مقالات

دسته PS5 جدید فروشگاه دیجی گیم کنسول

معرفی دسته PS5 جدید

شرکت سونی به تازگی کنترلر (دسته بازی) جدیدی برای کنسول پلی استیشن 5 وارد بازار کرده که با استقبال زیادی روبرو شده است . دسته PS5 جدید یک محصول انقلابی و متفاوت است که باعث می شود گیمرها در دنیای بازی بیشتر غرق شوند . در این مقاله قصد داریم بیشتر با قابلیت های دسته PS5 جدید آشنا شویم . فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول های بازی و تجهیزات جانبی گیمینگ شما را به مطالعه این مقاله جذاب دعوت می کند .

دسته PS5 جدید چه امکاناتی دارد؟

شاید تا قبل از ورود دسته PS5 جدید به بازار ، اغلب کاربران فکر می کردند که دسته Dual Shock 4 مختص پلی استیشن 4 با ژیروسکوپ و تاچ پد محصولی انقلابی است در حالی که این دسته جدید تصورات آنها را به هم ریخت . در دسته PS5 جدید شاهد تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل هستیم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. برخی از ویژگی های دسته جدید پلی استیشن 5 شامل موارد زیر است :

طراحی بسیار مدرن و شیک

طراحی PS4 کلاسیک و قدیمی بود در حالی که طراحی دسته PS5 جدید بسیار مدرن و شیک است . این دسته بازی در رنگ های پر طرفدار سفید و مشکی و البته رنگ های صورتی ، قرمز ، بنفش و آبی نیز به بازار عرضه شده است . مثلا فروشگاه دیجی گیم کنسول دسته PS5 جدید رنگ های آبی و قرمز متالیک را موجود نموده که بسیار پرطرفدار و خاص است .

مقاله پیشنهادی :  مقایسه PS5 و Xbox Series X

دسته PS5 جدید قیمت دسته پلی استیشن جدید

تریگرهای تطبیق پذیر

تریگرهای چپ و راست پایین دسته PS5 جدید دارای بازخوردهای لمسی اند . با این دسته جدید حس و حال شلیک با اسلحه های گوناگون را درک می کنید و تفاوت آنها را متوجه می شوید . پلی استیشن در طراحی دسته جدید PS5 از سخت افزار تریگر بزرگتری استفاده نموده بدون اینکه موجب شود طراحی زیبای آن دچار خدشه شود .

بازخورد لمسی خیلی قوی

بازخورد لمسی این دسته بازی بسیار محسوس است . مثلا شما در حین بازی اتومبیل رانی تفاوت رانندگی در آسفالت را با زمین ناهموار و گل و لای کاملا متوجه می شوید . بازخوردهایی که در هنگام بازی از طریق لرزش دسته احساس می کنید موجب می شود که شما بازی را واقعی تر حس و احساس کنید و لذت بیشتری از بازی ببرید .

روشهای بیشتر جهت اشتراک گذاری

دکمه Share به این دسته ها اضافه شده که می توان در حین بازی از آن استفاده کرد. PS5 بصورت پیوسته ساعت آخری که در حال بازی بودید را ذخیره می نماید تا در صورت نیاز بتوانید آن را بصورت یک ویدیو تماشا کنید و یا به اشتراک بگذارید . همچنین با دکمه Create میتوانید به صورت زنده از بازی خود پخش زنده داشته باشید و در یوتیوب یا توئیچ بازی خود را به اشتراک گذارید .

پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت پلی استیشن پورتال را مطالعه کنید . 

دسته PS5 جدید دسته پلی استیشن ارزان

ماندگاری شارژ و باتری

شرکت سونی برای دسته بازی جدید خود یک باتری قابل شارژ قرار داده تا کاربران به تعویض مکرر باطری نیاز نداشته باشند . ماندگاری این شارژ هم سه تا هشت ساعت است که البته این زمان بستگی به میزان بازیهای درحال اجرا دارد . فقط باید قبل از بازیهای طولانی شارژ دسته را کامل کنید تا در اواسط بازی شارژ دسته شما خالی نشود .

حسگرهای تشخیص حرکت

دسته PS5 جدید دارای قابلیتهای تشخیص حرکت شش محوره می باشد که از یک شتاب سنج سه محوره و یک ژیروسکوپ سه محوره تشکیل شده است . تاکنون در تعداد محدودی از بازیها نظیر Gran Turismo 7 از این فناوری استفاده شده که دسته تبدیل به فرمان خودرو شود .

واکنش چراغهای RGB به رویدادها

چراغهای RGB همواره برای گیمرها جذابیت دارند و استفاده از چراغ نواری RGB در دسته PS5 جدید خبر خوبی برای گیمرها بود . البته باید گفت که دسته بازی جدید به رویدادها واکنش نشان می دهد و رنگ آن هم متناسب با رنگ تم محل تغییر می کند . مثلا اعلام خطر می کند یا تغییر رنگ می دهد . در ضمن شدت درخشش نور هم قابل تغییر است .

قابلیت تبدیل گفتار به متن

از دیگر امکانات دسته PS5 جدید تبدیل کردن گفتار به متن است . استفاده از صفحه کلید بر روی نمایشگر جهت تایپ راحت نیست و شما می توانید در تنظیمات دسته صحبت های خود و دوستانتان را تبدیل به متن کنید .

امکان استفاده از دسته پلی استیشن 5 با دستگاههای دیگر

دسته PS5 جدید قابلیت این را دارد که از آن برای انواع دستگاههای اندروید و ios و همین طور کامپیوتر و پلتفرم استیم استفاده کرد . ضمنا این محصول با مک و دیگر دستگاهها هم سازگار است .

بیشتر بخوانید : بازی های پرطرفدار کنسول های بازی 

دسته PS5 جدید دسته پلی استیشن مدل جدید

کلام آخر

در این مقاله با دسته PS5 جدید شرکت سونی آشنا شدیم و قابلیت های آن را با هم مرور کردیم . اگر قصد خرید دسته بازی جدید و یا کنسول آکبند یا دست دوم را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید . در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد انواع کنسول ها و یا لوازم جانبی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول های مایکروسافت ، سونی ، نینتندو و انواع لوازم و تجهیزات جانبی می باشد . اگر قصد خرید کنسول نو و یا دست دوم را دارید با دیجی گیم کنسول تماس بگیرید . فروش به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود و ارسال درب منزل انجام می شود .  

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “معرفی دسته PS5 جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید