مقالات

اکانت پلی استیشن فروشگاه دیجی گیم کنسول

اکانت پلی استیشن چیست؟

اکانت پلی استیشن یا به عبارتی دیگر اکانت PSN حساب کاربری آنلاین شما در دنیای پلی استیشن  است. این اکانت به شما امکان می دهد تا به فروشگاه آنلاین پلی استیشن دسترسی پیدا کنید، با دیگر بازیکنان آنلاین دوست شوید و بازی کنید، و از سرویس های دیگری مانند playstation بهره مند شوید. هر اکانت پلی استیشن شام آیدی و پسورد  ایت که به کاربر اجازه اجازه می دهد تا به تمامی ویژگی های آنلاین پلی استیشن دسترسی  داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم به موضوع اکانت پلی استیشن ، انواع اکانت پلی استیشن و … بپردازیم پس با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و تجهیزات جانبی گیمینگ همراه باشید . 

انواع اکانت پلی استیشن

  • اکانت استاندارد : این نوع اکانت پلی استیشن برای استفاده عمومی برای بازی ها و سرویس های پلی استیشن مناسب هست شما میتوانید از این اکانت برای خرید بازی ها، اضافه کردن دوستان و بازی کردن آنلاین استفاده کنید.
  • اکانت ادمینیستراتور: این نوع اکانت می تواند توسط والدین یا نگهبانان استفاده شود تا به ورود کودکان به محتوای مناسب بپردازند. این اکانت می تواند تنظیمات و محدودیت های والدین را شامل شود و کنترل بررو استاده از بازی ها و سرویس ها را فاهم کند.
  • اکانت PS Plus: این نوع اکانت پلی استیشن امکانات بیشتری اعمال میکند با این اکانت ، میتوانید به بازی های مجموعه ماهانه PS Plus دسترسی داشته باشید، امکانات ویژه ای برای بازی آنلاین داشته باشید و همچنین تخفیف های منحصر به فرد رو داشته باشید.
  • اکانت توسعه دهنده : این اکانت به توسعه دهندگان و افرادی که می خواهند بازی ها یا نرم افزارهای خود را روی پلی استیشن Dnetwork منتشر کنند، اجازه می دهد.
  • اکانت مدیریت : این نوع اکانت پلی استیشن برای مدیریت تجاری و استفاده تجاری از محتوای پلی استیشن ، مثل فروشگاه های بازی یا سینما ، استفاده می شود.
  • اکانت ظرفیتی : اکانت ظرفیتی به میزان فضای ذخیره سازی اشاره دارد که برای حساب های کاربری در پلی استیشن مورد استفاده قرار می گیرد.این موضوع در پلی استیشسن های نسل گذشته به مانند پلی استیشن 4 مهم بوده است. هریک از این اکانت ها ویژگی ها و استفاده های منحصر به فردی دارند و برای انواع مختلفی از کاربران مورد استفاده قرار میگیرند.

مقاله پیشنهادی: تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی 

اکانت پلی استیشن انواع اکانت پلی استیشن

اکانت ظرفیتی به سه دسته تقسیم می شود

  • ظرفیت اول : امکان بازی به صورت آنلاین را ندارد . امکان بازی تنها بصورت آفلاین را دارد. قابل فروش نیست . گارانتی ندارد.امکان استفاده برروی تمامی Userهای پلی استیسشن ، کمترین قیمت را دارد. امکان نصب دوباره ندارد.
  • ظرفیت دوم : امکان استفاده به صورت آنلاین یا آفلاین بازی را دارد. امکان فروش اکانت را دارد. قابلیت نصب دوباره را دارد . در صورت قفل شدن بازی گارانتی تعلق میگیرد. قابلیت استفاده بر روی تمامی user های پلی استیشن رادارد.
  • ظرفیت سوم: امکان بازی فقط به صورت آنلاین است. قابلیت نصب دوباره را دارد . حتما باید اینترنت داشته باشید. گارانتی تعلق می گیرد. امکان فروش را دارد. نسبت به اکانت ظرفیت دوم قیمت کمتری دارد.

آیا اکانت ظرفیتی حافظه محدود دارد؟

یک کاربر با اکانت ظرفیتی ممکن است تنها به 50 گیگابایت از ظرفیت کلی دستگاه دسترسی داشته باشند، دزحالی که یک حساب مدیریتی ممکن است به تمام فضای ذخیره سازی دستگاه 1 ترابایت یا حتی بیشتر دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید : آیا کپی خور کردن پلی استیشن 4 غیرقانونی است؟

اکانت پلی استیشن اکانت ظرفیتی

معرفی بازی های قانونی کنسول PS5

  1. Call of Duty Black Ops Cold War برای PS5
  2. فیفا 22 برای PS5
  3.  Worewolf: the Apocalypse برای PS5
  4.  Assassin`s creed Valhalla برای PS4
  5.  Doom Eternal برای PS4

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی

در فروشگاه دیجی گیم کنسول انواعی از کنسول بازی اعم از پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو عرضه می شود. همچنین لوازم جانبی از قبیل انواع کنترلر ، کاور دسته و کیف ، هدفون و هدست ، انواع بازی برای کنسول های گوناگون و … در این فروشگاه موجود می باشد . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . اگر قصد تعویض کنسول بازی خود را دارید می توانید در طرح تعویض کنسول کارکرده با نو در این فروشگاه صاحب کنسول به روز و نو شوید . کافیست با کارشناسان ما در دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید