مقالات

جدیدترین فرمان بازی لاجیتک فروشگاه دیجی گیم کنسول

معرفی جدیدترین فرمان بازی لاجیتک

فرمان بازی لاجیتک نوعی شبیه ساز رانندگی است که برای کنسولهای بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و رایانه های شخصی تولید و به بازار عرضه شده است. جدیدترین فرمان بازی لاجیتک مدل های g29 و g920 هستند. اگر دارای پلی استیشن 3 ، 4 و یا 5 هستید به راحتی می توانید از این نوع فرمان در بازیهای اتومبیل سواری استفاده کنید.

همچنین برای انواع کنسول ایکس باکس و حتی کامپیوترهای شخصی هم میتوان از این نوع فرمان بازی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین فرمان بازی لاجیتک بپردازیم. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی از قبیل فرمان بازی، کنترلر، هدست و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

طراحی جدیدترین فرمان بازی لاجیتک

فرمان بازی لاجیتک مدل g920 برای استفاده کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی تولید شده است. دکمه ها، سخت افزار و متریال به کار رفته در این نوع فرمان بازی تغییر محسوسی با نسل گذشته خود ندارد. در نسل پیشین فرمان بازی لاجیتک 6 دکمه قرمز روی فرمان قرار داشت که دسترسی آنها راحت بود. در نسخه فعلی جای دکمه ها و دسترسی کاربر بهتر شده است.

چرم دور فرمان از متریال باکیفیتی ساخته شده و حس فرمان واقعی را در کاربر ایجاد می کند. در حالت کلی نسل جدید فرمان بازی لاجیتک نسبت به نسل قبلی از نظر چیدمان دکمه ها و طراحی بهبود زیادی داشته است. فرمان بازی لاجیتک مدل g29 برای کنسول های پلی استیشن و کامپیوترهای شخصی تولید شده است.

سخت افزار آن کاملا شبیه فرمان بازی ایکس باکس است و تفاوت زیاد و محسوسی در آن وجود ندارد. تنها تفاوت موجود بین مدل دکمه ها و نوع چینش آنهاست. برای انتخاب فرمان بازی درست باید به نوع کنسول خود توجه کنید و طبق آن نسبت به خرید اقدام کنید.

برای خرید فرمان رانندگی کنسول بازی کلیک کنید. 

جدیدترین فرمان بازی لاجیتک فرمان بازی پلی استیشن

بازیهای مناسب جدیدترین فرمان بازی لاجیتک کدامند؟

همانطور که از ظاهر فرمان بازی مشخص است بازی هایی که مناسب آن است از نوع رانندگی و مسابقات فرمول وان است. بازی فرمول یک بگونه ای طراحی شده که با فرمان بازی لاجیتک میتوانید حس واقعی رانندگی در این مسابقه را تجربه کنید. البته باید از صفحه نمایشگر بزرگ و با کیفیتی استفاده کنید. از بازیهای دیگر برای فرمان بازی لاجیتک میتوان به Gran Turismo ، Need for speed ، Dirt و The Crew اشاره نمود.

قیمت جدیدترین فرمان بازی لاجیتک

در فروشگاه دیجی گیم کنسول دو نوع فرمان بازی لاجیتک ارائه شده است. فرمان بازی لاجیتک مدل G920 که برای ایکس باکس ها مناسب است 14.500.000 تومان قیمت دارد. این فرمان با کابل یو اس بی به دستگاه متصل می شود و چرخش 90 درجه ای دارد. همچنین دارای موتور لرزاننده دوگانه است و با کامپیوترهای شخصی هم می توان به آنها متصل شد.

نوع دیگر فرمان بازی در فروشگاه دیجی گیم کنسول فرمان بازی لاجیتک مدل G923 است که 19.200.000 تومان قیمت دارد. این فرمان هم با کابل یو اس بی به دستگاه متصل می شود و دارای پدال دنده پشت فرمان و جعبه پدال است. همچنین دارای فورس فیدبک پیشرفته است و تنها برای پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی قابل استفاده است.

جدیدترین فرمان بازی لاجیتک فرمان بازی ایکس باکس

کلام آخر

در این مقاله با جدیدترین فرمان بازی لاجیتک مخصوص ایکس باکس و پلی استیشن آشنا شدیم. همچنین دو نمونه از جدیدترین فرمان بازی لاجیتک عرضه شده در فروشگاه دیجی گیم کنسول را بررسی کردیم. اگر خواستار خرید فرمان بازی برای کنسول بازی خود هستید لازم است از فروشگاهی معتبر نسبت به خرید اقدام نمایید. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی گیمینگ با کیفیت و اورجینال است که همه کالاهای این فروشگاه دارای ضمانت نامه اصالت کالا هستند. برای خرید محصول موردنظر با ما تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید