مقالات

جدیدترین بازیهای آنلاین ps5 فروشگاه دیجی گیم کنسول

جدیدترین بازیهای آنلاین ps5

بازی های آنلاین به دلیل حضور کاربران دیگر و بازی در هم اکنون و حالا از هیجان بیشتری برخوردار است. امروزه یکی از بهترین و جدیدترین کنسول های بازی در دنیا PS5 است که بازی های آنلاین زیادی برای آن طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین بازیهای آنلاین PS5 بپردازیم.

اگر از طرفداران بازی های پلی استیشن 5 هستید با ما همراه باشید تا از لیست جدیدترین بازیهای آنلاین PS5 مطلع شوید. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسولهای بازی پلی استیشن ، ایکس باکس ، نینتندو ، انواع لوازم جانبی گیم و اکانت های بازی شما را به مطالعه این مقاله جذاب دعوت می کند.

معرفی جدیدترین بازیهای آنلاین PS5

بازی های آنلاین کنسول های بازی فراوان هستند که هر یک جذابیت ، هیجان و طرفداران خود را دارند. حال در اینجا ما به معرفی چند نمونه از جدیدترین بازیهای آنلاین PS5 می پردازیم :

بازی Elden Ring

این بازی از آخرین اثرهای میازاکی می باشد و آن را به همه کسانی که از بازی پر رمز و راز سولز لذت می برند پیشنهاد می کنیم. تولید این بازی بیشتر از شش سال به طول انجامیده و نتیجه آن بسیار شگفت انگیز است. شما در طول بازی الدن رینگ با دشمنان زیادی مواجه میشوید که باید از پس آنها بربیاید. روایت داستان بازی هم بسیار جذاب و پر از جزئیات است که از ویژگیهای آثار میازاکی است. اگر کنسول بازی PS5 دارید اطمینان داشته باشید که خرید بازی الدن رینگ ارزشش را دارد.

جدیدترین بازیهای آنلاین ps5 بازی الدن رینگ

بازی اسپایدر من (Miles Morales)

بازی مرد عنکبوتی در ورژن جدید پر از بازیهای هیجان انگیز و ماجراجویانه است. در طی این بازی قدرتهای جدید به مایلز داده می شود و شما میتوانید داستانهای جذاب و شخصیت ها را در کنار هم داشته باشید. اگر بازی جدید مرد عنکبوتی را انجام دهید دیگر ورژن های گذشته آن را به دست فراموشی خواهید سپرد.

بازی Horizon Forbidden West

یکی از جدیدترین بازیهای آنلاین PS5 بی شک هوریزون فوربیدن وست است که بسیار برای کاربران جذاب است. در فضای این بازی ماموریتهای جانبی را تجربه خواهید کرد که تعدادشان از Aloy بیشتر است. بدون شک این بازی پرفروش ترین بازیهای پلی استیشن 5 است و نمایش خیره کننده ای دارد که علاقمندان این بازی را روز به روز بیشتر می کند.

بازی Ratchet and Clank

این بازی نیز از بهترین و جدیدترین بازیهای آنلاین PS5 محسوب می شود و گیم پلی جذابی که دارد می تواند برای مدتی طولانی شما را سرگرم کند. از نقاط قوت این بازی می توان به استفاده از شخصیتهای رباتیک اشاره کرد. عبور از جهان های موازی ، ضربه زدن به کریستالها با سرعت عمل بالا و شلیک به دشمنان این بازی را به بهترین ها تبدیل کرده است.

مطلب مرتبط : بهترین بازیهای PS5 که نباید از دست داد 

جدیدترین بازیهای آنلاین ps5 خرید بازی پلی استیشن 5 با تخفیف 25 درصد

بازی Deathloop

یکی از بازیهای کمیاب و انحصاری کمپانی سونی بازی Dethloop است. یکی از بزرگترین چالشهای این بازی تلاش جهت کشف راز و رمزهای درون بازی است. در این بازی شخصیت اصلی در یک ساحل دور افتاده و خالی از سکنه چشمان خود را می گشاید و بازی جذاب و نفس گیری به دنبال آن آغاز می شود. یکی از نقاط قوت این بازی تنوع بسیار زیاد اسلحه هاست که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

بازی Returnal

در بازی رترنال شما به یک تمدن نابود شده ورود می کنید و برای زمانی طولانی می توانید هیجان زده شوید. خرابه های به جای مانده از این تمدن قدیمی در گوشه و کنار دیده می شود و فضای رمز آلود و رعب انگیز ایجاد می کند. در این بازی شما با چالش ها و شخصیت های مختلفی روبرو می شوید که شما با گذر از آنها وارد مراحل بعد می شوید. توصیه ما به شما امتحان کردن این بازی جذاب و مهیج است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

یکی دیگر از جدیدترین بازیهای آنلاین PS5 بازی Assassin’s Creed Valhalla است. این بازی مربوط به نبردهای وایکینگ ها و غارت و هجوم آنهاست. وقتی شما برای اولین بار به بازی وارد می شوید مشاهده گر یک میهمانی هستید که ناگهان مورد هجوم قرار می گیرید. شما بعنوان کاراکتر اصلی شاهد عزیزترین و نزدیکترین افراد زندگیتان هستید و اما با گذر زمان شما بزرگ شده و انتقام آنها را خواهید گرفت. گرافیک این بازی بسیار بالا و با کیفیت است و یکی از دلایل محبوبیت این بازی همین موضوع است.

جدیدترین بازیهای آنلاین ps5 فروش اکانت بازی هکی و ترکیبی

بازی Hitman3

اگر از طرفداران بازی های ویدیویی هستید بی شک اسم هیتمن به گوشتان خورده است. این بار با بازی Hitman 3 شما باید از هوشتان جهت ترور اشخاص گوناگون استفاده نمایید. مهارتهای شما می تواند در بازی لحظات جذاب و هیجان انگیزی را خلق کند. شما می توانید نقشه های گوناگونی را برای رسیدن به نتیجه و ترور شخص موردنظر امتحان کنید. اگر از هیجان زیاد و بازی های مخفی کاری لذت می برید به شدت این بازی را به شما توصیه می کنیم.

کلام آخر

در این مقاله با جدیدترین بازیهای آنلاین PS5 آشنا شدیم و تا حدودی آنها را به شما معرفی کردیم. اگر از طرفداران پر و پا قرص بازیهای کنسول پلی استیشن و یا سایر کنسولها اعم از ایکس باکس و نینتندو هستید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول در ارتباط باشید و انواع بازیهای اکانتی و ترکیبی را از ما بخرید. این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشگاههای فروش کنسول بازی در کشور است که به عرضه انواع بازی ها ، لوازم جانبی و کنسول های بازی می پردازد.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید