مقالات

خرید اکانت هکی PS5 فروشگاه دیجی گیم کنسول

خرید اکانت هکی PS5

بسیاری از گیمرهای بازی های ویدیویی امروزه اقدام به خرید اکانت هکی PS5 می کنند. خصوصا در ایران که قیمت ارز و دلار به طرز سرسام آوری بالا می رود خرید اکانت قانونی به دلار ابدا برای اغلب گیمرها مقرون به صرفه نیست. از این رو اکثر آنها اقدام به خرید اکانت هکی یا ترکیبی می کنند. استفاده از اکانت هکی مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی، لوازم جانبی و اکانت های بازی می باشد. جهت خرید اکانت بازی می توانید با این فروشگاه معتبر تماس بگیرید.

اکانت هکی چیست؟

اکانت هکی اصطلاحی است که در بازی های ویدیویی کنسول های بازی وجود دارد. هر کاربر برای اجرای بازی در کنسول خود باید دارای اکانت باشد. اکانت قانونی که با پرداخت مبلغ تعیین شده در سایت خریداری می شود که اغلب مبالغ بالایی را شامل می شود. نوع دیگری از اکانت هم اکانت غیرقانونی است که این اکانت ها اغلب به دو حالت وجود دارد.

اکانتی که از هک کارتهای بانکی ایجاد می گردد و اکانتی که قبلا به وسیله شخص دیگری خرید شده و به فروش می رسد. در نمونه اول یعنی اکانتهایی که با هک کارت بانکی ایجاد میشود کنسول بن می شود ولی اکانتهای روش دوم که به وسیله شخص دیگر تهیه و کرک شده اند با نام اکانت ترکیبی شناخته میشوند.

این نوع اکانت خطر بن شدن را برای کنسول نداشته و نهایت اتفاقی که می تواند برای شما بعنوان کاربر بیفتد این است که آن بازی برای شما قفل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اکانت هکی PS5 و سایر کنسولهای بازی می توانید با کارشناسان فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید.

خرید اکانت هکی PS5 خرید اکانت از مرکز معتبر

مسدود یا بن شدن کنسول بازی چیست؟

Ban شدن با مسدود شدن اکانت متفاوت است. در هر دو حالت مسدود شدن و بن شدن شما دسترسی به اکانت خودتان را از دست می دهید . اصطلاح بن شدن به حالتی گفته می شود که شما دیگر به اکانت خود دسترسی ندارید و این موضوع غیر قابل برگشت است. زمانی شرکت سونی اقدام به بن یا مسدود کردن اکانت شما می کند که قوانین این شرکت را نقض کرده باشید.

پس چنانچه تخلفی انجام دهید ریسک بن شدن را خواهید داشت. در برخی مواقع این مسدودی موقت است و پس از مدتی رفع مسدودی صورت می گیرد ولی در برخی مواقع این اتفاق نمی افتد و بن شدن همیشگی است. حال سوال اینجاست که برای رفع بن شدن چه باید کرد؟ متاسفانه تاکنون در مورد بن شدن راه حلی ارائه نشده ولی مسدود شدن معمولا بعد از مدتی از بین می رود.

پس باید مراقب بود که دچار بن شدن نشویم. راه حل این کار این است که از مراکز و فروشگاههای معتبر نسبت به خرید اکانت بازی اقدام کنیم. شما می توانید با خیال راحت از فروشگاه دیجی گیم کنسول معتبرترین فروشگاه فروش کنسول بازی و لوازم جانبی نسبت به خرید اکانت بازی اقدام کنید.

مطلب مرتبط : تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی

خرید اکانت هکی PS5 بن شدن اکانت

خرید اکانت هکی PS5 به چه صورت است؟

اکانتهای هکی پلی استیشن 5 نظیر پلی استیشن 4 است و تفاوتی با هم ندارد. همه کانتهایی که در پلی استیشن 4 اجرا می شوند در پلی استیشن 5 هم قابل اجرا هستند. به طور کلی اکانتهای ترکیبی یا هکی در حالی قفل میشوند که خریدار اکانت متوجه حضور و استفاده شما از اکانت شود و بوسیله وب سایت اقدام به دی اکتیو کردن شما کند.

در این صورت اکانت شما و به دنبال آن بازی برای شما قفل می شود. در مورد مزایای اکانت هکی پلی استیشن 5 باید گفت که اکانت های قانونی مبالغ بالایی به دلار دارند و برای اغلب کاربران ایرانی بصرفه نیستند. به همین منظور در اغلب فروشگاههای عرضه کنسول بازی و لوازم جانبی اغلب اکانت هکی و ترکیبی به فروش می رسد. از مزایای خرید اکانت هکی PS5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت کم و مقرون به صرفه
  • نصب سریع و آسان
  • دسترسی راحت و سریع
  • امکان اجرای بازیهای آفلاین به صورت کامل
  • امکان انجام بازیهای آنلاین تا وقتی که اکانت مسدود نگردد

البته معایب و خطراتی هم در خرید اکانت هکی PS5 وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم :

  • احتمال قفل شدن بازی
  • عدم پشتیبانی
  • عدم وجود گارانتی مناسب
خرید اکانت هکی PS5 خرید اکانت با قیمت مناسب

کلام آخر

در این مقاله با اکانت هکی و نحوه خرید اکانت هکی PS5 آشنا شدیم. نکته حائز اهمیت این است که سعی کنید اکانت بازی را از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمایید تا دچار مشکل نشوید. یکی از فروشگاههای معتبر در این زمینه فروشگاه دیجی گیم کنسول می باشد که با سالها تجربه در زمینه فروش کنسول بازی و لوازم جانبی و اکانت های بازی یکی از بهترین های شهر تهران و کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مراجعه نموده و بازی های موردنظر خود را انتخاب کنید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید