مقالات

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس فروشگاه دیجی گیم کنسول

معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

اگر از طرفداران کنسول های بازی کمپانی مایکروسافت هستید با ما در این مقاله همراه باشید. در اینجا قصد داریم به معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس بپردازیم. معمولا لوازم جانبی اصلی یک کنسول بازی شامل کنترلرها و هدست است که برای بازی وجود آنها لازم و ضروری است. سایر لوازم جانبی ضرورت ندارند ولی در صورت تمایل می توانید از آنها استفاده کنید. تنها پیشنهاد ما این است که از فروشگاههای معتبر اقدام به خرید لوازم جانبی کنسول بازی کنید تا مجبور به هزینه مجدد نشوید. فروشگاه دیجی گیم کنسول یکی از معتبرترین فروشگاههای کنسول بازی و لوازم جانبی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

در اینجا با چند نمونه از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس آشنا می شویم که همه آنها در فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه شده اند. شما می توانید برای مشاهده سایر محصولات مشابه به سایت مراجعه نمایید.

پایه شارژر DOBE برای ایکس باکس سری S و X

این پایه شارژر یکی از مهمترین و بهترین لوازم جانبی ایکس باکس محسوب می شود. شما با این پایه شارژر می توانید به صورت همزمان هر دو دسته بازی خود را شارژ کنید. این پایه یک کابل یو اس بی دارد که به برق متصل می شود و بعد از پایان شارژ برق را قطع میکند. این پایه شارژر دو باطری قابل شارژ دارد و یک چراغ LED به شما وضعیت شارژ کنترلرها را نمایش می دهد. این پایه دو قسمت برای کنترلرهای Xbox سری اس و ایکس و دو قسمت برای کنترلر Xbox One دارد. شرکت DOBE از معروفترین و معتبرترین برندهای تولید لوازم جانبی کنسولهای بازی است.

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس خرید پایه شارژر

دسته ایکس باکس Daystrike Camo SE

این دسته بازی نیز یکی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس محسوب می شود. از مهمترین ویژگیهای آن راحتی دست در هنگام بازی است که از نظر بافت و هندسی نسبت به دسته بازی های قدیمی تر بهبود پیدا کرده تا در بازی های طولانی مدت ایجاد خستگی برای دستها نکند.

همچنین اضافه شدن دکمه اشتراک گذاری از دیگر ویژگیهای این دسته بازی است. این کنترلر بی سیم است و برای کنسول های سری ایکس باکس و ویندوز مناسب است. همچنین این کنترلر دارای پورت 3.5 میلیمتری جهت اتصال هدست گیمینگ است. این دسته بازی دو عدد باطری قلمی دوراسل نیز دارد. برای خرید این محصول می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید.

مطلب مرتبط : خرید و قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس خرید دسته بازی

هدست گیمینگ Nubwo N12

هدست گیمینگ Nubwo N12 هم از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس محسوب می شود. این هدست دارای طراحی ارگونومیک با قابلیت کاهش نویز است. کیفیت صدای این محصول بسیار واضح و دارای میکروفون قابل تنظیم می‌باشد. وضوح صدای هدست گیمینگ Nubwo N12 باعث می شود که در بازی هیجان بیشتری را تجربه کنید و صداها را واقعی تر بشنوید.

استفاده از این محصول بسیار آسان و راحت است و طراحی آن نیز ساده و زیباست. کابل مقاوم و بلند این هدست به شما امکان می دهد حتی زمانی که از کنسول دورید صدا را با کیفیت و واضح بشنوید. این محصول نیز در فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه شده است و شما می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس هدست گیمینگ

هدفون گیمینگ کوشن ایچ G9000

یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس هدفون گیمینگ کوشن ایچ G9000 است که دارای قدرت زیاد و صدای شفاف است. ایرپدها و هدبند این هدفون بسیار راحت و نرم است و ایجاد خستگی روی سر و گوشها نمی کند. این هدفون دارای میکروفن نویز کنسلینگ و ایزولیشن مناسب است.

نورهای ال ای دی روی هدفون امکان تنظیم دارند و شما می توانید رنگ مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. شما می توانید برای سفارش هدفون گیمینگ کوشن ایچ G9000 از طریق سایت اقدام کنید و یا با کارشناسان فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس در سال 2024

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس هدفون گیمینگ

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس آشنا شدیم. کنترلرها و هدست گیمینگ از مهمترین لوازم جانبی هر کنسول بازی به حساب می آیند که بدون آنها نمی توان بازی را اجرا کرد. هدست گیمینگ معمولا عمر زیادی دارند ولی دسته های بازی به دلیل تماس زیاد دست و فشردن دکمه ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهد و حساسیت اولیه را ندارند.

پس ناچار هستید دسته بازی جدید خریداری نمایید. به شما توصیه می کنیم فروشگاه دیجی گیم کنسول را برای خرید خود انتخاب کنید چرا که کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر و ضمانت نامه اصالت کالا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . 

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید