مقالات

قیمت PS5 اسلیم استاندارد دیجی گیم کنسول

خرید و قیمت PS5 اسلیم استاندارد

خرید و قیمت PS5 اسلیم استاندارد

پلی استیشن 5 اسلیم استاندارد نسخه ای کوچکتر و البته بهبود یافته از PS5 است. این کنسول وزن سبک تری نیز دارد و برای کاربرانی که به کنسول بازی خود وابسته اند و حتی در مسافرت و گردش هم آن را همراه می برند بسیار مناسب و جمع و جور است. اگر قصد خرید کنسول پلی استیشن را دارید و در انتخاب نوع آن مردد هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در این مقاله قصد داریم با PS5 اسلیم استاندارد بیشتر آشنا شویم و در مورد خرید و قیمت PS5 اسلیم استاندارد بیشتر بدانیم. فروشگاه دیجی گیم کنسول که عرضه کننده کنسولهای بازی پلی استیشن ، نینتندو و ایکس باکس و کلیه تجهیزات جانبی کنسول بازی است شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

قیمت PS5 اسلیم استاندارد با تخفیف 25 درصد

مشخصات PS5 اسلیم استاندارد

کنسول پلی استیشن 5 اسلیم استاندارد فناوری های پیشرفته ای اعم از SSD جهت بارگذاری سریعتر، Ray Tracing جهت گرافیک بهتر و Dual Sense جهت تجربه واقعی تر بازی است. همین طور بهبودهایی در دسته بازی دوال سنس داشته که ویژگیهایی مثل کنترلهای ماشه و بازخورد لمسی پیشرفته را به صورت قابل تنظیم ارائه می کند. این نسخه کوچکتر و سبک تر پلی استیشن 5 تجربه کامل از بازی را به شما ارائه می دهد. حافظه این کنسول یک ترابایت SSD و رم آن 16 گیگابایت GDDR6 است.

توان پردازش آن نیز 10.28 ترافلاپس است. قابلیت اجرای بازی در این نوع کنسول با فریم ریت 120 و رزولوشن 4K است. پردازنده گرافیکی این کنسول با فرکانس پردازش 2.23 گیگا هرتز و مجهز به 36 واحد معماری و محاسباتی RDNA2 است . پردازنده کنسول PS5 اسلیم استاندارد 8 هسته ای ذن 2 و با فرکانس پردازشی 3.5 گیگا هرتز است که دارای فرکانس متغیر می باشد. در آخر باید گفت که این کنسول به تکنولوژی صدای 3 بعدی Tempest مجهز است.

قیمت PS5 اسلیم استاندارد از مرکز معتبر

قیمت PS5 اسلیم استاندارد

با توجه به مطالبی که در مورد کنسول پلی استیشن 5 اسلیم استاندارد گفتیم در مورد قیمت نیز باید بگوییم که قیمت PS5 اسلیم استاندارد در محدوده 28.100.000 تا 28.700.000 تومان است. البته این قیمت با توجه به قیمت فعلی دلار تعیین شده و طبعا با نوسانات قیمت دلار و ارز این عدد بالاتر خواهد رفت.

شما می توانید از فروشگاه دیجی گیم کنسول نسبت به خرید انواع کنسول بازی و تجهیزات جانبی اقدام کنید و در ازای خرید هر کنسول بازی از این فروشگاه هدیه دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دیجی گیم کنسول تماس بگیرید.

برای خرید پلی استیشن 5 اسلیم از فروشگاه دیجی گیم کنسول کلیک کنید. 

قیمت PS5 اسلیم استاندارد با قیمت ارزان

کنسول PS5 اسلیم استاندارد از کجا بخرم؟

اگر قصد خرید کنسول پلی استیشن اسلیم استاندارد و یا هر کنسول بازی دیگری را دارید باید فروشگاهی معتبر را برای این کار انتخاب کنید. کالای خریداری شده شما باید دارای گارانتی معتبر و ضمانت نامه اصالت کالا باشد. فروشگاه دیجی گیم کنسول با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات بازی های ویدیویی از قبیل کنسول بازی، انواع تجهیزات جانبی و بازی های ویدیویی مرکزی معتبر جهت خرید کنسول بازی برای شما می باشد.

کلام آخر

در این مقاله با کنسول PS5 اسلیم استاندارد آشنا شدیم و در مورد نحوه خرید و قیمت PS5 اسلیم استاندارد مطالبی آموختیم. با توجه به قیمت فزاینده دلار چنانچه قصد خرید کالاهایی نظیر کنسول بازی که اجناسی وارداتی هستند توصیه می کنیم خرید خود را هر چه زودتر انجام دهید.

در فروشگاه دیجی گیم کنسول طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو و آکبند نیز وجود دارد که اگر شما از کنسول قدیمی خود خسته شده اید و تمایل دارید کنسول جدیدی خریداری کنید بتوانید به راحتی این کار را در فروشگاه دیجی گیم کنسول با قیمت منصفانه انجام دهید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت PS5 اسلیم استاندارد ارزان

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید