مقالات

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ فروشگاه دیجی گیم کنسول

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ

در این مقاله قصد داریم به مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ بپردازیم. پلی استیشن پورتال که جدیدترین کنسول دستی شرکت سونی است تنها در ظاهر شبیه به کنسول نینتندو سوییچ است اما تفاوت های زیادی میان این دو کنسول وجود دارد. پلی استیشن پورتال برای کارکردن نیاز به یک کنسول PS5 روشن دارد در حالی که کنسول نینتندو سوییچ یک کنسول دستی مستقل است.

حال در ادامه به سایر تفاوت ها و مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ خواهیم پرداخت. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول های بازی و لوازم گیمینگ شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ از نظر صفحه نمایش

پلی استیشن پورتال دارای صفحه نمایش 8 اینچی است که وضوح تصویر آن 1080p ، پنل LCD و نرخ تازه سازی تصاویر 60 هرتز است . کنتراست و روشنایی صفحه نمایش چندان قابل توجه نیست چرا که پنل از نوع OLED نیست. در کنسول نینتندو سوییچ پنل هفت اینچی OLED به کار رفته و وضوح تصویر 720p می باشد.

مقاله پیشنهادی : مشخصات پلی استیشن 5 پرو 

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ تخفیف 30 درصدی فروش کنسول

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ از نظر کنترلر

دسته بازی پلی استیشن پورتال بیشتر شبیه دسته بازی دوال سنس PS5 است و گویا یک صفحه نمایش LCD در میان دسته بازی دوال سنس واقع شده باشد. از طرفی کنترلر نینتندو سوییچ از دو طرف جدا می شود و می توان به صورت به هم چسبیده یا جدا از هم تجربه بازی با کنسول را داشت.

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ از نظر عملکرد

در کنسول پلی استیشن پورتال امکان تجربه کردن بازی به صورت مستقل وجود ندارد چرا که شما باید حتما دارای یک پلی استیشن 5 در حالت روشن باشید. نمی توان بازیها را روی پلی استیشن پورتال دانلود کرد و یا آن را به تلویزیون وصل کرد. همچنین اتصال بلوتوث در پلی استیشن پورتال امکان پذیر نیست. امکان اتصال انواع هدفون بی سیم و بلوتوثی به پلی استیشن پورتال وجود ندارد و باید از هدفونهای سیمی استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله دلایل روشن نشدن دسته PS5 را مطالعه کنید. 

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ ارسال رایگان کنسول

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ از نظر قیمت

قیمت پلی استیشن پورتال چیزی در حدود 15 تا 16 میلیون تومان است . قیمت نینتندو سوییچ هم از حدود 15 تا 17 میلیون تومان است. از نظر قیمت تفاوت چندانی میان پلی استیشن پورتال و نینتندو سوییچ وجود ندارد ولی باید در نظر داشته باشید که اگر پلی استیشن 5 ندارید باید مبلغ پلی استیشن پورتال و پلی استیشن 5 را با هم حساب کنید که مبلغی چند برابر قیمت نینتندو سوییچ می شود .

برای کاربرانی که پلی استیشن 5 دارند انتخاب میان دو کنسول پلی استیشن پورتال و نینتندو سوییچ چندان تفاوتی ندارد و به نظر خود کاربران بستگی دارد. اگر قصد خرید هر یک از کنسول های نام برده و سایر کنسول های بازار را دارید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید : طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو

مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ فروش ویژه کنسول بازی

کلام آخر

در مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ به این نتیجه می رسیم که اگر به دنبال یک کنسول دستی هستید تا در هر کجا اعم از منزل ، محل کار و مسافرت از آن استفاده کنید حتما به سراغ نینتندو سوییچ بروید. پلی استیشن پورتال را تنها در مکانی می توان استفاده کرد که یک کنسول پلی استیشن 5 در آنجا روشن باشد. پس نمی توان از این کنسول جدید سونی در مسافرت ، خودرو ، قطار و یا هواپیما استفاده کرد. در مقایسه قابلیت های گوناگون میان این دو کنسول قطعا برنده نهایی کنسول نینتندو سوییچ است.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید