مقالات

خرید پلی استیشن 5 دست دوم فروشگاه دیجی گیم کنسول

خرید پلی استیشن 5 دست دوم

کنسولهای نسل نهمی از قبیل پلی استیشن 5 طرفداران زیادی در میان کاربران بازی های ویدیویی دارد. اما از آنجا که قیمت این محصول همچنان برای بسیاری از افراد بالاست برخی به دنبال خرید پلی استیشن 5 دست دوم هستند. از طرفی خرید کنسول دست دوم و استوک باید از مرکزی معتبر انجام شود. پلی استیشن در دو نوع استاندارد و دیجیتال در بازار موجود است که دارای قیمت های متفاوت است.

قبل از خرید پلی استیشن 5 دست دوم باید مطمئن شوید که مابه التفاوت آن با کنسول نو و آکبند زیاد باشد. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسولهای بازی از قبیل پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو به صورت نو و دست دوم می باشد. شما می توانید با هر بودجه ای نسبت به خرید کنسول بازی از دیجی گیم کنسول اقدام کنید. در ادامه با غلق های خرید پلی استیشن 5 دست دوم بیشتر آشنا می شویم پس با ما همراه باشید.

مزایای خرید پلی استیشن 5 دست دوم

  • شما با قیمتی پایین تر می توانید صاحب پلی استیشن 5 با همان امکانات شوید و از بازی با این نوع کنسول لذت ببرید.
  • شما می توانید باندلهایی که شامل بازیها و کنترلها هستند را همراه با کنسول پلی استیشن 5 با هزینه ای بسیار کمتر خریداری نمایید.
  • اگر پلی استیشن 5 دست دوم در شرایط خوبی قرار گیرد برای سالهای طولانی از آن می توانید استفاده کنید.
  • اگر از کنسول PS5 دست دوم خود خسته شدید می توانید با قیمت خوبی آن را مجددا بفروشید و ضرر نمی کنید.
  • شما قبل از خرید پلی استیشن 5 دست دوم می توانید آن را کاملا تست کرده و نسبت به سالم بودن دسته ها و دستگاه اطمینان کامل پیدا کنید.
خرید پلی استیشن 5 دست دوم مزایای خرید کنسول دست دوم

نکاتی که قبل از خرید پلی استیشن 5 دست دوم باید در نظر داشته باشیم

اگر قصد خرید PS5 دست دوم دارید باید نکاتی را رعایت کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. این نکات عبارتند از:

  • کنسول را روشن کنید و ببینید که حتما بدون تاخیر و با سرعت بارگذاری شود. سپس به تست یک بازی بپردازید و از درست اجرا شدن آن مطمئن شوید. همچنین اطمینان پیدا کنید که کنسول به شبکه وای فای متصل است و با آن یک برنامه را بارگیری نمایید. کنسول شما باید برنامه ها را بدون مشکل بارگیری نماید.
  • با حساب خود به شبکه پلی استیشن وارد شوید تا تائید نمایید که کنسول جیلبریک و توسط سونی ممنوع نباشد.
  • تنظیمات ذخیره سازی سیستم را بررسی کنید و فضای هارد دیسک را در کنسول تائید کنید.
  • در وقت خرید پلی استیشن 5 دست دوم حتما آن را از نظر سخت افزاری ، نقص و خرابی مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر کنسول پلی استیشن بیش از حد فرسوده باشد عملکرد آن دچار اختلال می شود.
  • قسمت پایین کنسول را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید پیچهای نگهدارنده درپوش باز نشده باشند. اگر متوجه شدید که باز شده اند پس احتمال دارد قطعات کنسول قبلا تعویض شده باشند.
  • مطمئن شوید که دستگاهی که قرار است خریداری کنید دزدی نباشد. این کار با ارائه رسید خرید توسط فروشنده امکان پذیر است.
    حتما کنسول دست دوم را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

برای خرید پلی استیشن 5 کلیک کنید. 

خرید پلی استیشن 5 دست دوم قیمت پلی استیشن 5 دست دوم

قیمت پلی استیشن 5 دست دوم

با توجه به اینکه قیمت کنسول های بازی در بازار دستخوش تغییراتی می شوند نمی توان یک قیمت واحد برای همه آنها ارائه کرد. از طرفی کنسول کارکرده نسبت به کنسول نو به مراتب ارزانتر است ولی نظیر بسیاری از کالاهای دست دوم این فروشنده است که قیمت نهایی را برای کالای خود تعیین می کند. ولی به طور کلی می توان گفت نوع و کیفیت دستگاه، میزان استفاده از دستگاه ، ظاهر و تمیزی دستگاه و … روی قیمت آن تاثیرگذار است. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسولهای کارکرده، استوک و نو می باشد. شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید پلی استیشن 5 دست دوم و یا سایر کنسولهای بازی از این فروشگاه اقدام کنید.

کلام آخر

در این مقاله با نحوه خرید پلی استیشن 5 دست دوم آشنا شدیم . همچنین نکاتی را که لازم است در این خصوص رعایت کنیم برشمردیم. حال اگر قصد خرید انواع کنسول بازی دست دوم، نو، لوازم جانبی بازی و … را دارید می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت نمایید.

خرید پلی استیشن 5 دست دوم ارزان قیمت

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “خرید پلی استیشن 5 دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید