مقالات

خرید هدست واقعیت مجازی فروشگاه دیجی گیم کنسول

خرید هدست واقعیت مجازی

واقعیت مجازی (Virtual Reality) که به اختصار VR گفته می شود نام یک نوع تکنولوژی جدید است که به افراد امکان میدهد که خود را در محیطی شبیه سازی شده ببینند و به وسیله کنسول بازی یا کامپیوتر با آن محیط ارتباط داشته باشند. از این تکنولوژی بیشتر برای آموزش های علمی ، نظامی و … استفاده می شود.

البته در سالهای اخیر شاهد استفاده از VR در بازی های ویدیویی نیز هستیم. برای درک واقعیت مجازی در بازی های ویدیویی نیاز به خرید هدست واقعیت مجازی داریم . در این مقاله قصد داریم شما را با هدست واقعیت مجازی بیشتر آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید هدست واقعیت مجازی را دارید با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول های بازی و لوازم جانبی همراه باشید .

هدست واقعیت مجازی چیست؟

هدست واقعیت مجازی دستگاهی است که روی سر قرار می گیرد و صفحه نمایش ، حسگرها ، صدای استریو و کنترل کننده هایی را شامل می شود تا تجربه تصویری و صوتی فراگیر و تعاملی را در اختیار کاربران قرار دهد. وقتی کاربر از هدست واقعیت مجازی استفاده می کند خود را در محتوای واقعیت مجازی می بیند و ویو 360 درجه ای را می تواند در فضاهای گوناگون تجربه کند .

هدست واقعیت مجازی یک تجربه تعاملی را به کاربر ارائه می‌کند که نیاز به کنترلر جهت انتخاب ، اشاره به اشیاء ، اسکرول به بالا و پایین ، کشیدن و رها کردن ، پیمایش در فضاهای مختلف VR  و دیگر عملکردها دارد. اغلب هدستهای واقعیت مجازی در بازار از کنترلرهای دستی بهره می برند که عملکردی شبیه جوی استیک ها دارند . مدل‌های جدیدتر ممکن است دستکش‌ های لمسی هم ارائه دهند تا کاربران بتوانند با استفاده از انگشتان ، حرکات ، لمس و دیگر حرکات طبیعی به حرکت و تجربه در دنیای مجازی بپردازند.

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع لوازم جانبی کنسول بازی 

خرید هدست واقعیت مجازی هدست پلی استیشن

هدست واقعیت مجازی چه کار می کند؟

واقعیت مجازی در واقع یک دنیای سه بعدی و کامپیوتری است. در این دنیا می‌توانید در حالیکه در خانه خود نشسته اید، محیط ‌های مختلفی نظیر کاوش در دنیای زیر آب و یا بازدید از کشورهای دیگر را تجربه کنید. وقتی از یک هدست واقعیت مجازی استفاده می کنید، می‌توانید وارد محیط های مدنظر شده و بخشی در اتفاقات در حال وقوع آن باشید.

برای پخش هدست واقعیت مجازی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای اینکه بتوانیم واقعیت مجازی را درک کنیم و با آن سرگرم شویم باید تجهیزاتی داشته باشیم که عبارتند از :

  • هدست بازی VR
  • بازی های واقعیت مجازی (VR)
  • کامپیوتر یا کنسول بازی
  • کنترل کننده های حرکتی
  • هدفون
  • ایستگاه شارژ
  • چمدان

مطالعه بیشتر : مقایسه کنسول های بازی 

خرید هدست واقعیت مجازی هدست ارزان قیمت

کدام بازی های پلی استیشن از واقعیت مجازی پشتیبانی می کنند؟

  • ربات گلف 100 فوتی
  • Ace Combat 7
  • دریفت
  • لالایی آلبینو
  • جاده آلیسون
  • تجربه واقعیت مجازی Apollo 11
  • Aquarion Evol
  • Ark: Survival Evolved
  • و …

آیا می توانیم از VR در Xbox استفاده کنیم؟

ایکس باکس سری S و X  از هیچ هدست VR پشتیبانی نمی کنند. گرچه در پیامی که توسط کاربران ایتالیایی Xbox در سال 2021 کشف شد ، پیام پاپ آپی نشان داد که “بروز رسانی جهت هدست واقعیت مجازی در دسترس است” هنگام اتصال هدست بی سیم ایکس باکس ، شرکت مایکروسافت از آن زمان این شایعه را بعنوان یک خطای ترجمه رد کرده است.

آیا برای VR به کنسول نیاز داریم؟

برای تجربه دنیای واقعیت مجازی به کامپیوتر یا کنسول بازی نیاز است . گرچه بعضی از هدستهای VR به رایانه شخصی یا کنسول بازی نیاز ندارند ، رایانه های بازی میتوانند بطور قابل توجهی بازیهای VR را بهبود دهند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود : بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

خرید هدست واقعیت مجازی بهترین مرکز فروش هدست واقعیت مجازی

قیمت هدست واقعیت مجازی

از آنجا که تنوع هدستهای واقعیت مجازی در بازار زیاد است نمی توان یک قیمت واحد برای آنها ارائه داد. از طرفی برندهای گوناگونی نسبت به تولید این محصول اقدام می کنند که هر یک قیمت خود را دارند. با توجه به اینکه هدست های واقعیت مجازی وارداتی هستند با نوسانات قیمت ارز و دلار نیز دستخوش تغییراتی در قیمت می شوند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خرید هدست واقعیت مجازی می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسولهای بازی و لوازم و تجهیزات جانبی تماس بگیرید .

مرکز معتبر خرید هدست واقعیت مجازی

اگر با مطالعه این مقاله به خرید هدست واقعیت مجازی علاقمند شدید باید به شما توصیه کنیم که حتما از مراکز معتبر جهت خرید هدست واقعیت مجازی اقدام کنید. در بازار نمونه هدست های واقعیت مجازی بی کیفیت و فیک با قیمتی پایین تر از ارزش واقعی این محصول به فروش می رسند که خرید آنها تنها دور ریختن پول به حساب می آید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول سالهاست که در زمینه فروش کنسول های بازی و لوازم جانبی آن فعالیت می کند . کلیه محصولات این فروشگاه اصل و دارای گارانتی می باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید .

پیشنهاد می کنیم مقاله طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو را مطالعه کنید. 

خرید هدست واقعیت مجازی قیمت هدست واقعیت مجازی

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “خرید هدست واقعیت مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید