مقالات

چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم دیجی گیم کنسول

چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم؟

چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم؟

بازی های ویدیویی که امروزه وارد بازار گیم می شوند روز به روز پیشرفته تر شده و هیجان بیشتری برای کاربران خود ایجاد می کنند. بر کسی پوشیده نیست که لذت بازی های آنلاین به مراتب بیشتر از انواع آفلاین است و هیجانی که در یک بازی آنلاین گروهی تجربه می کنید به هیچ وجه با بازی های آفلاین قابل تجربه نیست.

کنسول PS5 که جدیدترین کنسول کمپانی سونی است یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین کنسول های بازی در دنیاست و بازی های آنلاین زیادی را میتوان با آن تجربه کرد. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم؟ پس اگر تمایل دارید در مورد این موضوع مطالب جالبی بخوانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده کنسولهای بازی، لوازم جانبی و بازیهای ویدیویی تا پایان همراه باشید.

چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم؟

برای اینکه بتوانیم با PS5 آنلاین بازی کنیم باید مراحلی را طی کنیم که در اینجا به صورت مرحله به مرحله ارائه شده است. پس با ما قدم به قدم همراه شوید:

چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم خرید اکانت هکی

ساخت اکانت psn برای بازیهای آنلاین PS5

برای اینکه ابتدا به ساکن بتوانید بازی های آنلاین با پلی استیشن 5 خود انجام دهید باید چند کار را انجام دهید. شما با انجام این کارها مجوز ورود به بازیهای آنلاین PS5 را پیدا می کنید. اگر حساب playstation ندارید لازمست چند کار انجام دهید:

گزینه New User را روشن کنید : شما برای ساخت اکانت psn در PS5 به کمک صفحه لاگین ، نیاز است که کنسول بازی را روشن کرده و بعد روی New User کلیک کنید.

گزینه Create a User را انتخاب کنید : سپس برای اینکه اکانت جدید psn بسازید باید روی گزینه Create a User کلیک کنید.

حساب جدید بسازید: بعد باید حساب کاربری جدید در PS5 بسازید و قبل از آن باید New to playstation Network را انتخاب نموده تا در psn حساب کاربری جدید شما ساخته شود.

گزینه Sign Up Now را انتخاب کنید: پس از طی همه مراحل حال باید گزینه Sign Up Now را انتخاب کرده و روی آن کلیک نمایید.

کشور خود را انتخاب کنید: در این مرحله شما باید رده سنی و کشورتان را وارد کنید. ولی این را به یاد داشته باشید که نمی توانید کشور ایران را بعنوان کشورتان انتخاب کنید چرا که در اکانت psn گزینه کشور ایران وجود ندارد. شما می توانید یکی از کشورهای انگلیس، امریکا و … را انتخاب کنید.

محل زندگی خود را انتخاب کنید: بعد از انتخاب کشور نوبت به انتخاب شهر محل سکونت شما می شود. حال باید با توجه به کشوری که انتخاب کرده اید شهری را در آن کشور انتخاب کنید. مثلا اگر کشور امریکا را به عنوان کشور خود انتخاب کرده اید مثلا شهر نیویورک ، لس آنجلس و … را بعنوان شهر باید انتخاب کنید.

چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم خرید بازی های آنلاین

ایمیل خود را وارد کنید: در این مرحله باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید. این ایمیل باید واقعی بوده و در دسترس شما باشد چرا که پس از ساخت اکانت، تائید به ایمیل شما ارسال می شود. اگر همه مراحل را به درستی انجام دادید ولی تائیدیه برای شما ارسال نشد احتمالا حساب Playstation Network تان کامل نبوده است.

به ایمیل خود وارد شوید: حال شما باید برای رفع مشکل به ایمیل خود وارد شوید و ایمیلی که از playstation دریافت نمودید را باز کنید. در ضمن باید دقت کنید که ایمیل در Inbox وارد نمی شود بلکه وارد پوشه Junk یا spam شما می شود.

درست بودن اطلاعات را چک کنید: اگر ایمیلی دریافت کرده بودید آن را کاملا بررسی کنید و اگر اطلاعات کاملا درست بود گزینه Verify Now را انتخاب کنید.

گزینه Already Verified را انتخاب کنید : در این مرحله از صفحه پلی استیشن خود گزینه Already Verified را انتخاب کنید.

مرحله آخر: اگر همه مراحل را به درستی انجام داده اید صفحه ای روبروی شما باز می شود که شما باید گزینه Continue را در آن کلیک کنید. حال شما می توانید با PS5 آنلاین بازی کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین بازیهای گیمینگ ترسناک

چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم خرید گیفت کارت

وارد کردن کد پلی استیشن پلاس در بازیهای آنلاین PS5

اگر همه مراحل گفته شده در بالا را به درستی انجام داده باشید حالا یک اکانت psn دارید. اما این تنها کافی نیست و شما باید اشتراک پلی استیشن پلاس هم داشته باشید. بهترین راه خرید گیفت کارت است که به صورت یک یا چند ماهه به فروش می رسند. برای فعال کردن گیفت کارت ها باید این مراحل را انجام دهید :

  • به پلی استیشن استور وارد شوید: پس از روشن کردن کنسول به منوی اصلی وارد شده و گزینه playstation store را کلیک کنید.
  • گزینه کد را انتخاب کنید: از منوی سمت چپ گزینه Redeem Codes را انتخاب کنید.
  • کد 12 رقمی را وارد کنید : در صفحه باز شده از شما یک کد 12 رقمی خواسته می شود که باید از روی گیفت کارت که خریداری کرده اید رمز را وارد کنید. پس از ورود کد گزینه Continue را کلیک کرده و روی Yes کلیک کنید.
  • از خدمات اکانت psn استفاده کنید: حالا شما حساب psn خود را به درستی ساخته اید و می توانید از خدمات آن با خیال راحت در بازی های آنلاین استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله به این پرسش پاسخ گفتیم که چگونه با PS5 آنلاین بازی کنیم؟ کلیه مراحل ساخت حساب کاربری psn و فعال کردن گیفت کارت را نیز توضیح دادیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید گیفت کارت و … با کارشناسان فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. در این فروشگاه انواع کنسول بازی، تجهیزات جانبی و انواع بازی های آنلاین و آفلاین عرضه می شود. کافیست با دیجی گیم تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید