مقالات

بهترین بازی های PS5 فروشگاه دیجی گیم کنسول

بهترین بازی های PS5 که نباید از دست داد

اگر از طرفداران بازی های کامپیوتری هستید قطعا PS5 را بعنوان یکی از بهترین کنسول های بازی می شناسید. بازی های متنوعی نیز برای این کنسول بازی طراحی و روانه بازار شده است که در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی های PS5 بپردازیم . پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید و تا پایان با فروشگاه دیجی گیم کنسول همراه باشید .

معرفی بهترین بازی های PS5

همانطور که در بالا به آن اشاره شد بازی های زیادی برای کنسول پلی استیشن 5 طراحی شده که برخی از آنها ادامه بازی های کنسول های قبلی نظیر PS4 و PS3 هستند . در اینجا به معرفی پرطرفدارترین و بهترین بازی های PS5 می پردازیم . کلیه بازی های معرفی شده در این مقاله و سایر بازی ها در سایت فروشگاه دیجی گیم کنسول موجود می باشد. جهت خرید انواع بازی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

بازی Call of Duty Black ops

یکی از بهترین بازی های PS5 بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن و جذاب حول شخصیت الکس میسون است. او از اعضای سازمان CIA است . او ماموریت هایی دارد که کاربر را با خود همراه می کند و در نبردهای اکشن و هیجانی شما را به چالش می کشد . این بازی دارای داستانی فوق العاده ، مراحل متنوع ، تک تیراندازی ، حمله تیمی ، ماموریت قتل شخصی خاص و … است که بر جذابیت های داستان بازی می افزاید. این بازی به صورت اول شخص بوده و در دوران جنگ سرد اتفاق می افتد. اگر طرفدار بازی های مبارزه ای و اکشن هستید این بازی جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم. لینک خرید بازی Call of duty Black Ops

بازی Far Cry 6

بازی فار کرای 6 یک بازی اکشن و ماجراجویی است که از بهترین بازی های PS5 است و از طریق اول شخص انجام می شود . این بازی دارای نقشه خیلی بزرگ و محیطهای زیاد است . تعداد مراحل بازی زیاد و تمام کردن آنها زمان بر است. گرافیک فنی این بازی خیلی خوب و محیط های متفاوت به خوبی خلق شده اند . اگر فار کرای های قبلی را بازی کرده باشید این نسخه در داستان گویی قوی و سرراست است . از همان دقایق اول بازی دنی قصد دارد از یارا فرار کند و به امریکا بگریزد . اگر قصد خرید بازی Far Cry 6 را دارید کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی : تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی 

بهترین بازی های PS5 بازی FAR CRAY6

بازی Resident Evil Village

رزیدنت اویل نوعی بازی کامپیوتری در سبک ترس و بقاست و نسخه های زیادی از این بازی روانه بازار شده است . نسخه جدید Resident Evil Village یکی از بهترین بازی های PS5 است و چندی است که به بازار عرضه شده است . بازی ایتن وینترز را نشان می دهد که بعد از برخورد با کریس ردفیلد در تلاش است تا دختر ربوده شده اش را در دهکده ای که مملو از موجودات جهش یافته است بیابد . این بازی را می توان به صورت چند نفره و آنلاین نیز بازی کرد . برای خرید بازی Resident Evil Village کلیک کنید .

بازی Watch Dogs Legion

بازی سگ های نگهبان لژیون در سبک اکشن و ماجراجویی است که بصورت انفرادی و چند نفره قابل اجراست. این بازی بسیار پرجزئیات است و شخصیت های متنوعی دارد . این بازی از گرافیک و رزولوشن بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر اینکه از بهترین بازی های PS5 است ، قابلیت اجرا بر روی ایکس باکس را نیز دارد . واچ داگز لجیون قابلیت اجرای آفلاین و آنلاین را دارد پس جای هیچ نگرانی نیست. برای خرید بازی Watch Doge Legion کافیست کلیک کنید.

بازی فیفا 22

بازی FIFA 22 یک بازی شبیه سازی فوتبال و در مجموعه بازیهای فیفاست که در اکتبر 2021 عرضه شد. این بازی بر روی کنسولهای بازی پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس سری اس و ایکس ، نینتندو سوئیچ و مایکروسافت ویندوز قابل اجراست . فیفا 22 در واقع تجربه ای واقعی را در اختیار کاربران قرار می دهد در حالی که PES ساده تر و بیشتر به یک بازی ویدیویی شبیه بود . وقتی مشغول بازی فیفا 22 هستید گویا مشغول تماشای بازی فوتبال از تلویزیون هستید با این تفاوت که خود شما نیز یکی از بازیکنان این صحنه جذاب و مهیج هستید . برای خرید بازی مهیج و جذاب FIFA 22 کلیک کنید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله معرفی انواع لوازم جانبی کنسول بازی را از دست ندهید . 

بهترین بازی های PS5 بازی فیفا 22

بازی spider man miles morales

کمتر کسی است که با داستان مرد عنکبوتی آشنا نباشد چرا که داستانها و فیلم و انیمیشنی که از این شخصیت ساخته شده معرف حضور همگان است . در بازی های ویدیویی نیز داستان مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین بازی هاست . این بازی که از نوع اکشن – ماجراجویی است ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 طراحی شد و سپس برای کنسول PS5 روانه بازار شد که یکی از بهترین بازی های PS5 است . نسخه مایکروسافت ویندوز آن هم در سال 2022 در دسترس عموم قرار گرفت . چنانچه قصد خرید بازی Spider man mails morales را دارید اینجا کلیک کنید .

کلام آخر

بازی های زیادی در دسته بهترین بازی های PS5 قرار می گیرند که ما به دلیل محدودیت قادر به نام بردن همه آنها نیستیم . به شما پیشنهاد می کنیم که برای تهیه و خرید بازی از مراکز معتبر اقدام کنید . شما می توانید بهترین بازی های PS5 و کلیه بازی های کنسول های دیگر را از طریق سایت معتبر دیجی گیم کنسول تهیه کنید .

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی

در فروشگاه دیجی گیم کنسول انواعی از کنسول بازی اعم از پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو عرضه می شود. همچنین لوازم جانبی از قبیل انواع کنترلر ، کاور دسته و کیف ، هدفون و هدست ، انواع بازی برای کنسول های گوناگون و … در این فروشگاه موجود می باشد . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . اگر قصد تعویض کنسول بازی خود را دارید می توانید در طرح تعویض کنسول کارکرده با نو در این فروشگاه صاحب کنسول به روز و نو شوید . کافیست با کارشناسان ما در دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “بهترین بازی های PS5 که نباید از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید