مقالات

قیمت هدست متا کوئست 3 فروشگاه دیجی گیم کنسول

قیمت هدست متا کوئست 3

هدست متا کوئست 3 نوعی هدست واقعیت ترکیبی و پیشرفته تر از متا کوئست 2 است. واقعیت ترکیبی به این معنی است که کاربر علاوه بر اینکه می تواند در دنیای واقعیت مجازی غرق شود می تواند از محتوای واقعیت افزوده هم استفاده کند و به اطراف خود نیز اشراف داشته باشد. این نوع هدست کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی دارد به طوری که در مقایسه با ورژن قدیمی تر خود افزایش قیمت چشمگیری داشته است .

یعنی قیمت هدست متا کوئست 3 در مقایسه با متا کوئست 2 نزدیک به دو برابر افزایش داشته است. اگر از علاقمندان به تجربه واقعیت ترکیبی هستید با فروشگاه دیجی گیم کنسول در این مقاله همراه شوید تا اطلاعات مفیدی درخصوص هدست متا کوئست 3 به دست آورید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده هر دو هدست متاکوست 2 و 3 با گارانتی اصالت کالا و قیمت مناسب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

قیمت هدست متا کوئست 3 خرید با تخفیف 20 درصد

ویژگی های هدست متا کوئست 3

هدست Meta Quest 3 ظرفیت 128 گیگابایتی دارد و رزولوشن آن +4K و با تکنولوژی Infinite Display می باشد. از این هدست بدون نیاز به کنسول ، کامپیوتر و گوشی هوشمند می توانید مستقلا استفاده کنید. این هدست دارای 2 کنترلر Touch Plus است که با تکنولوژی Tru Touch می باشد. هدست متا کوئست 3 از نظر ظاهر نیز بهبود چشمگیری نسبت به متاکوئست 2 داشته است.

یکی از عیوب هدست های واقعیت ترکیبی سنگین بودن و ابعاد بزرگ آن است که کاربر را پس از مدتی خسته می کند. هدست متا کوئست 3 نسبت به نسل قدیمی تر خود چهل درصد باریکتر شده که ظاهری شیک تر به آن بخشیده است. همچنین استفاده از آن نیز برای کاربر راحت تر شده است. کلیه بازی هایی که در متا کوئست 2 قابل اجرا بود در این ورژن نیز قابل استفاده است و برخی از آنها آپدیت شده است.

حدود 500 عنوان بازی برای هدست واقعیت ترکیبی طراحی شده که همگی آنها روی متا کوئست 3 قابل اجرا است. اگر شما طرفدار بازی های ویدیویی هستید و هنوز اقدام به تهیه کنسول بازی نکرده اید پیشنهاد می کنیم هدست واقعیت ترکیبی را خریداری نمایید. البته قبل از خرید حتما با کارشناسان ما در فروشگاه دیجی گیم کنسول مشورت کنید تا انتخاب شایسته ای داشته باشید.

مقاله پیشنهادی : آشنایی با هدست ویژن پرو

قیمت هدست متا کوئست 3 تفاوت با متاکوئست 2

قیمت هدست متا کوئست 3

اگر برای جستجوی قیمت هدست متا کوئست 3 در گوگل سرچی انجام دهید با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید که شما را در خرید مردد می کند. یکی از مهمترین نکات خرید محصول اصل و اورجینال این است که از فروشگاهی معتبر و ارائه کننده گارانتی اصالت انجام شود. در فروشگاه دیجی گیم کنسول کلیه محصولات دارای گارانتی اصالت کالا و مهلت 7 روزه تست می باشند.

قیمت هدست متا کوئست 3 در حال حاضر در سایت دیجی گیم کنسول مبلغ 29.300.000 تومان برآورد شده است که با توجه به نوسانات قیمت ارز ممکن است تغییراتی در آن صورت گیرد. برای اطلاع دقیق از قیمت هدست متا کوئست 3 می توانید با کارشناسان فروش دیجی گیم کنسول تماس بگیرید.

تفاوت هدست متا کوئست 3 با متا کوئست 2

از نظر قدرت پردازندگی : ورژن جدید متا کوئست پردازنده های قوی تری نسبت به ورژن قدیمی تر دارد و کیفیت گرافیکی را دو برابر نموده است.

از نظر رزولوشن : متا کوئست 3 در مقایسه با متا کوئست 2 رزولوشن بهتری دارد چرا که از صفحه نمایش OLED و کیفیت 4K برای هر چشم استفاده کرده است.

از نظر ردیابی حرکت: نسخه جدید متا کوئست دارای ردیابی حرکت شش جهته آزاد می باشد.

از نظر کنترلرهای لمسی : در متا کوئست 3 کنترلرهای جدید تاچ پلاس به Tru touch فیدبک هپتیک مجهزند که موجب می شود حرکت دست و همچنین لمس اجسام پیشرفته تر باشد .

از نظر صدا : نسخه جدید برخلاف قبلی دارای صدای 3 بعدی فضایی و قدرت صدای تا چهل درصد بیشتر است .

از نظر نمایشگر: نسخه متا کوئست 3 دارای تکنولوژی Infinite Display است و زاویه دید را به 96 درجه عمودی و 104 درجه افقی افزایش می دهد که تجربه بسیار هیجان انگیزی برایتان خواهد بود.

از نظر دوربین های دستی : هدست متا کوئست 3 دارای 2 دوربین RGB می باشد که در کنار پرژکتور جهت تشخیص عمق به کاربر انجام حرکات حرفه ای تر را در دنیای مجازی هدیه می دهد.

مطلب مرتبط : خرید هدست واقعیت مجازی

قیمت هدست متا کوئست 3 خرید قسطی

کلام آخر

در این مقاله با هدست واقعیت ترکیبی متا کوئست 3 آشنا شدیم و اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و تفاوت این هدست با ورژن قدیمی تر یعنی متا کوئست 2 پرداختیم. همچنین در مورد قیمت هدست متا کوئست 3 و مرکز تهیه این محصول اطلاعاتی به شما دادیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید. جهت دریافت راهنمایی برای خرید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خرید خود را به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “قیمت هدست متا کوئست 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید