مقالات

استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 فروشگاه دیجی گیم کنسول

آموزش استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5

استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5

اغلب کنسول های بازی امروزی به صورت پیش فرض برای بازی انفرادی کاربر به بازار عرضه می شوند و به همین علت تنها یک کنترلر در جعبه آنها یافت می شود. ولی این به معنای عدم امکان بازی دونفره یا گروهی با کنسول بازی نیست. حال اگر اقدام به تهیه کنسول بازی کرده اید و قصد بازی دو نفره با اعضای خانواده و دوستان خود را دارید باید نسبت به تهیه کنترلر دیگری اقدام کنید.

در این مقاله قصد داریم آموزش استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 را به شما عزیزان ارائه دهیم. شما می توانید کنترلرهای اصل و با کیفیت انواع کنسول بازی اعم از پلی استیشن 4 و 5 ، ایکس باکس سری ایکس و اس ، وان و … را از فروشگاه دیجی گیم کنسول با گارانتی و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

نکات کلیدی استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5

  • شما برای استفاده کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 باید کنسول خود را به روز رسانی کنید. شما همچنین میتوانید از دسته بازی Dual Sense (کنترلر سوم) هم استفاده کنید ولی حتما باید به همان پروفایل کاربری متصل شوند تا کار کنند.
  • در وقت استفاده از کنترل کمکی در پلی استیشن 5 امکان استفاده از ویژگیهای Dual Sense نظیر دکمه های تطبیقی وجود ندارد.
  • کنترلرهای کمکی در PS5 دو کنترلر را بهم اتصال می دهند و موجب می شود که آنها با هم هماهنگ کار کنند. پس بازی های کم تحرک تر که نیاز به هماهنگی بالا و دقیقی ندارند را می توان به راحتی با آنها انجام داد.
  • استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 به شما این امکان را می دهد که از دو کنترلر بعنوان یکی استفاده کنید و به صورت دو نفره با توان بیشتر به جای یک نفر بازی کنید.

حال می خواهیم ببینیم قابلیت استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 چگونه فعال می شود؟

استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 خرید کنترلر کمکی

چگونه کنترلر کمکی را در پلی استیشن 5 راه اندازی کنیم؟

  • قبل از شروع هر کاری باید بروزرسانی خودکار را در پلی استیشن خود فعال کنید و یا بصورت دستی این کار را انجام دهید.
  • به این نکته توجه کنید که از هر کنترلری برای کنترلر کمکی نمی توان استفاده کرد. شما تنها باید کنترلر Dual Sense را به آن متصل نمایید.
  • در شروع کار باید کنترلر را به دستگاه متصل کنید و سپس به پروفایل کاربری خودتان وارد شوید. بعد با فشردن آیکن Setting (چرخ دنده) در بالا و راست صفحه تنظیمات را باز کنید.
  • سپس وارد قسمت Accessibility شده و در پایین به قسمت کنترلرها بروید.
  • روی “Use Second Controller for Assistance” کلیک نموده و مطمئن شوید که کلید Use Assist Controller روشن باشد.
  • کنترل دوم را روشن نموده و همان پروفایلی که کنترلر اصلی و اول به آن متصل شده را انتخاب نمایید. این خیلی مهم است که هر دو کنترلر به یک پروفایل کاربری متصل باشند.
  • حالا شما میتوانید از کنترلر کمکی برای بازیکن اول استفاده نمایید. شما با بررسی آیکن باتری در سمت راست و بالای صفحه میتوانید متوجه شوید که هر دو کنترلر متصل هستند یا خیر.
  • برای توقف استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 کافیست یکی از کنترلرها را خاموش کنید تا اتصال قطع شود. سپس باید به تنظیمات رفته و Use Assist Controller را هم خاموش کنید.
  • در وقت استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 از ویژگیهای Dual Sense نظیر دکمه های تطبیقی، بازخورد لمسی و میکروفن داخلی کنترلر نمی توانید استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی : قیمت لوازم جانبی PS5

استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 قیمت کنترلر کمکی

مزایای استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 چیست؟

  • برای افرادی که مبتدی هستند استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 می تواند دقت آنها را در بازی افزایش داده و موجب مهارت بیشتر آنها شود.
  • از طرفی کنترلرهایی که در بازار وجود دارند اغلب گران قیمت هستند و برخی از آنها برای کاربران محدودیت هایی دارند. استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 میتواند به شما کمک کند بدون هزینه برای کنترلرهای گران قیمت بازار از کیفیت و قابلیت دو کنترلر به جای یکی استفاده کنید و این نقص را جبران کنید.
  • لذت بازی دو نفره چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. پس اگر پارتنر ، دوست یا یکی از اعضای خانواده پایه ای دارید لذت بازی با آنها را شریک شوید.

کلام آخر

در این مقاله شما را با نحوه استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 آشنا کردیم و از مزایای استفاده از کنترلر کمکی برای شما گفتیم. اگر قصد تهیه کنترلر کمکی برای کنسول بازی خود را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. شما با خرید از دیجی گیم کنسول مطمئن هستید که صاحب جنس اورجینال و با کیفیت می شوید.

استفاده از کنترلر کمکی در پلی استیشن 5 بهترین مرکز خرید لوازم جانبی

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید