مقالات

قیمت انواع ایکس باکس فروشگاه دیجی گیم کنسول

خرید و قیمت انواع ایکس باکس

نزدیک به دو دهه پیش شرکت مایکروسافت با تولید و عرضه Xbox به دنیای بازیهای ویدیویی وارد شد. در طی این دو دهه انواعی از مدل های ایکس باکس وارد بازار شده است که در این مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم. پس اگر قصد خرید و اطلاع از قیمت انواع ایکس باکس را دارید با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسولهای بازی و لوازم جانبی همراه شوید.

انواع ایکس باکس

شرکت مایکروسافت انواعی از کنسول بازی طراحی و تولید نموده که هر یک طرفداران خود را دارد . همواره شرکت مایکروسافت در رقابت تنگاتنگ با شرکت سونی در تولید نسل های جدید کنسول بازی است. برخی از انواع ایکس باکس به شرح زیر می باشد :

ایکس باکس 360

Xbox 360 کنسولی متفاوت با ایکس باکس اصلی است . این کنسول برای شرکت مایکروسافت موفقیت بزرگی محسوب می شد و برای بار اول با پلی استیشن سونی به رقابت پرداخت.

مقاله پیشنهادی : معرفی ایکس باکس سری اس یک ترابایت 

قیمت انواع ایکس باکس Xbox 360

ایکس باکس 360 اس

ایکس باکس 360 اس دو مزیت مهم نسبت به ایکس باکس 360 دارد. اگر ابعاد باریکتر این کنسول را در نظر بگیرید شاید سه مزیت نسبت به کنسول ایکس باکس 360 داشته باشد. اولین مزیت این است که یک پورت مخصوص برای لوازم جانبی ارائه میدهد . دومین مزیت اینکه از نظر سخت افزاری بازطراحی صورت گرفته بود تا خرابیهای سخت افزاری کنسول ایکس باکس 360 در این کنسول دیده نشود.

ایکس باکس 360 ای

شرکت مایکروسافت کنسول Xbox 360E را فقط چند ماه قبل از نسل بعدی که ایکس باکس وان بود به بازار عرضه کرد. این کنسول ویژگی جدیدی به همراه نداشت و تنها خنک تر و آرامتر از کنسولهای 360 قبلی کار می کرد.

ایکس باکس وان

کنسول ایکس باکس وان جاه طلبی های فراوانی داشت. این کنسول بعنوان مرکزی جهت کلیه سرگرمیهای شما عمل میکرد نه فقط بازیها. در وقت راه اندازی چند سرویس پخش ویدیو را شامل میشد. مدلهای اولیه این کنسول هم با نسخه جدید از دوربین کینکت همراه بود .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله مقایسه PS5 و Xbox series X را از دست ندهید . 

قیمت انواع ایکس باکس Xbox one

ایکس باکس وان اس

این کنسول 40 درصد کوچکتر از ایکس باکس وان اصلی بود و دارای پخش با قابلیت 4K بود که در آن زمان کمتر رایج بود.

ایکس باکس وان ایکس

این کنسول با نام رمز پروژه اسکورپیو به بازار معرفی شد و قدرت گرافیکی بیشتری نسبت به ایکس باکس وان اصلی یا وان اس داشت. همچنین این کنسول بطور قابل توجهی کوچکتر و جمع و جورتر شده بود .

ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سریز دارای دو سری ایکس و اس بود که هم زمان به بازار ارائه شد. سری ایکس بسیار قوی تر و کنسول نسل آینده است در حالیکه سری اس گویا نسخه تکامل یافته ایکس باکس وان اس است. از نظر قیمت نیز ایکس باکس سری ایکس گران تر از سری اس است.

پیشنهاد می کنیم مقاله طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو را مطالعه کنید . 

قیمت انواع ایکس باکس Xbox series s

ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری ایکس طراحی منحصربفردی دارد و عمودی و عریض است. سری ایکس از خطوط تمیز و همچنین طرح رنگ تیره ایکس باکس وان ایکس الهام گرفته است .

قیمت انواع ایکس باکس

در بالا به توضیح مختصری از انواع کنسول بازی های ایکس باکس پرداختیم . در مورد قیمت انواع ایکس باکس باید گفت که با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار در کشور نمی توان قیمتی ثابت و همیشگی برای این محصولات ارائه کرد. کما اینکه با ورود کنسول های جدید به بازار قیمت کنسول های قدیمی تر دستخوش تغییرات و کاهش می شود . برای اطلاع از قیمت انواع ایکس باکس می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. کارشناسان بخش فروش این فروشگاه اطلاعات لازم را در مورد قیمت انواع ایکس باکس و شرایط خرید به شما ارائه خواهند کرد.

کلام آخر

در این مقاله با انواع کنسول های ایکس باکس آشنا شدیم و همچنین از خرید و قیمت انواع ایکس باکس مطلع شدیم. چنانچه قصد خرید انواع کنسول بازی از جمله کنسول های بازی ایکس باکس را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید. این فروشگاه معتبر سالهاست که در زمینه فروش کنسول های نو و کارکرده و همچنین تجهیزات جانبی گیمینگ فعالیت می کند . کلیه اجناس این فروشگاه با ضمانت اصل بودن به مشتریان محترم ارائه می شوند . فروش به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . 

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “خرید و قیمت انواع ایکس باکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید