مقالات

بهترین کنسول بازی فروشگاه دیجی گیم کنسول

بهترین کنسول بازی کدام است؟

در سالهای اخیر در بازار بازی های ویدیویی شاهد ورود کنسول های نسل جدید از شرکت های سونی ، مایکروسافت و نینتندو هستیم . هر یک از این شرکتها سعی کرده اند در نسخه های جدید کنسول های خود قابلیت های بیشتری را بگنجانند و رقیبان را از میدان به در کنند . با این حال پاسخ به این سوال که بهترین کنسول بازی کدام است کمی دشوار است . چرا که هر یک از این کنسول های بازی مزایا و معایبی دارند که آنها را از دیگر کنسولها متمایز می کند.

با این حال در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین کنسول بازی های دنیا که بیشترین فروش را داشته اند می پردازیم . فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی ، لوازم و تجهیزات جانبی و انواع بازی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

بهترین کنسول بازی های دنیا کدامند ؟

از میان شرکت های تولیدکننده کنسول بازی سه شرکت مایکروسافت ، سونی و نینتندو بیشترین محبوبیت را کسب کرده اند . محصولات این شرکتها میلیونها نسخه در دنیا فروش داشته اند که این موفقیت بسیار بزرگی برای آنها محسوب می شود . در اینجا چند نمونه از بهترین کنسول بازی های دنیا را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد خرید کنسول بازی را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید .

کنسول بازی Xbox series X ,S

دو کنسول بازی محبوب شرکت مایکروسافت که ایکس باکس سری ایکس و سری اس نام دارند یکی از بهترین کنسول بازی های امروز دنیا به حساب می آیند . البته این دو سری قیمت متفاوتی با هم دارند. کنسول Xbox series X بی شک از بهترین کنسول بازی های دنیاست چرا که از نظر گرافیک ، پردازنده و حافظه حرف اول را در دنیا می زند .

اگر می خواهید قویترین کنسول بازی را در اختیار بگیرید به سمت خرید این کنسول بازی بروید. حافظه این کنسول یک ترابایت است که آن را تبدیل به غول دنیای گیمرها کرده است . قیمت ایکس باکس سری X تقریبا دو برابر سری S است که با توجه به تفاوت فاحش میان پردازنده و حافظه این دو این اختلاف طبیعی است.

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع لوازم جانبی کنسول بازی 

بهترین کنسول بازی کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس

کنسول بازی Play station 5

شرکت سونی با تولید کنسول های بازی پلی استیشن تحولی در ساخت کنسولهای بازی ایجاد کرد. PS1 ، PS2 ، PS3 ، PSP ، PS4 و PS5 انواع کنسول های شرکت سونی از ابتدا تاکنون بوده است . پلی استیشن 5 که جدیدترین ورژن کنسول بازی شرکت سونی تاکنون است در رقابت تنگاتنگی با ایکس باکس سری ایکس قرار دارد .

پردازنده گرافیکی این کنسول 10.3 ترافلاپس می باشد که در برابر Xbox series X کمی ضعیفتر است اما این ضعف به قدری نیست که در بازی ملموس باشد . حافظه ذخیره کردن PS5 از Xbox سری x کمی عقب تر می باشد چرا که ایکس باکس حافظه یک ترابایت را داراست . پلی استیشن 5 تنها دارای یک دسته بازی است ولی مزیت آن به ایکس باکس سری ایکس این است که قابلیت Dual sense دارد .

کنسول بازی Play station 4

کنسول بازی پلی استیشن 4 که نسخه قبل از PS5 است هنوز هم دارای محبوبیت بالایی در بین گیمرهاست. این کنسول بازی توانست به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند. دسته های بازی آن بسیار خوش دست است و قابلیت پشتیبانی از سرویسهای آنلاین را دارد .

این کنسول قابل اتصال به دوربین PS4 است و از هدست واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می کند . یکی از نقاط ضعف این کنسول این است که قابلیت صوتی اپتیکال در آن حذف شده و پلیر بلوری 4K ندارد . همچنین این کنسول از بازیهای پلی استیشن 3 پشتیبانی نمی کند.

پیشنهاد می شود مقاله قیمت پلی استیشن پورتال را مطالعه نمایید . 

بهترین کنسول بازی پلی استیشن 4 و 5

کنسول بازی Nintendo switch

کنسولهای بازی نینتندو در نوع خود از بهترین کنسول بازی های امروزی هستند . ساختار آنها ساده و سرراست می باشد و حتی گیمرهای بی تجربه هم می توانند به راحتی با آن بازی کنند . یکی از مهمترین ویژگی های این کنسول قابل حمل بودن آن می باشد . شاید یکی از عیوب این کنسول نسبت به کنسول های دیگر این است که صفحه نمایشگر آن در مقایسه با کیفیتی که کنسولهای دیگر ارائه می کنند بسیار کم کیفیت تر است .

نمایشگر کنسول بازی نینتندو جدید مانند گوشی های هوشمند و تبلت عمل می کند و از چندین لمس در آن واحد پشتیبانی می نماید . در هر صورت این کنسول بازی نسل هشتم است و اگر بخواهیم آن را با پلی استیشن و ایکس باکس مقایسه کنیم که نسل نهم هستند از این نظر از آنها شکست می خورد . ولی اگر به دنبال کنسول قابل حمل و راحتی هستید حتما به نینتندو سوییچ فکر کنید .

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله تاریخچه کنسول های نینتندو را از دست ندهید . 

بهترین کنسول بازی کنسول نینتندو سوییچ

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده بهترین کنسول بازی های بازار

اگر به دنبال خرید کنسول بازی هستید و یا قصد تعویض کنسول بازی قدیمی خود را با کنسول نو و جدید دارید ما به شما فروشگاه دیجی گیم کنسول را معرفی می کنیم. این فروشگاه علاوه بر انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو  ، انواعی از تجهیزات و لوازم جانبی گیمینگ و عناوین بسیاری بازی را ارائه نموده است . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید کنسول با این فروشگاه تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید. 

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “بهترین کنسول بازی کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید