مقالات

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی دیجی گیم کنسول

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی 

اگر کاربر حرفه ای بازی های ویدیویی باشید حتما پس از مدتی متوجه کثیفی ، رنگ و رو رفتگی و کهنگی دسته بازی خود شده اید. همین طور ممکن است دوست داشته باشید رنگ دسته بازی خود را متناسب با حال و هوای بازی هایی که انجام می دهید تغییر دهید.

کاورها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به کنترلرها می دهند آنها را در برابر آسیب های فیزیکی، رطوبت ، گرد و خاک و … محافظت می کنند. حال اگر قصد خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی را دارید در این مقاله با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول و لوازم جانبی کنسولهای بازی اعم از کاور کنترلر، کیف کنسول و … همراه باشید.

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی از فروشگاه دیجی گیم کنسول

فروشگاه دیجی گیم کنسول سالهاست که در زمینه فروش انواع کنسول بازی اعم از پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و … فعالیت دارد و در کنار آن عرضه انواع لوازم جانبی کنسولهای بازی را نیز انجام می دهد. خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی از نوع پلی استیشن 4 و 5 ، ایکس باکس و … با انواع طرح ها و رنگ های جذاب از این فروشگاه به صورت عمده، تکی، آنلاین و حضوری امکان پذیر است.

برای مشاهده انواع کاور کنترلر کنسول بازی کلیک کنید. 

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی کاور ایکس باکس وان

کاور کنترلر پلی استیشن 4

اگر کنسول پلی استیشن 4 دارید برای محافظت از کنترلرها از خط و خش و گرد و خاک پیشنهاد می کنیم کاور کنترلر تهیه کنید. جنس این کاورها طوری است که دست در هنگام بازی عرق نکند و از طرفی احساس راحتی در دستان خود در حین بازی داشته باشید.

شما با خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی خود می توانید حسی جدید به کنسول خود داشته باشید و انگار یک کنسول جدید خریداری کرده اید. همچنین اگر به بازی خاص، کشور و یا تیم ورزشی خاصی علاقه دارید می توانید با خرید کاور مخصوص به آن موضوع حس هیجان بیشتری به بازی خود بدهید.

کاور کنترلر ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس دارید و از طرح و رنگ دسته بازی آن خسته شده اید و یا به نظرتان کهنه و خط و خش دار شده پیشنهاد می کنیم با یک قیمت بسیار مناسب نسبت به خرید کاور مناسب با کنسول بازی خود اقدام کنید. در فروشگاه دیجی گیم کنسول خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی اعم از کنسول ایکس باکس در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است. برای مشاهده نمونه کاور کنترلر به سایت مراجعه نمایید.

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی کاور کنترلر پلی استیشن 4

دلایل خرید کاور کنترلر کنسول بازی

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی به چند دلیل به شما توصیه می شود که این دلایل شامل موارد زیر است:

جلوگیری از ضربه های احتمالی ناشی از افتادن کنترلر روی زمین : هیجان ناشی از بازی بعضی اوقات موجب می شود گیمرها با کنترلر بازی رفتار خشونت آمیزی داشته باشند. کاور کنترلر می تواند مقداری از این صدمات ناشی از ضربات احتمالی را خنثی کند ولی شما سعی کنید هیجانات منفی خود را به کنترلر بازی منتقل نکنید!

قابل شستشو بودن : همانطور که می دانید کنترلر کنسول بازی در اثر قرارگیری طولانی مدت در دست خیلی زود کثیف و آلوده می شود ولی دسته بازی کنسول قابل شستشو نیست. شما با خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی می توانید در وقت کثیف و آلوده شدن به راحتی آن را از کنترلر جدا کرده و زیر شیر آب شستشو دهید.

ظاهر زیبا و جذاب : کاورهای کنترلر موجود در بازار انواع گوناگونی دارند که متناسب با سن، جنسیت و علایق خود می توانید نسبت به انتخاب و خرید آنها اقدام کنید. مثلا برای دختر خانمها طرحهای زیبا و رنگهای شاد و جذاب و برای آقاپسرها طرح های با شخصیت های پر شر و شور بازی ها مناسب است.

ارزان و به صرفه بودن : قیمت کاور کنترلر در بازار بسیار به صرفه است و شما می توانید با قیمتی اندکی نسبت به خرید آنها اقدام کنید ولی از مزایای زیاد آن در مورد کنترلر خود بهره مند شوید.

خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی قیمت کاور کنترلر

کلام آخر

در این مقاله با خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی آشنا شدیم و دلایل خرید کاور را به شما گفتیم. در فروشگاه دیجی گیم کنسول امکان خرید انواع کاور کنترلر کنسول بازی وجود دارد و شما می توانید با مراجعه به سایت و انتخاب کاور مورد علاقه خود نسبت به سفارش آنلاین آن اقدام کنید. همچنین می توانید به صورت حضوری در فروشگاه حضور پیدا کرده و نسبت به خرید اقدام کنید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید