مقالات

بهترین بازی های گیمینگ ترسناک فروشگاه دیجی گیم کنسول

بهترین بازی های گیمینگ ترسناک

اگر اهل بازی های ترسناک و ژانر وحشت هستید در این مقاله به شما بهترین بازی های گیمینگ ترسناک را معرفی می کنیم که در پلتفرم های پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس و کامپیوتر قابل انجام هستند. انجام این بازیها آدرنالین شما را در حد انفجار بالا می برد و لحظات هیجان انگیزی را برای شما و دوستانتان فراهم می کند. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع بازیهای گیمینگ ، کنسول بازی و لوازم جانبی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی بهترین بازی های گیمینگ ترسناک

در این لیست نام بهترین بازی های گیمینگ ترسناک در سالهای اخیر را خواهید دید. اگر برخی از این بازیها را هنوز تجربه نکرده اید می توانید از فروشگاه دیجی گیم کنسول نسبت به خرید بازی ویدیویی اقدام کنید. بهترین بازی های گیمینگ ترسناک عبارتند از :

بازی Visage

بازی Visage توسط استودیو SadSquare ساخته و در سال 2014 انتشار پیدا کرد. این بازی که در لیست بهترین بازی های گیمینگ ترسناک قرار دارد شامل چهار بخش است که در یک خانه تسخیر شده اتفاق می افتد. شما در هر بخش از این خانه با اتفاقاتی خبردار می شوید که قبلا برای خانواده های ساکن این خانه افتاده است. لحظات این بازی مملو از ترس و وحشت است و برای دوستداران بازی های ترسناک پیشنهاد خوبی است. این بازی در پلتفرم های پلی استیشن 4 و 5 ، کامپیوتر ، ایکس باکس وان، سری ایکس و اس قابل اجراست.

مقاله پیشنهادی : آشنایی با انواع سبک های بازی های ویدیویی و اصطلاحات مربوط به آن 

بهترین بازی های گیمینگ ترسناک بازی visage

بازی The Last of US (Part II)

بازی آخرین ما (The Last of Us) که سریال آن نیز ساخته و بسیار مورد استقبال قرار گرفت همچنان در صدر بهترین بازی های گیمینگ ترسناک قرار دارد. در این بازی شما با الی و جول همراه می شوید و در دنیای پسا آخرالزمانی باید خود را زنده نگهدارید. نسخه اول The Last of Us با موفقیت زیادی روبرو شد و نسخه دوم نیز این موفقیت را ادامه داد. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل اجراست.

بازی Soma

Soma ساخته فرکشینال گیمز و یکی دیگر از بهترین بازی های گیمینگ ترسناک است که روایتگر شخصی با نام سایمون است. این شخص هشتاد سال بعد از اسکن مغزی در یک مرکز تحقیقاتی در زیر آب بیدار شده و متوجه می شود که از انسانها خبری نیست. رباتها جای انسانها را گرفته اند و رفتارهایی عجیب و غریب نشان می دهند. بازی Soma برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، کامپیوتر و ایکس باکس وان قابل اجراست.

بهترین بازی های گیمینگ ترسناک بازی soma

بازی Resident evil Village

در این بازی انواعی از گرگینه ، زامبی ، باس فایتهای عجیب، عروسکهای ترسناک و … فراوان است. ترس، تنش و درگیری در همه بخش ها به چشم می خورد. در این داستان نیز ایتن وینترز به ماجراجویی می پردازد و نقش خود را به خوبی ایفا می کند. بازی Resident evil Villageتقریبا برای همه پلتفرمها حتی نینتندو سوئیچ قابل اجراست.

بازی Inside

بازی اینساید که یکی از بهترین بازی های گیمینگ ترسناک است شدیدا عجیب و غریب است و شخصیت اصلی بازی در دنیای تاریک و بی رحم گرفتار شده است. در این بازی از جامپ اسکر خبری نیست ولی شما در جای جای بازی حس ترس را خواهید داشت. این بازی توسط پلی دد عرضه شده که در کارنامه خود بازی Limbo را نیز دارد که تقریبا شبیه اینساید است. بازی Inside در پلی استیشن 4 ، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان ، کامپیوتر و ios قابل اجرا است.

پیشنهاد می کنیم مقاله جدیدترین بازی های آنلاین PS5 را مطالعه کنید. 

بهترین بازی های گیمینگ ترسناک بازی inside

بازی Alien Isolation

این بازی بسیار استرس زاست و شما در یک کشتی فضایی غول پیکر تک و تنهایید. این کشتی در گوشه و کنارش خطر کمین کرده که بزرگترین آنها زنومورف هاست که هیولاهای وحشتناکی هستند. در بازی بیگانه شما انواعی از سلاحها برای مبارزه با دشمن دارید. منابع در این بازی محدود است و باید مخفی کاری را خوب بلد باشید. این بازی بسیار طولانی است و اگر بخواهید تا آخر آن را به انجام برسانید حداقل به 30 ساعت زمان نیاز دارید. بازی Alien Isolation نیز در اغلب پلتفرم ها از جمله ایکس باکس 360 و وان ، Ps4 ، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، اندروید و ios قابل اجرا است.

بازی Amnesia : Rebirth

در لیست بهترین بازی های گیمینگ ترسناک بازی Amnesia : Rebirth نیز به چشم می خورد. این بازی تنها در پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل اجراست و ساخته استودیو فریکشینال گیمز است. شخصیت اول داستان که تازی نام دارد پس از سقوط هواپیما در صحرا به هوش آمده و به دنبال همراهانش می گردد.

او در این جستجو وارد مقبره های قدیمی و غارها می شود که هر کدام استرس و رعب و وحشت خود را دارد. تاریکی دشمن تازی است و اگر زیاد در تاریکی متوقف شود دچار توهم شده و صحنه های ترسناک برای او بیشتر می شود. پس در این بازی جستجوی منبع نور یکی از چالش های بزرگ شماست.

بهترین بازی های گیمینگ ترسناک بازی Amnesia : Rebirth

کلام آخر

در این مقاله با لیستی از بهترین بازی های گیمینگ ترسناک که برای انواع پلتفرم ها طراحی شده اند آشنا شدیم. اگر طرفدار بازی های ترسناک و یا اکشن ، ماجراجویی و … هستید می توانید از فروشگاه دیجی گیم کنسول نسبت به خرید آنها اقدام کنید. شما می توانید لیست بازی های موجود در دیجی گیم کنسول را با مراجعه به سایت مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . 

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید