مقالات

بهترین بازیهای آفلاین PS4 فروشگاه دیجی گیم کنسول

بهترین بازیهای آفلاین PS4

اگر از دوستداران بازی های ویدیویی خصوصا با کنسول PS4 هستید حتما بازیهای آفلاین آن را امتحان کرده اید. بازیهای آفلاین نیازی به وصل شدن به اینترنت ندارند و برای مکانهایی که دسترسی به اینترنت سخت و یا غیرممکن است نعمت بزرگی محسوب می شوند. برای انجام بازیهای آفلاین تنها کافیست بازی را اجرا کنید و با هوش مصنوعی که رقیب شما وارد بازی شوید.

البته برخی بازیهای آفلاین را میتوان به صورت دو یا چند نفره با یک دستگاه انجام داد ولی اغلب آنها تک نفره هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین بازیهای آفلاین PS4 که یکی از کنسولهای محبوب میان گیمرهاست را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان مقاله با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسولهای بازی، بازیهای ویدیویی و لوازم گیمینگ همراه باشید.

بهترین بازیهای آفلاین PS4 کدامند؟

اگر در دهه 40 و 50 زندگی خود باشید قطعا تجربه بازی با کنسولهای ابتدایی نظیر آتاری، سگا و میکرو را در کودکی دارید. این بازیها همه بصورت آفلاین انجام میشدند چرا که تکنولوژی استفاده از اینترنت در کنسولهای بازی هنوز پیشرفت نکرده بود. اما امروزه هم علیرغم هیجان انگیز بودن بازیهای آنلاین نمی توان منکر جذابیت بازیهای آفلاین در کنسولهای بازی شد.

به همین منظور بازیهای آفلاین زیادی برای انواع کنسولهای بازی طراحی میشود. در اینجا قصد داریم بهترین بازیهای آفلاین PS4 را به شما معرفی کنیم تا اگر دارای کنسول پلی استیشن 4 هستید و این بازیها را نمی شناسید تجربه جدیدی با آنها ایجاد کنید:

بازی افق غرب ممنوع Horizon Forbidden West

در این بازی شما با رمز و رازهای جدیدی در سمت غرب روبرو میشوید و باید به ماجراجویی های زیادی دست بزنید. در این بازی صحنه های اکشن نسبت به نسخه قبلی این بازی یعنی Zero Dawn بهبود پیدا کرده است. توسعه دهنده این بازی Guerrilla Games studio است و سال عرضه آن هم 2022 می باشد.

برای تهیه انواع بازی PS4 کلیک کنید. 

بهترین بازیهای آفلاین PS4 فروش بازیهای ویدیویی ارزان قیمت

بازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7 Remake)

فاینال فانتزی یکی از کلاسیک ترین و تاثیرگذارترین بازیهای ویدیویی تاریخ است که از بهترین بازیهای آفلاین PS4 هم به شمار می رود. این بازی داستانی جذاب و طولانی دارد و دارای فعالیتهای فرعی و سرگرم کننده است که شما را برای ساعتها به خود مشغول می کند. کشتن هیولاها ، مسابقه بارفیکس با قهرمانان محلی و … از جمله چالش های این بازی جذاب است. سال عرضه این بازی 2020 و توسعه دهنده آن نیز شرکت Square Enix میباشد.

بازی داستانهای ظهور Tales of Arise

بازی Tales of Arise بی شک یکی از بهترین بازیهای آفلاین PS4 است که توسط استودیوی Bandai Namco ارائه شده است. این بازی در 2021 به بازار بازیهای ویدیویی عرضه شد و دارای داستانی جذاب و طولانی است و ماجراجویی های زیادی را به دنبال دارد. صحنه های این بازی رنگ آمیزی و طراحی فوق العاده ای دارد و گویا برای کنسولهای نسل آینده طراحی شده است تا برای کنسول Ps4 . پس از تجربه آن غافل نشوید.

بهترین بازیهای آفلاین PS4 فروش پلی استیشن 4 کارکرده تمیز

بازی روزهای رفته (Days Gone)

بازی Days Gone یک بازی اکشن – ادونچر و جهان باز است که داستانی کلیشه ای ولی جذاب دارد. در این بازی گیمر با گروهی از زامبی ها روبرو میشود و باید از شر آنها خلاص شود. البته مشکل شما در این بازی تنها زامبی ها نیستند و انسانهای دیگری نیز قصد کشتن و نابودی شما را دارند. این بازی در فضایی آخرالزمانی به تصویر کشیده میشود و فضاهای مرموزی را پیش روی شما می گذارد. سال عرضه این بازی 2019 و توسعه دهنده آن نیز استودیوی Bend است.

بازی تامب رایدر (Tomb Raider :Definitive Survivor Trilogy)

این بازی با داستان جذاب و طولانی حس کنجکاوی و کاوشگری شما را ارضا میکند. بازی تامب رایدر به تکامل و بلوغ شخصیت لارا کرافت می پردازد و در یک سه گانه این کار را به شایستگی انجام میدهد. شما در این بازی شاهد پیشرفت لارا کرافت در غالب یک انسان و جنگجو خواهید بود. سال عرضه این بازی 2021 است و توسعه دهنده آن نیز Crystal Dynamics Studio می باشد.

بهترین بازیهای آفلاین PS4 فروش لوازم گیمینگ اصل

بازی اسپایدرمن (Marvel’s Spider-Man)

بازیهای زیادی با موضوع اسپایدرمن تولید شده اند که شاید بسیاری از آنها چنگی به دل نمی زند. اما استودیو Insomniac Games آستین خود را در مورد تولید این بازی بالا زد و نسخه موفق این بازی را تولید و روانه بازار کرد. این بازی در سال 2018 انتشار پیدا کرد و انتظار می رفت زیر سایه بازیهای بزرگی همچون خدای جنگ ، Red Dead Redemption 2 و AC:Odyssey قرار گرفته و دیده نشود ولی این تصور به کلی غلط بود. این بازی توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. شما در غالب اسپایدرمن یا همان پیتر پارکر میتوانید در شهر منهتن به گشت و گذار در روی ساختمانها بپردازید و رویای زندگی در غالب او را تجربه کنید.

بازی آنچه از ادیت فینچ باقی می ماند (What Remains of Edith Finch)

این بازی نظیر رمانی زنده داستانی عجیب و غریب است که با ظرافت تمام تعریف میشود. بازی به صورت اول شخص است و در گروه بازی های Walking Simulator قرار میگیرد. شما در غالب شخصیت اصلی بازی که زنی باردار با نام Edith است قرار میگیرید و باید رمز و رازهای عمارت متروکه Finch را کشف کنید. در واقع ادیت آخرین بازمانده از خاندان فینچ است که میخواهد به رمز و رازهای خانوادگی خود پی ببرد. سال عرضه بازی 2017 بوده و توسعه دهنده آن نیز استودیوی Giant Sparrow است.

بهترین بازیهای آفلاین PS4 خرید اکانت بازی

بازی شبح تسوشیما (Ghost of Tsushima)

یکی دیگر از بهترین بازیهای آفلاین PS4 بازی Ghost of Tsushima است که یک بازی اکشن – ادونچر است که زندگی یک سامورایی را به تصویر میکشد. شخصیتی به نام جین ساکای یک سامورایی کارکشته است که سرزمینش را در معرض حمله نیروهای بیگانه میبیند. مغولهای وحشی جزیره سوشیما را که محل زندگی جین است را تحت حمله قرار می دهند و بسیاری از ساکنین آن را می کشند. جین ساکای به پا می خیزد تا انتقام سختی از مغولها بگیرد. عرضه این بازی در سال 2020 انجام شده و توسعه دهنده آن Suckerpunch studio می باشد.

کلام آخر

در این مقاله با چند مورد از بهترین بازیهای آفلاین PS4 آشنا شدیم. شما می توانید برای تهیه این بازیهای جذاب و سایر بازیها از کنسولهای مختلف به فروشگاه دیجی گیم کنسول سری بزنید. خرید بصورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. این فروشگاه همچنین عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی گیمینگ می باشد.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید