مقالات

کنسول کپی خور فروشگاه دیجی گیم کنسول

تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی

اگر اهل بازی های کامپیوتری با کنسول بازی باشید حتما کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی را می شناسید . اما برای آن دسته از افرادی که از گیمرهای تازه کار هستند و یا قصد خرید کنسول بازی و ورود به این دنیای جذاب و مهیج را دارند این مقاله می تواند مفید باشد. در این مقاله ضمن معرفی کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی قصد داریم به تفاوت های این دو نوع کنسول بپردازیم. پس تا پایان مطلب با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و لوازم جانبی گیمینگ همراه باشید .

کنسول بازی کپی خور چیست ؟

کنسول بازی کپی خور از همه بازیها پشتیبانی نمی کند . مثلا شما بازیهای روز و جدید را نمی توانید با این نوع کنسولها بازی کنید . اگر اهل انجام بازیهای جدید و به روز هستید بهتر است سراغ کنسولهای اکانتی بروید تا بتوانید به صورت آنلاین از بازی های جدید لذت ببرید .

در این نوع کنسولها باید قبل از بازی از طریق هاست نسبت به برداشت قفل بازیها اقدام کنید که تقریبا یک دقیقه زمان می برد در حالی که اگر اکانتی بازی کنید بلافاصله بعد از بالا آمدن کنسول بازی می توانید شروع به بازی کنید . این را به یاد داشته باشید که کپی خور کردن کنسول موجب ضرر و زیان به کنسول شما نمی شود پس لازم نیست نگران این موضوع باشید .

مقاله پیشنهادی : راهنمای خرید بهترین کنسول بازی 2023

کنسول کپی خور تفاوت با کنسول اکانتی

کنسول بازی اکانتی چیست؟

کنسول های اکانتی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول که دارای اکانت قانونی هستند و میتوانند بدون مشکل به بازی های آنلاین بپردازند. دسته دوم اکانت های هکی هستند که بصورت آنلاین نمی توان با آنها بازی کرد. با این کنسولها مانند کنسول های کپی خور تنها میتوان بازی های آفلاین را انجام داد.

تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی

ظاهر این دو نوع کنسول هیچ فرقی با هم ندارد چرا که فرایند کپی خور کردن (جیلبریک) بدون باز کردن دستگاه و به صورت نرم افزاری صورت می گیرد . در کنسولهای نوع اکانتی با عوض کردن پسورد اکانت بوسیله صاحب اصلی ، بازیهای مربوط به آن اکانت قفل می شود و اگر صاحب اصلی اکانت به صورت قانونی پیگیری نماید کنسول شما بن می شود . از آنجا که در مورد اکانتها احتمال همه چیز هست و ضمانتی روی آنها نیست به نظر می رسد کپی خور بودن کنسول مطمئن تر است .

همچنین از نظر اقتصادی خرید اکانت بسیار گرانتر از کپی خور ریختن بازی است . در بازیهای اکانتی نوسانات شدید قیمت از طرف فروشنده های اکانت دیده می شود که اصلا خوشایند نیست . در کنسول بازی کپی خور می توان ماد نصب نمود و فارسی ساز آن را نصب کرد.

بیشتر بخوانید : بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

کنسول کپی خور طریقه کپی خور کردن کنسول

مزایا و معایب کنسول بازی کپی خور

از مزایای کنسول بازی کپی خور می توان به هزینه کم برای نصب بازی اشاره کرد. از مزیت های دیگر این نوع کنسول این است که میتوان بازیهای کنسولهای قدیمی تر را روی این کنسولها اجرا کرد . بازیهای دستگاههای ps1 و Ps2 ، sega و حتی آتاری را می توان روی این کنسولها اجرا کرد.

از معایب این کنسول اینست که در زمان روشن کردن دستگاه بازیها قفل هستند و برای باز شدن قفل باید هن را اجرا کنید . عیب بعدی کنسول بازی کپی خور اینست که نمی توان با آن بازی های آنلاین را انجام داد زیرا شما نمی توانید به شبکه PSN داخل کنسول متصل شوید.

مزایا و معایب کنسول بازی اکانتی

یکی از مزایای کنسول بازی اکانتی این است که اگر از اکانت ظرفیت یک یا دو استفاده کنید به محض روشن شدن دستگاه ، بازی آماده استفاده است و نیاز به کار دیگری نیست . اگر از اکانت ظرفیت دو یا سه استفاده نمایید به راحتی میتوانید به شبکه PSN متصل شوید و از بازی های آنلاین لذت ببرید. مزیت مهم بعدی اینست که بازی های جدید را در روز عرضه آن می توانید در کنسول اکانتی بازی کنید و به جدیدترین و به روزترین بازیها دسترسی دارید.

از معایب کنسول اکانتی می توان به هزینه بالای نصب بازی اشاره کرد. نصب بازی های اکانتی در این کنسولها به مراتب بالاتر از کنسول بازی کپی خور است . پس اگر محدودیت بودجه ای دارید بهتر است از کنسول های کپی خور استفاده کنید. یکی دیگر از معایب کنسول اکانتی امکان منع شدن آن وجود دارد و اگر از اکانت بالانس استفاده نمایید کنسول شما بن می شود . یکی دیگر از معایب کنسول اکانتی این است که شما به سیستمهای دستگاه دسترسی ندارید و نمی توانید تغییر خاصی روی دستگاه اعمال نمایید .

پیشنهاد می کنیم مقاله 7 نکته خرید کنسول بازی PS4 را مطالعه کنید . 

کنسول کپی خور مزایا و معایب کنسول کپی خور

کپی خور کردن کنسول PS4 چه مشکلات و معایبی دارد؟

وضعیت اقتصادی بد فعلی بسیاری از گیمرها را به دلیل بالا بودن هزینه نصب بازیهای اکانتی به فکر کپی خور کردن کنسول بازی خود انداخته است. یکی از کنسول های بازی پرطرفدار در بین گیمرها پلی استیشن 4 است که هنوز هم با وجود ورود کنسولهای جدید محبوبیت دارد. پلی استیشن 4 به دلیل گرافیک بالای بازیها و همچنین دسترسی به شبکه آنلاین توانست رضایت کاربران را جلب نماید. حال اگر این ویژگی آنلاین بودن از این کنسول گرفته شود آیا باز هم محبوبیت آن باقی می ماند؟

اگر شما کنسول PS4 خود را کپی خور کنید به هیچ وجه نمی توانید از بازیهای آنلاین استفاده کنید که این برای برخی گیمرها جذابیتی ندارد. بازیهای جدید که به بازار عرضه می شوند در ابتدا باگ هایی دارند که به مرور و با آپدیت شدن برطرف می شوند . وقتی دستگاه شما کپی خور شود دیگر از این آپدیت ها خبری نخواهد بود . پس حال انتخاب با شماست که با وجود این معایبی که برشمردیم آیا باز هم مایل هستید دستگاه کنسول خود را کپی خور کنید یا خیر؟

کلام آخر

در این مقاله با تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی آشنا شدیم و به مزایا و معایب هر یک پرداختیم. حال اگر قصد خرید کنسول بازی ، تعویض کنسول بازی ، نصب بازی ، خرید تجهیزات جانبی کنسول های بازی و … را دارید می توانید با فروشگاه دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی

در فروشگاه دیجی گیم کنسول انواعی از کنسول بازی اعم از پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو عرضه می شود. همچنین لوازم جانبی از قبیل انواع کنترلر ، کاور دسته و کیف ، هدفون و هدست ، انواع بازی برای کنسول های گوناگون و … در این فروشگاه موجود می باشد . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . اگر قصد تعویض کنسول بازی خود را دارید می توانید در طرح تعویض کنسول کارکرده با نو در این فروشگاه صاحب کنسول به روز و نو شوید . کافیست با کارشناسان ما در دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید