مقالات

کاربردهای اندروید باکس مکسیدر فروشگاه دیجی گیم کنسول

کاربردهای اندروید باکس مکسیدر چیست؟

اندروید باکس یک مینی کامپیوتر است که با سیستم عامل اندروید کار می کند. این دستگاه به شما امکان میدهد تا با هزینه ای کم تلویزیون خود را از هر نوعی که باشد به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. اندروید باکس مکسیدر یکی از انواع اندروید باکس های موجود در بازار است که قابلیت های فراوانی دارد و در ادامه با کاربردهای اندروید باکس مکسیدر بیشتر آشنا خواهیم شد. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده اندروید باکس مکسیدر و سایر انواع لوازم گیمینگ و کنسول های بازی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

کاربردهای اندروید باکس مکسیدر چیست؟

شما با دستگاه اندروید باکس مکسیدر می توانید به اینترنت و شبکه های اجتماعی وصل شوید و کار چک کردن صفحات اینترنتی را انجام دهید. همچنین این دستگاه دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است و 2 گیگابایت رم دارد. اندروید باکس مکسیدر دارای دو درگاه یو اس بی ، یک ورودی tf کارت ، خروجی اچ دی ام آی و av و درگاه LAN می باشد. شما می توانید کیبورد و موس خود را به این دستگاه متصل کنید و همچنین از بلوتوث و وای فای هم می توانید استفاده کنید.

از دیگر کاربردهای اندروید باکس مکسیدر این است که کلیه فرمتهای تصویری را پخش میکند و شما می توانید به آرشیو یکهفته ای تلویزیون سراسری و همچنین کلیه شبکه های استانی دسترسی داشته باشید. همین طور آرشیو بی شماری از سریال ، فیلم و کارتون با این دستگاه در دسترس شما قرار می گیرد. شما با خرید این دستگاه می توانید بسیاری از نیازمندی های خود را درخصوص تماشای فیلم و سریال و وب گردی رفع کنید.

کاربردهای اندروید باکس مکسیدر نصب و راه اندازی اندروید باکس

نحوه نصب و راه اندازی اندروید باکس مکسیدر

در ابتدا به شما توصیه می شود بسته بندی باکس اندروید باکس را با دقت و آرامش باز کنید تا به قطعات داخلی دستگاه آسیبی وارد نشود. در درون جعبه اندروید باکس می توانید خود دستگاه، آداپتور برق ، کابل اچ دی ام آی و ریموت را مشاهده کنید. برای اتصال دستگاه به تلویزیون حتما باید از کابل HDMI استفاده کنید. اگر سیستم صوتی حرفه ای در منزل دارید اول دستگاه را به آمپلی فایر و بعد آمپلی فایر را به تلویزیون خود وصل کنید تا کیفیت صدای بهتری داشته باشد.

بعد از وصل کابل اول فیش آداپتور را به دستگاه اندروید باکس متصل نموده و بعد آداپتور را به پریز بزنید. اغلب دستگاههای اندروید باکس فاقد کلید روشن و خاموش به صورت فیزیکی هستند و بلافاصله پس از اتصال به جریان برق روشن میشوند. پس از ورود برق به دستگاه نشانگر ال ای دی دستگاه شما روشن میشود. بعضی دستگاههای اندروید باکس ریموت ایر دارند که این ریموت ایرها کنترل کردن دستگاه و اپلیکیشنها را با موس راحتتر میکنند.

کلیه ریموت ایرها با دانگل اتصال به یو اس بی عرضه میشوند. لازم است دانگل گیرنده رموت خود را به یکی از پورتهای یو اس بی متصل نمایید. بعد از طی کردن این مراحل باید به تنظیم تلویزیون یا نمایشگر خود بپردازید. برای تنظیمات اتصال و آموزش تصویری کامل می توانید در آپارات کلمه اندروید باکس مکسیدر را جستجو کنید تا کلیه مراحل نصب و استفاده از کاربردهای اندروید باکس مکسیدر را آموزش ببینید.

کاربردهای اندروید باکس مکسیدر قیمت اندروید باکس

نکات مهم در خصوص نگهداری و استفاده از اندروید باکس مکسیدر

  • از اتصال صحیح و درست آداپتور به برق شهری اطمینان حاصل کنید.
  • حتما از محافظ برق برای افزایش عمر دستگاه و جلوگیری از آسیب نوسانات برق استفاده کنید.
  • فیش آداپتور دستگاه را بصورت درست و صحیح به دستگاه متصل نمایید.
  • کابل AV یا HDMI را در محل خود متصل کنید و از سلامت آن مطمئن شوید.
  • همواره محل مناسب و ثابتی برای قرار دادن و اتصال دستگاه انتخاب کنید.
  • هرچه محل قرار گرفتن دستگاه اندروید باکس خنک تر باشد کارایی بهتری خواهد داشت.
  • در هنگام لود شدن سیستم عامل اصلا دستگاه را خاموش نکنید و یا آداپتور را از برق خارج نکنید تا کارت حافظه دستگاه شما آسیب نبیند.
  • پس از لود شدن کامل سیستم عامل اندروید دستگاه شروع به کار کنید . اجازه دهید کلیه نرم افزارها آماده کار شوند.
  • برای ریست کردن و یا خاموش کردن دستگاه حتما از ریموت کنترل استفاده نمایید.
  • برای راحتی کار استفاده با دستگاه می توانید از کنترل های ایرماوس یا موس های بی سیم استفاده کنید.
  • از قرار دادن دستگاه اندروید باکس در مکانهای مرطوب خودداری نمایید.
  • با افزودن کارت حافظه می توانید فضای بیشتری جهت نصب اپلیکیشنهای مورد نیاز و دلخواه خود فراهم کنید.
کاربردهای اندروید باکس مکسیدر خرید اندروید باکس با تخفیف 30 درصد

از کجا می توانم اندروید باکس مکسیدر خریداری نمایم؟

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه اندروید باکس مکسیدر و صدها محصول از قبیل کنسول های بازی ، انواع بازی های ویدیویی ، انواع لوازم جانبی گیمینگ نظیر هدفون و هدست ، کنترلر و … را به عهده دارد. اگر قصد خرید اندروید باکس مکسیدر را دارید حتما با این فروشگاه تماس بگیرید. کلیه محصولات دیجی گیم کنسول دارای ضمانت و گارانتی می باشند. خبر خوب اینکه شما پس از خرید محصولات این فروشگاه مهلت تست 7 روزه خواهید داشت تا از اصل بودن و کیفیت بالای محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید.

قیمت اندروید باکس مکسیدر چقدر است؟

با توجه به اینکه اندروید باکس مکسیدر نظیر بسیاری از کالاهای این فروشگاه وارداتی هستند با نوسانات قیمت ارز و دلار دستخوش تغییر قیمت می شوند. همچنین ممکن است قیمتی که در زمان نگارش این مقاله در سایت درج می شود با ماهها و سالهای بعد متفاوت باشد.

به همین منظور برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات فروشگاه دیجی گیم کنسول می توانید با کارشنایان این فروشگاه تماس گرفته و یا به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید. این نکته حائز اهمیت است که قیمت ها در دیجی گیم کنسول نسبت به سایر رقبا و همکاران همواره منصفانه تر و مقرون به صرفه تر است پس با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید.

کاربردهای اندروید باکس مکسیدر ارسال رایگان

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر، هدفون و هدست، کاور و کیف، کنترلر و … می باشد. همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید. در اینستاگرام با ما همراه باشید.

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید