مقالات

هدست ویژن پرو فروشگاه دیجی گیم کنسول

آشنایی با هدست ویژن پرو

کمپانی اپل در سال 2023 محصول جدیدی با نام هدست ویژن پرو را به بازار معرفی کرد که انقلابی بزرگ در عرصه فناوری و سرگیمی به حساب می آید. این شرکت که همواره در صدد پیشرفت در زمینه های تکنولوژی بوده سعی دارد در زمینه واقعیت مجازی محصولات شگفت انگیزی را به بازار عرضه کند. در این مقاله قصد داریم با هدست ویژن پرو آشنا شویم و به بررسی امکانات و کاربردهای آن بپردازیم پس با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی همراه باشید.

تفاوت هدست ویژن پرو با سایر هدست ها

هدست ویژن پرو با سایر نمونه های بازار این تفاوت را دارد که ترکیب VR و AR را با هم دارد . این بدان معنی است که واقعیت افزوده و واقعیت مجازی هر دو در این هدست ارائه می شوند به طوری که شما هر وقت بخواهید می توانید از فضای واقعی به مجازی بروید و بالعکس. یعنی شما با دوربین هایی که در این هدست تعبیه شده می توانید علاوه بر اینکه محیط خارج را تماشا می کنید به سیستم عامل خود هم دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید هر وقت به تمرکز بیشتری روی فضای مجازی نیاز داشتید دوربینها را خاموش کنید و تنها از سیستم عامل برای انجام کارها در محیط مجازی استفاده نمایید.

از نکات جالب این هدست این است که تنها برای بازی و سرگرمی ساخته نشده و در حوزه های کاری و ارتباطات هم می توان از آن به شایستگی استفاده کرد. دلیل دیگر جذابیت هدست ویژن پرو هماهنگی بسیار خوب سخت افزار قوی و نرم افزار روان است. در این دستگاه سخت افزار و نرم افزار هر دو توسط شرکت اپل تولید شده اند و به همین دلیل بسیار با هم هماهنگ هستند.

برای مشاهده انواع هدفون و هدست اینجا کلیک کنید.

هدست ویژن پرو خرید هدست ویژن پرو

ویژگی های سخت افزاری هدست ویژن پرو

سخت افزار قدرتمند هدست ویژن پرو از نقاط قوت این هدست است که آن را تبدیل به یک فناوری انقلابی در دنیای کنونی کرده است. این سخت افزار شامل صفحه نمایش ، سیستم صوتی عالی ، سنسورهای متنوع و پردازنده بسیار قوی می باشد. کلیه این قسمت ها عملکردی یکپارچه با هم دارند و این موجب قدرتمند شدن سخت افزار هدست ویژن پرو شده است. حال به توضیح تک تک این اجزاء سخت افزاری می پردازیم:

صفحه نمایش

شرکت اپل از صفحه نمایشی فوق العاده و بدون نقص برای هدست ویژن پرو استفاده کرده است. این صفحه نمایش از نوع میکرو اولد است که این فناوری بهترین تکنولوژی در ساخت نمایشگرها محسوب می گردد. این نوع صفحه نمایش کنتراست و روشنایی بسیار بالایی ارائه می کند و از میلیون ها LED تشکیل شده است. رزولوشن این صفحه نمایش 23 میلیون پیکسل می باشد که تقریبا برابر 4K است.

شاید فکر کنید که رزولوشن این هدست باید خیلی معمولی باشد ولی این را در نظر بگیرید که این تعداد از پیکسل تنها در نمایشگری 1.41 اینچی قرار داده شده است. شما می توانید جزئیات را با بهترین کیفیت تماشا کنید. همچنین نرخ تازه سازی این نوع صفحه نمایش 90HZ می باشد که باعث می شود تجربه تماشای بسیار خوبی داشته باشید.

پردازنده ویژن پرو

هدست ویژن پرو از 2 پردازنده M2 که مرکز اصلی ویژن پرو است و R1 که مدیریت و پردازش سنسورها را به عهده دارد تشکیل شده است. هماهنگی و یکپارچگی بین این 2 پردازشگر موجب گشته تا سنسورها به بالاترین کیفیت و بهترین نحو با هم عمل نمایند. این قدرت پردازش بالا باعث می شود که اجرای برنامه ها ، انجام بازی ها و نمایش محتواها به بهترین شکل انجام شود و محدودیتی در آن وجود نداشته باشد.

مطلب مرتبط : خرید هدست واقعیت مجازی

هدست ویژن پرو قیمت هدست ویژن پرو

دوربین هدست ویژن پرو

از دیگر ویژگی های کاربردی هدست ویژن پرو وجود دوربین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. وقتی شما هدست را روی سر خود قرار می دهید می توانید به راحتی به ضبط محتوای ویدیویی بپردازید و تجربه کاربری بهتری داشته باشید. دوربین این نوع هدست ها توان ضبط سه بعدی محتوا را دارد. همچنین محتواهای ضبط شده بصورت سه بعدی برای شما به نمایش در می آیند. این امر تجربه لذت بخش و جدیدی برای شما به وجود می آورد.

سنسورهای هدست ویژن پرو

در انواع هدست واقعیت مجازی دوربینها و سنسورها اهمیت زیادی دارند. این به دلیل آن است که دریافت اطلاعات و داده ها از اطراف و محیط توسط دوربین ها و سنسورها انجام می شود. هدست ویژن پرو دارای پنج سنسور و 12 دوربین است که داده ها را به خوبی دریافت می کنند. پردازش داده ها نیز در این هدست با سرعت بالایی انجام می شود.

سیستم صوتی هدست ویژن پرو

اهمیت سیستم صوتی در هدست ویژن پرو از سایر اجزا کمتر نیست چرا که شما برای تجربه واقع گرایانه نیاز به دریافت صداها به صورت با کیفیت و زنده هستید. اسپیکرهای این هدست در کنار گوشها و جلوی بند پشتی قرار گرفته اند. این قرارگیری هوشمندانه انجام شده تا محتوای صوتی بهتر به گوشها انتقال داده شود. در هدست ویژن پرو صداها به صورت سه بعدی شنیده می شوند که این به واقعی تر شدن تجربه شما کمک می کند.

باتری هدست ویژن پرو

هدست ویژن پرو دارای یک باتری با شارژدهی بسیار بالا است ولی تنها ضعفی که می توان در مورد باتری به آن اشاره کرد این است که باتری بصورت جانبی کنار هدست واقع شده که برای تجربه بهتر و وزن کمتر این کار انجام شده است. این باتری با کابلی دو متری به هدست متصل است. این باتری که احتمالا 6500 میلی آمپر ساعتی است میتواند تا 2 ساعت شارژدهی در روز داشته باشد. همچنین شما می توانید هدست خود را مستقیما به برق متصل کنید تا محدودیتی از بابت شارژ نداشته باشید.

هدست ویژن پرو تخفیف 30 درصدی هدست ویژن پرو

کلام آخر

در این مقاله با هدست ویژن پرو که محصولی انقلابی از شرکت اپل است آشنا شدیم. امروزه هدستهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بسیار پیشرفت کرده اند و تا سالهای آینده بازار را تسخیر خواهند کرد. شرکت اپل در این عرصه ورودی قدرتمند کرده است و همچون سایر محصولات این کمپانی در آینده شاهد پیشرفتهای چشمگیر این نوع هدست خواهیم بود.

چنانچه قصد خرید این نوع هدست و یا سایر انواع لوازم جانبی موبایل و کنسولهای بازی را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مجموعه همواره آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم در زمینه انواع کنسول بازی ، لوازم جانبی و … هستند.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “آشنایی با هدست ویژن پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید