مقالات

ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 فروشگاه دیجی گیم کنسول

پاسخ به 10 سوال رایج در مورد ویژگی های پایه شارژر دسته PS5

کنسول های بازی برای شارژ کردن دسته بازی یا کنترلر خود نیاز به شارژر دارند . پلی استیشن 5 هم از این قاعده مستثنی نیست . پایه شارژرها با برندهای گوناگونی در بازار برای این نوع کنسول بازی موجود می باشد. در این مقاله قصد داریم به سوالات رایج در مورد ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 بپردازیم . فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی ، پایه شارژر و سایر لوازم جانبی گیمینگ شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

سوالات رایج در مورد ویژگی های پایه شارژر دسته PS5

اگر قصد خرید پایه شارژر دسته PS5 را دارید قطعا در ذهنتان سوالاتی در مورد ویژگی های آن ایجاد می شود. در این جا به سوالات رایج در مورد ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 می پردازیم :

1- ظاهر پایه شارژ PS5 چگونه است؟

یکی از ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 طراحی جمع و جور آن است و به شما امکان میدهد تا همزمان بتوانید دو کنترلر Dual Sense شارژر کنید . همچنین این پایه شارژر موجب نظم دادن به کنترلرهای شما در هنگامی که از دستگاه استفاده نمی کنید می شود .

مقاله پیشنهادی: طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو 

ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 قیمت پایه شارژر

2- شارژر PS5 چگونه کار می کند؟

پایانه های شارژ روی دسته بازی را با کانکتور شارژ در پایه شارژر تراز کنید. سپس دسته بازی را کمی به پایین فشار دهید . در حالیکه دسته بازی شارژ میشود ، نوار نور روی کنترلر به آهستگی برنگ نارنجی چشمک میزند. وقتی شارژ دسته بازی تمام شد ، نوار نور نارنجی خاموش میشود.

3- کدام شارژر برای PS5 بهتر است؟

  • ایستگاه شارژ Dual Sense پلی استیشن 5
  • ایستگاه داک شارژر کنترلر DOBE PS5
  • پایه شارژر Spark Fox برای پلی استیشن 5
  • پایه و ایستگاه خنک کننده Oivo PS5
  • پایه شارژ سریع Razer برای پلی استیشن 5
  • ایستگاه شارژ دوقلو PowerA
  • و …

4- چگونه بفهمیم که کنترلر PS5 کاملاً شارژ شده است ؟

درحالیکه دسته بازی در حال شارژ شدن است ، نماد باتری متحرک با نماد رعد و برق روی صفحه ظاهر می شود. وقتی که دسته بازی بی سیم DualSense به طور کامل شارژ شد ، نماد باتری متوقف میشود و 3 نوار نمایش داده میشود. زمانیکه قصد بازی با کنسول خود را ندارید می توانید دسته بازی خود را شارژ کنید .

بیشتر بخوانید : بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 بهترین مرکز خرید پایه شارژر

5- آیا پایه شارژ PS5 سریع است؟

یکی دیگر از ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 این است که با یک آداپتور برق ، ایستگاه شارژ کنترلر میتواند با سرعت دو کنترلر PS5 را بطور هم زمان در دو تا سه ساعت شارژ نماید .

6- آیا ایستگاه شارژ PS5 ارزش خرید را دارد ؟

داک شارژ PS5 روشی راحت جهت شارژ نگهداشتن دسته بازی های شما و آماده نگه داشتن آنها جهت بازیست. این پایه شارژرها طراحی شیک و مینیمالی دارند که فضای زیادی را اشغال نمی کنند. شارژ کردن کنترلرها با داک شارژ PS5 موجب صرفه جویی در وقت شما نیز می شود.

7- آیا بازی کردن PS5 هنگام شارژ کردن مشکلی ندارد ؟

کنترلرهای PS5 بگونه ای طراحی شده اند که در هنگام بازی شارژ شوند ، پس تا وقتی که از کابل شارژ رسمی یا داک استفاده میکنید، به آن ها آسیب نمی رسانید.

8- ولتاژ شارژر کنترلر PS5 چقدر است ؟

از کابل جهت اتصال کنترلر به هر دستگاهی که به پریز برق متصل است استفاده کنید. اطمینان پیدا کنید که شارژر یک خروجی برق ایمن و مناسب جهت کنترلر شما ارائه می کند (معمولاً 5 ولت و حدود 1.5 آمپر تا 3 آمپر). زمان شارژ بسته به توان خروجی شارژری که استفاده می کنید متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه کنسول های بازی را مطالعه کنید. 

ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 پایه شارژر ارزان قیمت

9- آیا شارژر PS5 یو اس بی تایپ C است ؟

بسته PS5 مجهز به یک کنترلر DualSense و یک کابل شارژ USB-C است. کابل رسمی شارژ PS5 مخصوصاً برای استفاده با دسته بازی جدید شما طراحی شده است ، پس روی هر کابل شارژ شخص ثالث سازگار توصیه می شود.

10- شارژ کنترلرهای PS5 چقدر دوام می آورد ؟

مدت قابل انتظار برای شارژ ماندن کنترلرهای پلی استیشن 5 حدود 6 تا 12 ساعت است. البته این مدت زمان در کنسولهای دیگر نظیر ایکس باکس ها چیزی در حدود 40 ساعت است .

کلام آخر

در این مقاله با ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 آشنا شدیم و به 10 سوال رایج در مورد آن پاسخ گفتیم. اگر قصد خرید پایه شارژر دسته PS5 را دارید ابتدا باید از اصل بودن و گارانتی آن مطمئن شوید. محصولات فیک و تقلبی در بازار فراوان به چشم می خورند که از کیفیت نامطلوبی برخوردارند و هزینه های شما را چند برابر می کنند . ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت خرید پایه شارژر دسته PS5 و سایر لوازم جانبی کنسول های بازی با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید . کارشناسان این مجموعه شما را درخصوص انتخاب درست محصول یاری می کنند .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله خرید هدست واقعیت مجازی را از دست ندهید. 

ویژگی های پایه شارژر دسته PS5 مدت زمان شارژ پایه شارژر

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی از قبیل پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود . شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “پاسخ به 10 سوال رایج در مورد ویژگی های پایه شارژر دسته PS5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید