مقالات

اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال فروشگاه دیجی گیم کنسول

اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال از طریق PS Link

اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال

همانطور که می دانید کنسول پلی استیشن پورتال را یک کنسول نیمه همراه می گویند چرا که برای استفاده از آن باید کنسول پلی استیشن 5 را نیز در کنار خود داشته باشید. چرا که این کنسول در واقع جزء لوازم جانبی و اکسسوری های کنسول ps5 به شمار می رود. حال اگر شما از طرفداران این کنسول بازی هستید در این مقاله قرار است به موضوع اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال از طریق PS Link بپردازیم. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی، بازیهای ویدیویی و لوازم و تجهیزات جانبی کنسول بازی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال از طریق PS Link

یکی از لوازم جانبی مهم و ضروری در هنگام بازی های ویدیویی هدست است. از آنجا که بازی های ویدیویی همراه با صداها، موسیقی ها و اصوات بلند هستند برای جلوگیری از مزاحمت برای اهالی منزل بهتر است از هدست استفاده کنیم. حال می خواهیم ببینیم چطور هدست بی سیم مثل Pluse Elite را به پلی استیشن پورتال وصل کنیم.

مقاله پیشنهادی : مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ 

اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال خرید انواع کنسول بازی

اتصال هدست بی سیم Pluse Elite به پلی استیشن پورتال

برای استفاده هدست های بی سیم Pluse Elite به پلی استیشن پورتال باید ابتدا پلی استیشن را روشن کرده و برای اتصال هدست آماده کنید. دکمه روی هدست را فشار داده و پس از 8 ثانیه که چراغ چشمک زن آبی روی هدست شروع به روشن و خاموش شدن کرد دکمه را رها نمایید. با این کار هدست آماده است که به دستگاههای دیگر نظیر پلی استیشن پورتال وصل شود. سپس دکمه روی پلی استیشن پورتال (PS Link) را فشار دهید. زمانی که هدست موفق به اتصال شد چراغ آن ثابت شده و خواهید دید که اتصال روی پلی استیشن پورتال هم موفقیت آمیز است.

اتصال هم زمان چند دستگاه به پلی استیشن پورتال

برخی هدست ها از جمله هدست Pluse Elite یک قابلیت جالب دارند که می توانند به صورت هم زمان به چندین دستگاه متصل شوند و همه صداهای پخش شده از این دستگاهها را بشنوند. به همین منظور بعد از اینکه این هدست به پلی استیشن پورتال متصل شد همچنان چراغ آن روشن و در حال چشمک زدن است تا اگر نیاز باشد دستگاه دیگری را به آن متصل کنید این کار را انجام دهید. پس شما می توانید تلفن همراه خود را نیز علاوه بر پلی استیشن پورتال به هدست متصل کنید.

پس برای اتصال دستگاههای دیگر به هدست باید در طی 30 ثانیه ای که چراغ در حال چشمک زدن است به دستگاه وصل شوید. اگر این 30 ثانیه را برای اتصال از دست دادید مجددا دکمه هدست را فشار داده و نگهدارید تا به جستجوی دستگاههای اطراف بپردازد و دستگاه موردنظر شما را پیدا کند.

اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال اتصال هدست بی سیم

تغییر صدای خروجی میان پلی استیشن 5 و پلی استیشن پورتال

اگر از دستگاه play station Link روی PS5 استفاده می کنید و قصد دارید صدای خروجی را روی پلی استیشن پورتال یا برعکس بفرستید مراحل زیر را انجام دهید :

  1. از روشن بودن پلی استیشن 5 و اتصال آداپتور یو اس بی مخصوص PS Link اطمینان حاصل کنید.
  2. حدود 2 ثانیه دکمه PS Link را نگهدارید تا چراغ سفید شروع به چشمک زدن کند. در این وقت هدست در جستجوی دستگاههایی است که قبلا به آن متصل شده بودند.
  3. وقتی پلی استیشن 5 اعلان مربوط به PS Link را نشان داد به انجام دستورات اقدام کنید. پس از اتصال چراغ آبی هدست ثابت می شود و پلی استیشن پورتال نیز به تایید اتصال می پردازد.
  4. اگر وقتی که می خواهید هدست را متصل کنید کنسول ps5 شما خاموش باشد اتصالی برقرار نمی شود و مجدد هدست به پلی استیشن پورتال اتصال پیدا می کند.
  5. اگر روی صفحه اعلان ظاهر نشد ، روی آداپتور یو اس بی دکمه PS Link را یک مرتبه فشار دهید.
  6. برای اتصال سایر ایربادها نیز همین مراحل را تکرار کنید تا اتصال برقرار شود.
اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال اتصال ایرباد

کلام آخر

در این مقاله به موضوع اتصال لوازم جانبی به پلی استیشن پورتال از طریق PS Link پرداختیم. اگر قصد خرید پلی استیشن پورتال، لوازم جانبی پلی استیشن 5 ، انواع هدست ، هدفون و … را دارید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. خرید به صورت حضوری و آنلاین نیز امکان پذیر است.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . 

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید