مقالات

اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی فروشگاه دیجی گیم کنسول

آیا اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی همراه امکان پذیر است؟

اتصال دسته ایکس باکس سری x به گوشی

امروزه با توجه به افزایش قدرت گوشیهای همراه و استریم های بازی ، امکان انجام بازی های روز دنیا روی گوشیها به وجود آمده است. انجام بازی در گوشی های همراه با لمس صفحه نمایش انجام می شود ولی در بازی های طولانی مدت این کار موجب عرق کردن انگشتان ، خستگی فیزیکی دست و کاهش سرعت عمل در بازی می شود. به همین منظور می توان از کنترلرها به جای لمس صفحه نمایش با انگشت استفاده کرد.

یکی از کنترلرهای محبوب در بازار دسته بازی ایکس باکس سری X است و ما در این مقاله قصد داریم اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی همراه را به شما آموزش دهیم. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسولهای بازی، کنترلر و سایر لوازم جانبی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

کدام کنترلرها به گوشی همراه وصل می شوند؟

دسته بازی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان را می توان به گوشی همراه متصل کرد. البته این به معنی آن نیست که سایر کنترلرها امکان اتصال را ندارند ولی باید بدانید که تنها کنترلرهایی را می توان به گوشی همراه وصل کرد که قابلیت اتصال با بلوتوث را داشته باشند.

اتصال دسته ایکس باکس سری x به گوشی خرید دسته ایکس باکس قیمت مناسب

مراحل اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی همراه

مراحلی که در اینجا ذکر می کنیم برای اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی همراه از نوع اندروید و ios و همچنین تبلت های گیمینگ است. کافیست کلیه مراحل را با دقت و حوصله انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید:

  1. در ابتدا دکمه Xbox وسط کنترلر را نگهداشته تا به رنگ سفید چشمک بزند. اگر چراغ سفید چشمک نمی زند و فقط روشن شده است لازم است دسته را از کنسول ایکس باکس Unpair کرده و به مراحل بعد بروید.
  2. دکمه Connect که در بالای دسته تعبیه شده را فشار دهید تا دسته به حالت Pairing وارد شود. در این صورت چراغ آن سریعتر چشمک می زند.
  3. برای گوشی های آیفون وقتی به بخش بلوتوث وارد شوید در منو Other Devices گزینه Xbox Wireless Controller نمایان می شود که آن را انتخاب کرده و اتصال را برقرار کنید.
  4. در گوشیهای اندرویدی به بخش بلوتوث وارد شوید و بصورت دستی شروع به اسکن کنید. Pair New Device را انتخاب کرده و پس از یافتن Xbox Wireless Controller آن را انتخاب کرده تا اتصال برقرار شود.
  5. در این حالت وارد بازی می شوید و می توانید از بازی خود با دسته بازی ایکس باکس و گوشی خود لذت ببرید.
اتصال دسته ایکس باکس سری x به گوشی اتصال سریع و آسان

اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی همراه چه مزایایی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی همراه چه مزایایی دارد؟ در اینجا باید گفت که با توجه به قیمت بالای کنسول های بازی خصوصا ایکس باکس سری x بسیاری از افراد بودجه لازم برای خرید این محصول را ندارند. برخی افراد نیز به دلیل اینکه هر از گاهی اقدام به بازی با کنسول بازی می کنند برای خرید کنسول بازی هزینه زیادی انجام نمی دهند.

از طرف دیگر حمل کنسول بازی و انجام بازی با آن در هر کجا امکان پذیر نیست. مثلا اگر شما فردی هستید که زیاد به مسافرت می روید و در طول سفر اقدام به بازی می کنید کنسول بازی برای شما فایده ای ندارد. از سویی دیگر بازی با گوشی همراه به دلیل تماس انگشتان با صفحه گوشی و داغ شدن گوشی به دلیل بازی طولانی مدت ایجاد تعرق در انگشتان می کند که خطا در بازی را افزایش می دهد.

پس با تمام مطالبی که بیان شد می توان نتیجه گرفت که خرید کنترلر ایکس باکس و اتصال آن به گوشی همراه می تواند مزایای زیادی برای شما از نظر بودجه، زمان بازی و کیفیت بازی داشته باشد.

مطلب مرتبط : خرید و قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس

اتصال دسته ایکس باکس سری x به گوشی اندروید و ios

دسته ایکس باکس سری x با کیفیت از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه لوازم جانبی کنسول بازی فیک و تقلبی در بازار زیاد است در هنگام خرید باید دقت لازم را در خصوص اصل و با کیفیت بودن آن داشته باشید. یکی از راهکارهای لازم بر این کار این است که یک مرکز و فروشگاه معتبر را برای خرید دسته ایکس باکس و یا سایر لوازم جانبی کنسول بازی انتخاب کنید.

توصیه ما به شما فروشگاه دیجی گیم کنسول است که با سالها تجربه در زمینه فروش کنسول بازی، لوازم جانبی و انواع بازی های ویدیویی یکی از معتبرترین فروشگاهها در تهران است. شما می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین نسبت به خرید محصول موردنظر خود اقدام کرده و بسته را درب منزل تحویل بگیرید.

اگر قصد خرید کنترلر ایکس باکس را دارید برای مشاهده جزئیات کلیک کنید. 

اتصال دسته ایکس باکس سری x به گوشی اندروید

کلام آخر

در این مقاله با اتصال دسته ایکس باکس سری X به گوشی همراه آشنا شدیم و مزایای استفاده از کنترلر برای بازی با گوشی را بیان کردیم. همچنین مرکزی معتبر جهت خرید دسته ایکس باکس و سایر لوازم جانبی کنسول بازی را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما کاربر گرامی مفید واقع گردد.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید