مقالات

بهترین کنسول بازی 2023 فروشگاه دیجی گیم کنسول

راهنمای خرید بهترین کنسول بازی 2023

امروزه با گسترش و پیشرفت انواع کنسول بازی شاهد استقبال روز افزون گیمرها به حیطه بازی های کامپیوتری و آنلاین هستیم . در این بین رقابت تنگاتنگی میان کمپانی های بزرگ ساخت کنسول بازی و لوازم جانبی نیز وجود دارد . اگر قصد خرید کنسول جدیدی را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید . ما در این مقاله قصد داریم به موضوع خرید بهترین کنسول بازی 2023 بپردازیم . پس تا پایان مطلب با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول های بازی و لوازم جانبی گیم همراه باشید .

بررسی بهترین کنسول بازی 2023

در میان شرکتهای تولیدکننده کنسول بازی نام شرکت سونی ، مایکروسافت و نینتندو همواره در صدر بوده است . حال در میان این برندهای معروف نیز رقابت تنگاتنگی وجود دارد . محصولات این کمپانی هم با یکدیگر در رقابت هستند . برای بررسی بهترین کنسول بازی 2023 باید به بررسی همه جانبه کنسول های جدید بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید .

کنسول بازی Xbox Series X , S

ایکس باکس ها از محبوبترین کنسولهای بازی هستند . کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس از جدیدترین کنسولهای بازی این کمپانی هستند که طرفداران بسیاری دارند. این دو محصول از نظر قیمت و ویژگی ها هم با هم تفاوت هایی دارند . این کنسول ها از نسل نهم کنسولهای بازی هستند و تفاوت های مشخصی با هم دارند . ایکس باکس سری ایکس از نظر حافظه ، پردازنده و گرافیک بسیار قوی تر از سری اس است .

به جرات می توان گفت ایکس باکس سری ایکس از بهترین کنسول بازی 2023 است . دسته بازی در این کنسول یک عدد است ولی کاملا طراحی ارگونومیک دارد یعنی طوری طراحی شده که دست را دچار خستگی نکند. قیمت Xbox series X تقریبا دو برابر سری اس است . پس اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید به شما توصیه می کنیم ایکس باکس سری ایکس را بخرید . شاید بتوان گفت که تنها عیب کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس قیمت بالای آن است و دیگر ویژگی های آن جزء محاسن و مزایای آن محسوب می شوند .

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع لوازم جانبی کنسول بازی 

بهترین کنسول بازی 2023 کنسول بازی ایکس باکس

کنسول بازی سونی Playstation 5

قطعا یکی از بهترین کنسول بازی 2023 کنسول پلی استیشن 5 است . گرچه این کنسول در سال 2020 به بازار عرضه شد ولی همچنان از محبوب ترین کنسول های بازی در سالهای اخیر است . پلی استیشن 5 در دو نسخه همراه با درایو دیسک و بدون درایو دیسک (دیجیتال) عرضه شده است . قیمت همراه با درایو دیسک کمی بالاتر از نسخه دیجیتالی است .

حافظه ذخیره سازی این کنسول از رقیب خود یعنی ایکس باکس سری x کمی عقب تر می باشد چرا که Xbox series x حافظه یک ترابایت دارد . تعداد کنترلر (دسته بازی) در ps5 هم یک عدد است ولی طراحی خوبی دارد. یکی از مزیت های ps5 در مقایسه با xbox series x این است که دسته بازی پلی استیشن 5 قابلیت دوال سنس دارد.

بیشتر بخوانید : مقایسه کنسول های بازی 

بهترین کنسول بازی 2023 کنسول بازی پلی استیشن 5

پلی استیشن 4

در حالی که شرکت سونی پلی استیشن 5 را به بازار عرضه کرده و در حال عرضه نسخه های جدیدتر کنسول بازی به بازار است ولی هنوز پلی استیشن 4 محبوبیت خود را حفظ کرده است . پلی استیشن 4 از نوع اسلیم با دو حافظه یک ترابایت و پانصد گیگابایت در بازار موجود می باشد . یکی از مزایای ps4 داشتن دسته های دوال شاک است و ارگونومی دسته ها بهبود پیدا کرده است .

در مورد پلی استیشن 4 نمی توان معایب زیادی نام برد و شاید بتوان به عدم پشتیبانی این کنسول از بازیهای پلی استیشن 3 اشاره کرد . اگر به دنبال یک کنسول بازی با قیمت مناسب هستید و یا دنبال بهترین کنسول بازی 2023 هستید به شما پیشنهاد می کنیم پلی استیشن 4 اسلیم را تهیه کنید . فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی گیمینگ می باشد . برای مشورت و خرید کنسول بازی مناسب با شرایط و بودجه خود می توانید از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید .

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود : بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

بهترین کنسول بازی 2023 کنسول بازی پلی استیشن 4

کنسول بازی نینتندو سوییچ

کنسول های نینتندو به سادگی و سرراست بودن شهرت دارند . محصولات این کمپانی پیچیدگی های خاصی ندارند و همه گیمرها می توانند با آن بازی کنند . یکی از مهمترین ویژگی های کنسول نینتندو این است که قابل حمل و سبک می باشد . شما می توانید در سفرهای درون شهری و برون شهری ، محل کار ، منزل ، دورهمی های دوستانه و خانوادگی و … آن را همراه داشته باشید و از بازی های انفرادی و گروهی آن لذت ببرید .

شاید این کنسول بازی در مقایسه با ایکس باکس و پلی استیشن قابلیت های کمتری داشته باشد ولی در جای خود یکی از بهترین کنسول بازی 2023 است که خوب و باکیفیت است . خصوصا این کنسول برای کودکان توصیه می شود چرا که کار با آن راحت و ساده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله تاریخچه کنسول های نینتندو را مطالعه کنید . 

بهترین کنسول بازی 2023 کنسول بازی نینتندو سوییچ

آیا پلی استیشن 6 در راه است؟

شاید برای بسیاری از گیمرها این سوال پیش بیاید که پلی استیشن 6 چه موقع به بازار عرضه می شود؟ با توجه به روند تولید و عرضه انواع کنسول بازی در شرکت سونی باید گفت برای عرضه هر کنسول چند سالی زمان نیاز است. از آنجا که کنسول پلی استیشن 5 در سال 2020 به بازار عرضه شد می توان حدس زد که تا یک الی دو سال دیگر باید منتظر کنسول پلی استیشن 6 از این کمپانی باشیم .

کلام آخر

در این مقاله با چند کنسول از بهترین کنسول بازی 2023 آشنا شدیم . این کنسول های بازی در سال 2023 تولید نشده اند و در سالهای قبل تر به بازار عرضه شده اند ولی چون کنسول جدیدتری در آن کمپانی به بازار عرضه نشده هنوز هم بهترین کنسول بازی 2023 محسوب می شوند . شما می توانید بصورت حضوری و آنلاین نسبت به خرید کنسول بازی و انواع لوازم گیمینگ از فروشگاه دیجی گیم کنسول اقدام کنید. همچنین در طرح تعویض کنسول کارکرده با نو می توانید صاحب یک کنسول از بهترین کنسول بازی 2023 شوید .

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید بهترین کنسول بازی 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید