مقالات

بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس فروشگاه دیجی گیم کنسول

بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس در سال 2024

اگر اهل بازیهای ویدیویی باشید حتما بدنبال جدیدترین بازیهای ارائه شده برای کنسول بازی خود هستید. شرکت مایکروسافت خالق کنسول های ایکس باکس بعد از شکست کنسول نسل هشتمی به شرکت سونی رقیب سرسخت خود این بار با کنسول های نسل نهمی خود به میدان نبرد وارد شده است. ایکس باکس سری اس و ایکس در رقابتی تنگاتنگ با پلی استیشن 5 هستند و هر یک سعی دارند بازی های مهیج و جذاب تری را پشتیبانی کنند.

در این مقاله قصد داریم بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس را به شما معرفی کنیم. برخی از این بازیها را می توان در کنسول های ایکس باکس قدیمی تر نظیر ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 نیز اجرا کرد ولی بیشتر آنها برای کنسولهای نسل های جدید هستند. پس در ادامه با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم گیمینگ همراه باشید.

بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس

در اینجا لیست 10 بازی از بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس را به شما معرفی می کنیم. قطعا بازیهای زیادی وجود دارند که جزء برترین ها هستند ولی این 10 بازی از دیدگاه ما بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس در سال 2023 محسوب می شوند :

1- Hellblade II (هل بلید 2)

هل بلید 1 دنیایی تاریک دارد و موجب می شود اثری ماندگار در یاد شما باشد. نسخه 2 این بازی هیجان انگیز هم در سال 2024 به بازار عرضه می شود. بازی مبارزه همیشگی میان سنوا با روان پریشی است. این بازی به قدری مورد تحسین کاربران و منتقدان قرار گرفت که شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت استودیو سازنده یعنی Ninja Theory را بخرد و اکنون بازی هل بلید 2 انحصاری ایکس باکس می باشد .

کلیه بازیهای کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس را می توانید از فروشگاه دیجی گیم کنسول تهیه کنید. 

بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس بازی هل بلید2

2- Ark 2 (آرک 2)

نسخه 1 آرک از بهترین بازیهای ویدیویی جهان بود که میشد در دنیای آن غرق شد. بازی نخستین با 10 فریم بر ثانیه قابل اجرا بود و اکنون پر شده از مپ ها و موجودات جدید. بازی آرک 2 به سبک بقا ساخته شده و شما باید دایناسورها را شکار کنید، رام کرده و پرورش دهید. در یک کلام شما باید در این دنیای پر از موجودات عجیب و غریب زنده بمانید و بازی را به اتمام برسانید. تاریخ عرضه این بازی در سال 2024 خواهد بود و توسعه دهنده آن studio Wildcard است.

3- STALKER2 : Heart of Chernobyl (استاکر 2)

جنگ میان اوکراین و روسیه تحولات زیادی به وجود آورد و تنها یکی از آنها به تعویق افتادن عرضه بازی استاکر 2 بود. استودیو سازنده این بازی (GSC Game) از شهر کیف خارج شد و پروژه را به شهر پراگ منتقل نمود. احتمال دارد بازی در اوایل 2024 به بازار عرضه شود.

داستان بازی در سال 2007 اتفاق می افتد و جهان پسا آخرالزمانی را به تصویر می کشد. بازیکنان در این بازی برای بقا در برابر موجودات جهش یافته و جهان تاریک و سرد چرنوبیل باید تلاش کنند. به جرات می توان گفت بازی استاکر 2 از بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس در سال 2024 خواهد بود.

بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس بازی استاکر 2

4- Everwild (اوروایلد)

بازی اوروایلد در سال 2019 معرفی شد که براساس سبک هنری cel shaded طراحی و ساخته شده و مناظر طبیعی آن جادویی اند. این بازی از نوع سوم شخص است و احتمالا در 2024 به بازار عرضه خواهد شد. ژانر بازی اوروایلد اکشن ، ماجراجویی است و توسعه دهنده آن Rare می باشد.

5- Forza Motorsport (فورزا موتوراسپرت)

فورزا موتوراسپرت از بازیهای ریسینگ است که نسخه فورزا هورایزن 5 در سال 2021 روانه بازار شد. این بازی نوعی شبیه سازی رانندگی و شرکت در مسابقه رانندگی است. بیشتر از 500 ماشین در این بازی وجود دارد که شما می توانید هر کدام را که می خواهید ارتقاء دهید و ایده های خود را روی آن پیاده کنید. این بازی در 10 اکتبر سال 2023 به بازار عرضه شده است و توسعه دهنده آن Turn 10 می باشد.

6- Avowed

بازی در مورد جزیره ای پر از رمز و رازهای هولناک است. شما در این بازی فانتزی بعنوان اول شخص باید تصمیم بگیرید و این اکوسیستم ترسناک را جستجو کنید. این بازی در سال 2024 عرضه خواهد شد و برای کنسولهای ایکس باکس و ویندوز قابل اجرا خواهد بود . ژانر این بازی مبارزه ای ، اکشن RPG و ماجراجویی می باشد.

بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس بازی اووید

7-Ravenlok (ریون لوک)

این بازی ماجراجویانه زندگی ریون لوک را براساس مجموعه ای از حوادث و اتفاقات غیر منتظره به تصویر میکشد. ریون لوک توسط یک آینه جادوئی وارد قلمرو پادشاهی آشفته میشود. او باید به کشف این قلمرو بپردازد و در این را با شخصیتهای دیوانه ای آشنا میشود. شما در قالب شخصیت ریون لوک باید هیولاهای تاریکی را شکست داده و بازی را به اتمام برسانید. این بازی در 4 می سال 2023 و توسط شرکت Cococucumber وارد بازار شده است.

8- Starfield (استارفیلد)

داستان این بازی در سال 2310 اتفاق می افتد که بشریت سیارات جدیدی را اکتشاف کرده و در آنها استقرار یافته است. یک جنگ استعماری بیست سال قبل تمام شده و جناحهای آن در حال گذران و تحمل صلح دشواری هستند. شما بعنوان قهرمان این بازی یک عضو از سازمان کاشفان کهکشانی (constellation) هستید که باید سیارات جدید را کاوش کنید و آیتم های جدیدی پیدا کنید. تاریخ عرضه این بازی 6 سپتامبر سال 2023 بوده و توسعه دهنده آن Bethesda است.

9- Fable (فیبل)

قطعا یکی از بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس فیبل است. اولین نسخه این بازی در سال 2004 به بازار عرضه شد و بازی جدید آن در 2020 و با یک تریلر معرفی شد. اگر علاقه به نقش آفرینی دارید این بازی مختص شماست. آلبیون نام سرزمینی پرماجرا و افسانه ای است که گنجها و داستانهای بیشماری دارد. نسخه جدید این بازی در اواخر 2024 برای کنسولهای سری اس و ایکس ایکس باکس و همچنین ویندوز روانه بازار خواهد شد. توسعه دهنده این بازی Playground Games و در ژانر ماجراجویی ، اکشن RPG است.

بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس بازی فیبل

10- Clockwork Revolution (انقلاب ساعتی)

یکی از بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس همین انقلاب ساعتی است. شما در این بازی بعد از برخورد با نوعی اختراع باور نکردنی توان سفر به گذشته را پیدا می کنید. شما با سفر به گذشته تاثیراتی روی شهر بازی خواهید گذاشت که در اثر تاثیر پروانه ای اعمال شما در گذشته می باشد. این بازی در اوایل 2024 روانه بازار خواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله با 10 مورد از بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس آشنا شدیم. این بازیها در سال 2024 روانه بازار خواهند شد و قطعا همچون نسخه های گذشته مورد استقبال کاربران ایکس باکس واقع خواهند شد. اگر قصد تهیه هر نوع بازی برای هر نوع کنسول بازی را دارید می توانید با دنیای متنوعی از بازیهای ویدیویی در فروشگاه دیجی گیم کنسول روبرو شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “بهترین بازیهای کنسول ایکس باکس در سال 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید