مقالات

قیمت لوازم جانبی PS5 فروشگاه دیجی گیم کنسول

قیمت لوازم جانبی PS5

همانطور که می دانید کنسول پلی استیشن 5 در دنیای بازیهای ویدیویی بسیار پرطرفدار است. لوازم جانبی زیادی اعم از انواع کنترلر، هدست و هدفون ، فرمان رانندگی، کیف، کاور و … نیز در بازار موجود می باشد. اگر کنسول بازی پلی استیشن 5 دارید و به دنبال لوازم جانبی خوش قیمت و با کیفیت برای آن هستید کاملا درست آمده اید. در این مقاله قصد داریم به موضوع قیمت لوازم جانبی PS5 بپردازیم. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

لوازم جانبی پلی استیشن 5 کدامند؟

لوازم جانبی پلی استیشن 5 عبارتند از کنترلر ، پایه شارژر ، هدست واقعیت مجازی، بازی های PS5 ، کیف و کاور و … که همه این لوازم جانبی در فروشگاه دیجی گیم کنسول با قیمت مناسب و با کیفیت اصل و اورجینال ارائه شده است. حال در ادامه به قیمت لوازم جانبی PS5 خواهیم پرداخت.

قیمت لوازم جانبی PS5

همانطور که در بالا اشاره کردیم لوازم جانبی کنسول بازی انواع گوناگونی دارند که قیمت های متنوعی را شامل می شوند. در اینجا با برخی از قیمت لوازم جانبی PS5 آشنا می شویم:

قیمت پایه و شارژر پلی استیشن 5

پایه شارژر پلی استیشن 5 برای نگهداری و شارژ کردن کنترلرهای کنسول بازی به کار می رود. از این پایه شارژرها انواع گوناگونی در بازار موجود است که قیمت هایی در رنج 500.000 تا 2.000.000 تومان دارند. روی این پایه محل قرارگیری دو دسته بازی یا کنترلر وجود دارد که با گذاشتن کنترلرهای بی سیم روی این پایه شبیه به تلفن های شارژی می توان نسبت به شارژ کردن دسته بازی ها اقدام کرد. برای خرید پایه و شارژر پلی استیشن 5 از فروشگاه دیجی گیم کنسول کلیک کنید.

قیمت لوازم جانبی PS5 پایه شارژر پلی استیشن 5

قیمت فرمان رانندگی بازی

بازی های مربوط به مسابقات اتومبیل رانی طرفداران زیادی در دنیا دارد که بازی با فرمان بازی و جعبه پدال می تواند بازی را برای شما واقعی تر و هیجان انگیزتر کند. این فرمان های بازی برای دو نوع کنسول پلی استیشن و ایکس باکس به صورت مجزا در بازار به فروش می رسند.

البته از نظر ظاهری این دو نوع فرمان بازی شباهت زیادی به هم دارند ولی باید دقت کنید که در هنگام خرید حتما متناسب با کنسول خود اقدام به خرید فرمان بازی کنید. قیمت این نوع فرمان و پدال حدود 15 تا 20 میلیون تومان برآورد می شود. جهت خرید فرمان رانندگی بازی اینجا کلیک کنید.

قیمت کنترلر پلی استیشن 5

کنترلر یا دسته بازی برای هر کنسول بازی به صورت مجزا طراحی و ساخته می شود. به طوری که دسته بازی یک کنسول بازی را نمی توان برای انواع دیگر کنسول بازی به کار برد. در کنسول پلی استیشن یک عدد کنترلر موجود است که اگر شما قصد دارید به صورت دو نفره به انجام بازی بپردازید مجبورید یک کنترلر مجزا از فروشگاه لوازم جانبی تهیه کنید. قیمت این کنترلر ها برحسب رنگ، کیفیت و مدل بین 3 تا 5 میلیون برآورد می شود.

قیمت بازی های PS5

کمپانی های تولید کننده کنسول های بازی معروف دنیا از قبیل پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو با برخی شرکت های تولید بازی های ویدیویی همکاری کرده و برای کنسول بازی خود دست به تولید بازی اختصاصی می زنند. کنسول بازی پلی استیشن هم از این قاعده مستثنی نیست و برخی بازیهای اختصاصی PS5 در بازار بازیهای ویدیویی دیده می شود که تنها در این کنسول بازی قابل انجام است. جهت کسب اطلاع از قیمت و خرید بازی های اختصاصی پلی استیشن 5 اینجا کلیک کنید.

قیمت لوازم جانبی PS5 بازی های پلی استیشن 5

قیمت کیف PS5

اگر از گیمرهای حرفه ای باشید قطعا به کیف کنسول نیاز پیدا می کنید. اغلب افرادی که به نوعی اعتیاد به بازی های ویدیویی دارند و یا از این طریق کسب درآمد می کنند حتی در مسافرتها نیز کنسول بازی خود را همراه می برند. این افراد برای اینکه کنسول بازی در امنیت کامل باشد و در اثر ضربه و فشار دچار آسیب نشود نیاز به کیف مخصوص حمل کنسول بازی دارند.

کنسول های بازی گوناگون دارای کیف های مخصوص هستند که در بازار می توان رنگ ها و طرح های گوناگون آن را یافت. پلی استیشن 5 هم دارای کیف مخصوص حمل است که به خوبی کنسول و لوازم جانبی آن را در خود جای می دهد و امنیت بیشتری را برای آن در حمل و نقل ایجاد می کند. قیمت کیف کنسول پلی استیشن 5 از 300 الی 400 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در بازار برآورد می شود.

قیمت هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 5

بی شک تجربه بازی های ویدیویی با هدست واقعیت مجازی بسیار جذاب تر از حالت عادی است. این هدست ها صداهای بازی را به صورتی شفاف و چند بعدی به گوش شما می رسانند و خصوصا در بازی هایی که شما بعنوان کاربر و اول شخص در آن حضور دارید حتی صدای حرکت پاهایتان روی سنگ ، شن و چمنزار به شما حسی طبیعی القاء می کند گویا واقعا در آن صحنه ها حضور دارید. برای آگاهی از قیمت هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 5 با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید.

قیمت لوازم جانبی PS5 هدست واقعیت مجازی

کلام آخر

در این مقاله با انواع و قیمت لوازم جانبی PS5 آشنا شدیم. فروشگاه دیجی گیم کنسول یکی از معتبرترین فروشگاههای عرضه کنسول بازی و لوازم جانبی در تهران است که کلیه لوازم جانبی مورد نیاز انواع کنسول بازی را دارد. همچنین طرح تعویض کنسول کارکرده با نو در این مجموعه انجام می شود.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید