مقالات

ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس دیجی گیم کنسول

ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس که از آن بی خبرید

کنسول های ایکس باکس خصوصا سری X و S که جدیدترین مدل ارائه شده کمپانی مایکروسافت به بازار کنسول های بازی هستند از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردارند. اگر کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس در منزل دارید یا قصد خرید آن را دارید بهتر است مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در این مقاله قصد داریم با شما ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس که از آن بی خبرید را به اشتراک بگذاریم. پس با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی اورجینال و با کیفیت همراه باشید.

آشنایی با ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس

در اینجا با چند ترفند اصلی و مهم که لازم است در مورد کنسول ایکس باکس ایکس و اس بدانید آشنا می شویم:

امکان شخصی سازی صفحه اصلی

اغلب گیمرها پس از خرید کنسول بازی محبوب خود ترجیح می دهند ظاهر کنسول و کنترلرها، صفحه اصلی و … را شخصی سازی کنند. یکی از ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس این است که شما می توانید صفحه اصلی را از حالت اولیه کارخانه خارج کرده و برای خود شخصی سازی نمایید.

این کار شامل تغییر رنگ، تصویر پس زمینه و تم های گوناگون صفحه می شود. شما همچنین در منوی Guide می توانید میانبرهای بازی را برای خود چیدمان کنید تا در صورت فشار دادن دکمه اصلی ایکس باکس به آنها دسترسی داشته باشید.

مقاله پیشنهادی : معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس خرید کنسول ایکس باکس اصل

قابلیت انتقال بازیهای ایکس باکس وان به کنسول جدید

یکی از برتری های کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس این است که میتوان بازیهای قدیمی را روی آنها اجرا کرد. برای این کار کافیست دکمه اصلی ایکس باکس را فشرده و گزینه My Games & Apps را انتخاب کنید. پس از آن منوی Full Library باز می شود و شما با انتخاب All Owned Games میتوانید بازیهای ایکس باکس وان را مشاهده نموده و هریک را که دوست دارید دانلود نمایید.

حال اگر کنسول ایکس باکس وان را هنوز دارید با روشن کردن و وصل شدن به وای فای و همچنین روشن کردن و وصل شدن به وای فای با کنسول جدید می توانید بدون دانلود کردن بازی ها را انتقال دهید. حال چگونه؟ با کنسول جدید وارد setting شده و system را کلیک کنید.

بعد Backup and Transfer را انتخاب و سپس Network Transfer را مورد انتخاب قرار دهید. میان گزینه ها کنسول ایکس باکس وان خود را انتخاب کرده و هر کدام از فایل ها را که نیاز دارید کپی کنید گزینه copy selected را انتخاب کرده و تمام !!!

امکان شخصی سازی کنترلر بازی

یکی از کارهایی که اغلب گیمرها خصوصا تینیجر ها می پسندند شخصی سازی کنترلر بازی است. این تنها به ظاهر و کاور کنترلر محدود نمی شود چرا که شما در کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس و اس می توانید دکمه ها را نیز شخصی سازی کنید. شما می توانید به دلخواه میانبرهایی ایجاد کنید و حتی شدت لرزش را کنترل نمایید.

ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس خرید ایکس باکس با تخفیف 25 درصد

امکان استفاده از کنترلرهای قدیمی ایکس باکس وان برای کنسول جدید

اگر همه بودجه خود را صرف خرید کنسول ایکس باکس سری ایکس یا اس کرده اید و فعلا بودجه ای برای خرید کنترلر اضافه ندارید اصلا نگران نباشید. یکی از قابلیت های ایکس باکس نسل جدید این است که می توانید از کنترلرهای قدیمی برای کنسول جدید استفاده کنید. پس اگر کنسول ایکس باکس وان در منزل دارید می توانید از کنترلر آن بعنوان کنترلر اضافه یا کمکی برای کنسول خود استفاده کنید.

امکان تنظیم آلارم استراحت

اغلب گیمرها خصوصا در روزهای تعطیل هفته ساعتها صرف بازی ویدیویی می کنند و وقتی به خود می آیند که قرمزی چشم ها ، کمردرد و دست درد به آنها آلارم می دهد که بازی کافیست. در کنسول های بازی ایکس باکس سری ایکس و اس اما شما می توانید برای بازی خود آلارم تنظیم کنید.

حالت اولیه آلارم روی سی دقیقه تنظیم شده و شما می توانید این تایم را به دلخواه خود زیاد یا کم کنید. این آلارم که از ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس است علاوه بر اینکه به دستگاه شما استراحت می دهد و عمر آن را بیشتر می کند به سلامتی شما هم کمک شایانی می کند.

امکان استفاده از قابلیت Remote Play

یکی از ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس این است که به شما اجازه می دهد با استفاده از قابلیت Remote Play بازی را روی تبلت یا تلفن هوشمند خود استریم کرده و به بازی بپردازید. این ویژگی زمانی ارزش خود را نشان می دهد که افراد خانواده مشغول تماشای تلویزیون هستند و شما تمایل دارید بازی کنید. پس با خیال راحت می توانید روی گوشی همراه یا تبلت خود بازی را دنبال کنید.

ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس قیمت ایکس باکس اس

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از ترفندهای ایکس باکس سری ایکس و اس آشنا شدیم. ترفندها و قابلیت ها تنها به این چند مورد خلاصه نمی شود و مسلما در کنسول های نسل جدیدتر نیز بیشتر و بیشتر می شود. حال اگر علاقمند شده اید کنسول ایکس باکس سری ایکس یا اس تهیه کنید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. حتی می توانید در طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز شرکت کنید و با تحویل کنسول کارکرده خود اقدام به خرید کنسول جدید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دیجی گیم کنسول تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید