مقالات

قیمت ایکس باکس سری اس فروشگاه دیجی گیم کنسول

قیمت ایکس باکس سری اس

یکی از کنسول های بازی پرطرفدار در بین کاربران کنسول ایکس باکس سری اس است . از آنجا که ایکس باکس سری ایکس قیمت بالاتری نسبت به این مدل دارد سری اس مشتریان بیشتری دارد . در کشور ما قیمت ایکس باکس سری اس برطبق قیمت روز دلار و ارز تعیین می شود و بنابراین قیمت ثابتی نیست . پس اگر قصد خرید ایکس باکس سری اس و یا سایر مدل ها را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول های بازی ، لوازم و تجهیزات جانبی ، بازی های کامپیوتری و … تماس بگیرید .

قیمت ایکس باکس سری اس دو دسته

ایکس باکس سری اس فاقد درایو نوری است و حافظه رم آن 10 گیگابایت است . دارای دو دسته می باشد و ظرفیت هارد دیسک آن نیز 512 گیگابایت است . وزن این محصول 1930 گرم و پردازشگر اصلی سی پی یو آن 8 هسته ای است . این کنسول فاقد بلوتوث است و سه پورت یو اس بی 3 دارد . قیمت ایکس باکس سری اس دو دسته با توجه به نوسانات بازار ارز در هر دوره ای تفاوت دارد . برای اطلاع از قیمت ایکس باکس سری اس و سایر کنسول های بازی می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

قیمت ایکس باکس سری اس یک ترابایت

شرکت مایکروسافت قیمت ایکس باکس سری اس یک ترابایت را 349 دلار تعیین کرده است که این قیمت 50 دلار نسبت به مدل 512 گیگابایتی گران تر است . کاربرانی که از این نوع کنسول خرید می کنند می توانند حافظه دستگاه خود را ارتقاء هم بدهند . شما می توانید به روزترین کنسول های بازی دنیا را از فروشگاه دیجی گیم کنسول تهیه نمایید .

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع لوازم جانبی کنسول بازی 

قیمت ایکس باکس سری اس ایکس باکس ارزان

قیمت ایکس باکس سری اس دست دوم

از آنجا که با افزایش ناگهانی قیمت دلار در کشور روبرو شده ایم قیمت محصولات وارداتی از قبیل کنسول های بازی نیز برای بسیاری از افراد بیش از بودجه آنهاست . پس اغلب این کاربران به خرید کنسول بازی استوک و دست دوم روی می آورند . قیمت ایکس باکس سری اس دست دوم نیز دقیق و مشخص نیست چرا که بسته به نظر فروشنده و میزان کارکرد دستگاه ممکن است متغیر باشد .

شما می توانید بهترین کنسول های کارکرده ، دست دوم و استوک را از فروشگاه دیجی گیم کنسول تهیه کنید . همچنین در این فروشگاه طرحی با نام تعویض کنسول کارکرده با نو وجود دارد که شما می توانید کنسول های قدیمی خود را با مدل های جدیدتر تعویض کنید و مابه التفاوت آن را پرداخت نمایید .

قیمت ایکس باکس وان اس

همانطور که می دانید کنسول های ایکس باکس وان به سه دسته Xbox one s ، Xbox one x و Xbox one fat تقسیم می شوند . قیمت هر کدام از این کنسول ها هم با توجه به تفاوت های آنها متفاوت خواهد بود . برای اطلاع از قیمت دقیق انواع کنسول های بازی با کارشناسان فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

قیمت ایکس باکس سری اس مشکی

شاید وقتی شرکت مایکروسافت اعلام نمود که کنسول بازی Xbox series S مشکی دارای یک ترابایت حافظه داخلیست اغلب گیمرها انتظار داشتن برای آن قیمت بالایی تعیین شود در حالی که این طور نبود . کمپانی مایکروسافت قیمت ایکس باکس سری اس مشکی یک ترابایت را تنها 349 دلار تعیین کرده است . البته این قیمت ها با دلار روز در کشور ما محاسبه می شود و شما باید برای اطلاع از قیمت دقیق به مراکز معتبر فروش کنسول بازی نظیر فروشگاه دیجی گیم کنسول مراجعه نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بازی های پرطرفدار کنسول های بازی را مطالعه کنید . 

قیمت ایکس باکس سری اس Xbox با تخفیف

قیمت ایکس باکس سری ایکس

این کنسول بازی دارای ظرفیت یک ترابایت و از نوع SSD است . کیفیت تصویر آن 8K و نرخ رفرش صفحه یکصد و بیست فریم بر ثانیه می باشد . درایو نوری آن 4K است و حافظ RAM آن 16 گیگابایت . پردازنده سی پی یو آن 8 هسته ای است . از آنجا که ایکس باکس سری ایکس بهترین و جدید ترین کنسول های بازار است از قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است . برای اطلاع از قیمت دقیق کنسول های بازی اصل و با کیفیت با دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

قیمت دسته ایکس باکس سری اس

همانطور که می دانید دسته های بازی یا همان کنترلرها بسته به نوع استفاده بعد از مدتی مستهلک شده و سرعت عکس العمل شما را در بازی کاهش می دهند . به همین منظور شرکت هایی که اقدام به ساخت کنسول بازی می کنند نسبت به تولید لوازم جانبی آن نیز اقدام می کنند تا در صورت خراب شدن قطعه بتوان قطعه جدید تهیه نمود . برای اطلاع از قیمت انواع دسته بازی و کنترلر می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید . علاوه بر کنترلر انواع تجهیزات جانبی نظیر هدست و هدفون ، اسپیکر ، کاور و کیف کنترلر و … در این فروشگاه عرضه شده است .

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود : قیمت پلی استیشن پورتال

قیمت ایکس باکس سری اس قیمت دسته ایکس باکس

کلام آخر

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ایکس باکس سری اس و سایر مدل های کنسول بازی و همچنین انواع تجهیزات و لوازم جانبی به فروشگاه دیجی گیم کنسول مراجعه و یا از طریق آنلاین نسبت به خرید اقدام نمایید . از آنجا که قیمت انواع کنسول بازی با قیمت دلار محاسبه می شود و با نوسانات قیمت ارز و دلار در بازار مواجه هستیم برای اطلاع از قیمت دقیق پیشنهاد می کنیم با فروشگاه تماس بگیرید .

فروشگاه دیجی گیم کنسول

هدف فروشگاه دیجی گیم کنسول همواره ارائه محصولات اورجینال و اصل بوده و خدمات پشتیبانی این فروشگاه به صورت 24 ساعته می باشد . خرید انواع کنسول های ایکس باکس ، نینتندو و پلی استیشن کارکرده با قیمت مناسب و همچنین تعویض آن با کنسول نو و آکبند در این فروشگاه انجام می شود . مهلت تست کالا هفت روزه است تا از اصل بودن و کیفیت کالای خریداری شده مطمئن شوید. در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید