مقالات

ایکس باکس سری اس یک ترابایت فروشگاه دیجی گیم کنسول

معرفی ایکس باکس سری اس یک ترابایت

کمپانی مایکروسافت در 2019 از ایکس باکس سری s جدید خود رونمایی کرد که با استقبال زیادی از طرف کاربران روبرو شد. ایکس باکس سری اس بصورت رسمی در سال 2020 به بازار عرضه شد و انتظارات کاربران خود را به خوبی برآورده کرد.

Xbox series S بصورت پیش فرض 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد در حالیکه نسخه جدیدتر آن که ایکس باکس سری اس مشکی است دارای یک ترابایت حافظه جهت ذخیره سازی می باشد . در این مقاله قصد داریم به معرفی ایکس باکس سری اس یک ترابایت بپردازیم. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و تجهیزات جانبی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مشخصات ایکس باکس سری اس یک ترابایت

  • پردازنده CPU : هشت هسته ای ZEN2 ، فرکانس 3.4 گیگا هرتز
  • ظرفیت ذخیره سازی : 1 ترابایت از نوع SSD
  • تعداد کنترلر : یک عدد
  • کیفیت تصویر: 1440p و با نرخ فریم حداکثر 120فریم
  • درایو نوری : ندارد
  • تراشه گرافیکی GPU : 4 ترافلاپس 20 واحد CU در فرکانس 1.6GHz
  • حافظه memory : 10 گیگابایت از نوع DDR6
  • معماری تراشه گرافیکی : RDNA2 سفارشی

پیشنهاد می کنیم مقاله طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو را مطالعه کنید. 

ایکس باکس سری اس یک ترابایت خرید سری اس یک ترابایت

ظاهر ایکس باکس سری اس یک ترابایت

کنسول Xbox series S یک ترابایت ابعادی کوچک دارد و رنگ آن مشکی است . ایکس باکس سری اس یک ترابایت کوچکترین ایکس باکس و همین طور کوچکترین کنسول خانگی است که تابه حال تولید شده است. روی باکس کنسول محفظه ای سیاه رنگ و بزرگ تعبیه شده که برای عبور هواست. Xbox series S را میتوان به دو حالت افقی و عمودی قرار داد .

پدهای ضد لغزش برای این کنسول تعبیه شده است که در هر دو حالت نیازی به داشتن استند جداگانه نداشته باشد . گرچه لوگوی ایکس باکس که همان پاور روشن و خاموش دستگاه است در حالت افقی به شکل صحیح نمایش داده می شود ولی این موضوع چندان مهم نیست.

در جلوی کنسول ایکس باکس سری اس یک ترابایت تنها دکمه روشن و خاموش ، دکمه همگام کردن کنترلر و یک پورت یو اس بی تایپ A وجود دارد . پورتهای پشت دستگاه هم شامل دو پورت یو اس بی ، یک ورودی برق ، درگاه افزایش حافظه داخلی و یک خروجی HDMI است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود : بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

ایکس باکس سری اس یک ترابایت قیمت ایکس باکس سری اس یک ترابایت

دسته ایکس باکس سری اس یک ترابایت

کنترلر یا دسته Xbox series s تفاوت چندانی با کنترل ایکس باکس وان ندارد و حتی می توان از این کنترلر برای ایکس باکس وان هم استفاده کرد . البته این عیبی برای این کنترلر محسوب نمی شود چرا که ضمن داشتن ویژگی های مثبت نسل های قبل آنها را بهینه هم کرده است . البته ابعاد کنترل ایکس باکس سری اس یک ترابایت کمی کوچکتر از دسته ایکس باکس وان است و همچنین دکمه D-pad آن تغییر کرده است.

فشار دادن هرکدام از دکمه های جهت دار D-pad این کنترلر بازخورد بهتری را ارائه می دهد که کاملا ملموس و قابل شنیدن است . فضای خالی میان 4 جهت اصلی این کنترلر با دکمه های پیوسته پر گشته تا بازی راحت تر انجام شود . دکمه های شانه ای و ماشه ای در این کنترل بافت نسبتا زبری دارند که تعرق انگشتان را کمتر کرده و کنترل و تسلط را بیشتر می کند .

در نهایت باید گفت که این کنترل خیلی خوش دست و با کیفیت عالی طراحی و تولید شده است . از این کنترل می توان برای بازیهای کامپیوتری در رایانه شخصی نیز استفاده کرد.

مطالعه بیشتر : مقایسه کنسول های بازی 

ایکس باکس سری اس یک ترابایت مرکز معتبر فروش ایکس باکس

پشتیبانی از نسل قبل

ایکس باکس سری اس یک ترابایت از بازیهای ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 پشتیبانی می کند و بدلیل ویژگی smart Delivery بهترین نسخه آن بازیها را اجرا میکند. در مجموع بازیها با فریم ریت بهتر و سرعت بالاتری نسبت به کنسولهای قبلی اجرا میشوند. اگر طرفدار بازیهای نوستالژیک کنسول های قدیمی ایکس باکس هستید توصیه می کنیم کنسول ایکس باکس سری اس را خریداری نمایید .

ایکس باکس سری اس یک ترابایت مناسب چه کاربرانی است؟

اگر بدنبال کنسول بازی با قیمت مناسب می گردید که تا سالهای آینده بتواند از بازیهای جدید هم پشتیبانی کند پیشنهاد ما کنسول بازی ایکس باکس سری اس یک ترابایت است. اگر بازی با کیفیت 4k و درایو نوری برای شما چندان اهمیتی ندارد باز هم توصیه می کنیم Xbox series s را تهیه کنید . همچنین اگر تلویزیون 1080p دارید و به این زودیها قصد تعویضش را ندارید سری اس برای شما مناسب تر است .

کنسول ایکس باکس سری اس یک ترابایت از کجا بخرم ؟

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی ، تجهیزات جانبی و بازی های ویدیویی می باشد. کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند. علاوه بر این در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو اجرا می شود . پس شما اگر کنسول بازی از نسل های قدیمی دارید و قصد دارید کنسول جدید خریداری نمایید می توانید معاوضه را انجام دهید و مابه التفاوت مبلغ کنسول را بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع لوازم جانبی کنسول بازی 

ایکس باکس سری اس یک ترابایت کنسول ایکس باکس سفید

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “معرفی ایکس باکس سری اس یک ترابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید