مقالات

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 فروشگاه دیجی گیم کنسول

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 که احتمالا نمی دانید

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 : کنسول PS5 به روز ترین و قوی ترین کنسول بازی ساخت کمپانی سونی است که طرفداران بسیاری در کل دنیا دارد. بسیاری از افرادی که اقدام به خرید کنسول پلی استیشن 5 می کنند از برخی قابلیت های جالب این کنسول بی خبرند. بعضی از قابلیت های PS5 که در تبلیغات زیاد روی آنها مانور شده از قبیل لرزش دسته و تریگرها ، صدای سه بعدی و … را اغلب می شناسیم ولی قابلیت های دیگری نیز در این کنسول بازی وجود دارد اغلب از آن اطلاعی ندارند . پس در این مقاله با فروشگاه دیجی گیم کنسول همراه شوید تا حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 را بدانیم .

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5

در اینجا با حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 آشنا می شویم. شما هم با ما همراه باشید تا ببینید کدامیک از این قابلیت ها را نمی شناختید.

جدا کردن پایه و یا تعویض جای آن

یکی از حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 این است که در کنسول PS5برعکس رقیبش ایکس باکس سری ایکس پایه کنسول قابل جدا شدن و حتی جابجایی است. حالت پیش فرض در اغلب کنسول های نسل جدید حالت ایستاده است ولی اگر بتوان کنسول را به حالت خوابیده روی میز قرار داد مشکل میزهای کوچک حل می شود. پس اگر میز شما کوچک است و از نظر ارتفاع با محدودیت روبرو هستید کافیست با کمک یک پیچ گوشتی پایه را به پنل کناری منتقل کنید. در این حالت می توانید کنسول را بصورت افقی روی میز قرار دهید.

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 جدا کردن پایه

قابلیت استفاده از کنترلرهای نسل قبل

اگر هنوز کنترلرهای کنسول قدیمی PS4 خود را دارید یک خبر خوب اینکه در وقت انجام بازی های پلی استیشن 4 روی PS5 میتوانید از کنترلرهای پلی استیشن 4 استفاده کنید. پس لازم نیست کنترلرهای کنسول قدیمی خود را دور بیندازید. از آنجا که دسته بازی PS5 بسیار گران هستند بهتر است در وقت انجام بازی های PS4 از کنترلر PS4 استفاده کنید تا استهلاک کنترلر PS5 شما کمتر شده و دیرتر خراب شود.

امکان تعویض پنل های کناری کنسول PS5

ظاهر کنسول پلی استیشن 5 ساده و سفید رنگ است و برای برخی کاربران بعد از مدتی تکراری و یکنواخت میشود. شما می توانید پنل های کناری را با پنل های موجود در بازار که تنوع زیادی دارند تعویض کنید تا کنسول خود را شخصی سازی کنید. همچنین می توانید پنل ها را خودتان رنگ کرده و یا با برچسب زیباتر و جذاب تر کنید.

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 تعویض پنل های کناری

با دکمه Create لحظات به یاد ماندنی بسازید

اگر دو کنترلر PS4 و PS5 را با هم مقایسه کنید متوجه می شوید که دکمه Share در پلی استیشن 4 به Create در نسل جدید تغییر کرده است. با فشردن دکمه Create منویی جهت ضبط کلیپ ها و تصاویر وجود دارد. شما با نگهداشتن این دکمه میتوانید شروع به ضبط بازی کنید و رکوردهای خود را ثبت کنید. شما میتوانید این لحظات به یاد ماندنی را ضبط کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما می توانید با میکروفون خود کنترلر کار کنید

یکی دیگر از حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 این است که دسته PS5 در مقایسه با نسل قبل ارتقا پیدا کرده و مجهز به میکروفون داخلی است. شما می توانید بدون اینکه نیاز به استفاده از هدست داشته باشید در بازی های گروهی با دوستان خود صحبت کنید. در هنگام استفاده از دسته بازی میکروفون به حالت پیش فرض روشن است ولی شما می توانید آن را خاموش کنید. گرچه این میکروفون در حد هدست ها و میکروفون های حرفه ای نیست ولی برای بازی کار شما را راه می اندازد.

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 میکروفن دسته بازی

با استریم کردن بازیها از اشغال فضای خود جلوگیری کنید

اگر قصد دارید بازی های قدیمی و نوستالژی را اجرا کنید با این قابلیت پلی استیشن 5 می توانید بدون دانلود کردن بازی که فضای هارد شما را به میزان زیادی اشغال می کند از Remote Play استفاده کنید و با کمک اینترنت بازی های PS4 را استریم کنید.

سرعت ورود به بازی را با انتخاب موارد نصب بیشتر کنید

یکی دیگر از حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 این است که شما می توانید در کنسول PS5 بازیها را بصورت گزینشی نصب کنید. این به معنی آنست که لازم نیست بازی را به طور کامل نصب کنید و سپس وارد بازی شوید. این قابلیت به صورت ضعیف تر در PS4 هم وجود داشت که در کنسول جدید PS5 تقویت شده است.

با کمک نورهای روی دسته به راحتی بازی چند نفره انجام دهید

از دیگر حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 این است که شما با کمک نورپردازی جدید دسته پلی استیشن 5 میتوانید در زمان بازی های چند نفره متوجه شوید که بازیکن سوم چه کسی است؟ شما می توانید دسته ها را روشن نموده و با مشاهده نورها به ترتیب آنها را پخش کنید. البته استفاده از این فناوری به بازی شما نیز بستگی دارد.

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 خرید کنسول با تخفیف ویژه

کلام آخر

حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 تنها به موارد گفته شده در این مقاله خلاصه نمی شود. این کنسول پیشرفته قابلیت های زیادی دارد که به مرور توسط کاربران کشف می شود. ما در این مقاله با چند مورد از حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 که بیشتر کاربرد دارند آشنا شدیم.

چنانچه قصد خرید کنسول PS5 یا دسته و سایر لوازم جانبی آن را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. یک خبر جالب اینکه در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کهنه با نو نیز انجام می شود. پس اگر کنسول قدیمی دارید دست به کار شوید تا صاحب یک کنسول جدید شوید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “حقایق جالب در مورد پلی استیشن 5 که احتمالا نمی دانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید