مقالات

قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس دیجی گیم کنسول

خرید و قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس

کمپانی مایکروسافت همراه با کنسولهای جدیدی که روانه بازار می کند کنترلرهای به روزتری هم عرضه می نماید. ایکس باکس سری ایکس که جدیدترین محصول حال حاضر شرکت مایکروسافت است امروزه بسیار پرطرفدار شده است. در این مقاله قصد داریم به موضوع خرید و قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس بپردازیم پس تا پایان مطلب با فروشگاه دیجی گیم کنسول همراه باشید .

نقاط قوت و ضعف دسته ایکس باکس سری ایکس

کنترلر ایکس باکس سری x از بهترین دسته هایی است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده و این دسته بازی به راحتی به کامپیوترهای خانگی هم متصل می شود. در اینجا با نقاط قوت و ضعف این دسته بازی آشنا می شویم :

نقاط قوت دسته ایکس باکس سری ایکس

  • اتصال به بلوتوث
  • دارا بودن پورت یو اس بی تایپ c
  • بدنه با کیفیت
  • طراحی D-Pad بهتر

در مورد نقطه ضعف تنها می توان گفت که باتری های کنترلر ایکس باکس سری x قابل شارژ نیستند.

مقاله پیشنهادی : معرفی ایکس باکس سری اس یک ترابایت 

قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس مشخصات دسته ایکس باکس

ظاهر دسته ایکس باکس سری X

شرکت مایکروسافت در ظاهر کنترلر ایکس باکس سری اس و ایکس نسبت به قبل تغییر خاصی ایجاد نکرده است. می توان گفت قاب پلاستیکی کنترلر جنس بهتری دارد و محکمتر و براقتر از سری های قبل شده است. جنس لایه روی تریگرها هم کمی زبرتر از قبل شده که دست کاربران در حین بازی دچار تعرق و سر خوردن نشود.

شاید به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی نتوان بین دسته بازی ایکس باکس سری ایکس و اس با سایر مدلهای ایکس باکس مشاهده کرد ولی میتوان گفت که دسته بازی خوش دست تر شده است. ظاهر دکمه های D-Pad هم کمی دچار تغییر شده است و بخش وسطی آن مقداری گودتر شده است. این باعث می شود که تسلط و کنترل کاربر روی دسته بازی بیشتر شود .

در قسمت مرکز دسته بازی سه دکمه Menu ، View و Share بکار رفته که دکمه share قبلا وجود نداشت. با این دکمه می توان از رکوردهای خود به سرعت اسکرین شات گرفت و برای دوستان به اشتراک گذاشت. گاهی وقت ها اتفاقات خاص و جالبی در بازی رخ می دهد که اگر فیلم بازی را ضبط نکرده باشیم دوستانمان حرفمان را باور نمی کنند .

دکمه شیر برای شکار لحظه های ناب بازی است. در دسته بازی های قبلی برای اسکرین شات بایستی دکمه های Y و X را هم زمان فشار می دادید در حالیکه اکنون با فشردن دکمه شیر برای سه ثانیه می توان شروع به ضبط بازی نمود.

بیشتر بخوانید : معرفی انواع لوازم جانبی کنسول بازی

قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس ظاهر دسته ایکس باکس

قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس

دسته ایکس باکس سری X دارای قیمت جهانی 59.99 دلار در وب سایتهای معروف آمازون و Microsoft Store است. از آنجا که قیمت دلار در کشور ما دارای نوساناتی است در حال حاضر می توان قیمت حدود 2.880.000 تومان را برای آن در نظر گرفت. اگر بخواهید استند و شارژر آن را نیز تهیه کنید باید مبلغی در حدود 9.720.000 تومان بپردازید. البته در بازار نمونه های کم کیفیت و فیک وجود دارند که قیمتی پایین تر از این دارند ولی ما توصیه می کنیم هرگز اقدام به خرید آنها نکنید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع دسته بازی با کیفیت و اصل می باشد که همواره با تخفیف های خود مشتریان این مجموعه را دچار شگفتی کرده است. برای خرید و دریافت قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس بهتر است با این کارشناسان دیجی گیم کنسول تماس بگیرید و یا به سایت سری بزنید.

ویژگی های دسته ایکس باکس سری ایکس

  • اتصال: با سیم و بی سیم
  • وزن: 287 گرم
  • رنگ بدنه: سفید ، مشکی ، آبی ، قرمز ، فسفری
  • ابعاد: 62.7 * 101.6 * 152.4 میلیمتر
  • نوع ویبره : Rumble.
  • طریقه اتصال : بلوتوث ، کابل یو اس بی تایپ c به یو اس بی تایپ A

پیشنهاد می کنیم مقاله طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو را مطالعه کنید. 

قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس ارزانترین دسته ایکس باکس

از کجا دسته ایکس باکس سری ایکس بخریم؟

همانطور که گفتیم دسته های فیک و تقلبی در بازار بازی های ویدیویی فراوان دیده می شوند. تشخیص دسته اصل از فیک برای برخی افراد بسیار سخت و دشوار است. توصیه ما به شما این است که از مراکز معتبر برای خرید کنسول بازی و لوازم جانبی آن اقدام کنید .

فروشگاه دیجی گیم کنسول سالهاست در زمینه فروش کنسولهای بازی و کلیه لوازم جانبی مربوط به آن فعالیت دارد . شما کاربران محترم می توانید با مراجعه به سایت و خرید آنلاین و یا به صورت حضوری نسبت به خرید کالای موردنظر خود اقدام کنید. ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر می باشد .

کلام آخر

در این مقاله با ویژگی ها و قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس آشنا شدیم. اگر قصد خرید کنترلر ایکس باکس سری ایکس یا اس و یا سایر لوازم جانبی و یا کنسول های بازی را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید . کارشناسان مجموعه دیجی گیم با صبر و حوصله آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما عزیزان جهت خرید مناسب محصول می باشند .

مطلب مرتبط : خرید و قیمت انواع ایکس باکس 

قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس دسته بازی از کجا بخرم

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “خرید و قیمت دسته ایکس باکس سری ایکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید