مقالات

بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول فروشگاه دیجی گیم کنسول

بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی

اگر از طرفداران بازی های ویدیویی هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی را به شما معرفی کنیم. لوازم جانبی کنسول بازی اگر بی کیفیت و فیک باشد شما را وادار به صرف هزینه مجدد خواهد کرد. فروشگاههای زیادی در کشور به فروش کنسول بازی و لوازم جانبی آن می پردازند ولی آیا می توان به همه آنها اطمینان کرد؟

در زبان انگلیسی ضرب المثلی است که می گوید من انقدر پولدار نیستم که کالای ارزان قیمت بخرم. در مورد لوازم جانبی کنسول بازی این ضرب المثل بسیار به جا و درست است. لوازم جانبی فیک و نامرغوب قیمتی پایین تر از انواع اصل و اورجینال دارند و به همین خاطر برخی افراد که به دنبال اجناس ارزان قیمت هستند را به اشتباه می اندازند.

شما پس از مدت کوتاهی ناچار هستید اقدام به خرید مجدد لوازم جانبی کنید و این هرگز برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود. در ادامه با فروشگاه دیجی گیم کنسول که یکی از بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی در کشور است همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص خرید کنسول بازی و لوازم جانبی آن به دست آورید.

بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه فروش اینترنتی و آنلاین گوی سبقت را از فروش حضوری گرفته و به دلیل کمتر بودن هزینه های فروش اینترنتی خیلی از افراد به سمت آن کشیده می شوند. به دلیل بالا رفتن هزینه هایی همچون کرایه مغازه ، مالیات ، هزینه های مصرفی آب و برق و گاز و … کسب و کارهای اینترنتی به دلیل حذف این فاکتورها روز به روز در حال گسترش هستند. ولی اگر فروشگاهی بتواند هر دو حالت فروش حضوری و آنلاین را با هم داشته باشد می تواند از مزایای هر دو روش برای فروش و سود بیشتر بهره ببرد. در اینجا با چند ویژگی مهم برای بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی شدن آشنا می شویم :

1- فروش حضوری و آنلاین به صورت همزمان

یکی از ویژگی های بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی این است که بتواند به دو روش حضوری و آنلاین فروش خود را اداره کند. امروزه بسیاری از افراد از مراجعه حضوری به مراکز فروش خودداری می کنند و ترجیح می دهند به جای وقت صرف کردن برای این کار خرید را به صورت آنلاین انجام داده و کالای موردنظر را درب منزل خود تحویل بگیرند.

برخی دیگر نیز برخلاف این دسته از افراد به کسب و کارهای اینترنتی اعتماد ندارند و ترجیح می دهند حضورا به مراکز فروش مراجعه کرده و با دیدن کالا نسبت به خرید آن تصمیم بگیرند. فروشگاهی که بتواند نیاز هر دو دسته از این مشتریان را برطرف کند می تواند بسیار موفق تر از سایر رقبای خود عمل کند.

بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی ویژگی های بهترین فروشگاه

2- ارائه کالای اصل و اورجینال

درخصوص بسیاری از اجناس نظیر کنسول بازی و لوازم جانبی آن لازم است نسبت به خرید کالای اصل و اورجینال اقدام کنیم. کالای اصل دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر می باشد و در صورت بروز مشکل می توان آن را مرجوع نمود. مثلا یک فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی که کالای اصل و اورجینال را به مشتریان خود ارائه می کند قطعا یکی از شرایط بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی بودن را دارا می باشد چرا که این اصل یک اصل مهم و حیاتی برای بهترین شدن است.

3- داشتن تنوع در محصول

تنوع در محصولات فروشگاه موجب جذب مشتریان با سلایق و علایق مختلف می شود. همچنین داشتن کلیه لوازم و ملزومات مرتبط با محصول موردنظر باعث می شود مشتری برای خرید به فروشگاه دیگری مراجعه نکند و کلیه خریدهای خود را از یک فروشگاه انجام دهد. در مورد مثال فروشگاه کنسول بازی فرض کنید اگر شما بعنوان خریدار و مشتری به این فروشگاه مراجعه کنید و قصد خرید کنسول بازی را داشته باشید با انواعی از کنسول های بازی اعم از ایکس باکس ، پلی استیشن ، نینتندو و … مواجه می شوید که می توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید.

علاوه بر این کلیه لوازم جانبی اعم از کنترلر، اسپیکر، هدفون و هدست، فرمان بازی، کیف و کاور و … را می توانید از همان فروشگاه تهیه کنید. با این کار هم شما بعنوان مشتری با خرید بیشتر می توانید از تخفیف های فروشگاه موردنظر استفاده کنید و هم فروشنده سود بیشتری در این خصوص کرده است.

4- داشتن قیمت مناسب و تخفیف های ویژه

اگر شما بعنوان فروشنده روی کالاهای خود قیمت های مناسبی بگذارید و درصد سود خود را کمی از رقبا کمتر کنید می توانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنید. مشتری بیشتر مساوی با سود بیشتر در طی زمان خواهد بود. همچنین شما می توانید به مناسبت های گوناگون اعم از روز پدر، روز مادر، عید نوروز، یلدا، ولنتاین و … تخفیف های ویژه ای برای اجناس و کالاهای فروشگاهی خود قرار دهید تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنید.

5- شناخت صحیح نیاز مشتریان

در مورد مثال فروشگاه کنسول بازی اگر شما بعنوان فروشنده نیاز مشتریان خود را بشناسید قطعا یکی از بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی خواهید شد. مثلا یکی از نیازهای افرادی که اقدام به خرید کنسول بازی می کنند این است که مثلا یک کنسول بازی قدیمی دارند و قصد دارند آن را تبدیل به یک کنسول جدید کنند. در این صورت شما بعنوان فروشنده می توانید طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو را در برنامه فروشگاه خود قرار دهید و برای آن در سایت خود و روی شیشه مغازه تبلیغات کنید.

در این صورت مشتری بدون اینکه بخواهد به طور جداگانه اقدام به فروش کنسول بازی کند و سپس برای خرید کنسول جدید به شما مراجعه کند هر دو این کارها را در یک زمان انجام دهد. این کار موجب سود بیشتر شما بعنوان فروشنده هم می شود چرا که بسیاری از افراد خواهان خرید کنسول بازی کارکرده با قیمت کمتر هستند. در این صورت شما می توانید واسطه خرید و فروش کنسول های کارکرده باشید و سود مناسبی از این راه به دست آورید.

بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی خرید کنسول بازی با تخفیف 25 درصد

معرفی بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی

یکی از فروشگاههای معتبری که به جرات می توان آن را از بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی در کشور دانست فروشگاه دیجی گیم کنسول است که در شهر تهران واقع شده است. این فروشگاه کلیه ویژگی های برشمرده شده بالا را داراست و ارسال کالا به سرتاسر ایران را انجام می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه و مشاهده محصولات تنها با یک تماس و یا ثبت سفارش اینترنتی نسبت به خرید خود اقدام نموده و کالای موردنظر را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین برای افرادی که تمایل به خرید حضوری دارند این فروشگاه در میدان امام خمینی تهران پاساژ لباف واقع شده است.

کلام آخر

در این مقاله با ویژگی های بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی آشنا شدیم. همچنین فروشگاه دیجی گیم کنسول را بعنوان یکی از بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی به شما معرفی کردیم. کافیست تنها یک بار خرید از این فروشگاه را تجربه کنید تا برای همیشه مشتری این فروشگاه باقی بمانید و ما را به دوستان و اطرافیانتان هم معرفی کنید. با ما در تماس باشید.

بهترین فروشگاه لوازم جانبی کنسول بازی ارسال رایگان محصول

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید