مقالات

کپی خور کردن پلی استیشن 4 فروشگاه دیجی گیم کنسول

آیا کپی خور کردن پلی استیشن 4 غیرقانونی است؟

آیا کپی خور کردن پلی استیشن 4 غیرقانونی است؟ این سوال یکی از مسائل حیاتی و حساس در دنیای تکنولوژی و قانون است. اگرچه در برخی کشورها ممکن است کپی برداری یا هک کردن دستگاه های بازی مانند پلی استیشن  4 یا سایر کنسول های بازی قانونی نباشد و ممکن است با تخلفات  قانونی مواجه شوید. برخی از فعالیت هایی که ممکن است مشکل ایجاد کند عبارتند از :

  • کپی برداری یا دستکاری نرم افزار یا سخت افزاری که موجب نقض حقوق نرم افزاری یا قانون کپی رایت شود
  • نصب و استفاده از بازی های کپی شده
  • توزیع یا فروش بازی های کپی شده یا توزیع نرم افزارهایی که ممکن است قانونی نباشند.

اگرچه در برخی کشورها قانون یک چیز مشخص است، اما این موضوع ممکن است در کشور شما متفاوت باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل کپی خور کردن پلی استیشن 4 آشنا کنیم. پس تا پایان مطلب با فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی و تجهیزات جانبی همراه باشید.

آموزش کپی خور کردن پلی استیشن 4

اگر قصد کپی خور کردن پلی استیشن 4 را دارید باید مراحل زیر را انجام دهید : 

 مرحله اول 

به منظور کپی خور کردن پلی استیشن 4 باید ابتدا دسترسی پلی استیشن به اینترنت را قطع نمایید. به قسمت تنظیمات کنسول رفته و Network را انتخاب نمایید. پس از آن تیک گزینه Connect to the Internet   را برداری. و به بخش نوتیفیکیشن رفته و تمام فایل های در حال دانلود را لغو کنید. چنانچه از یک حساب PSN در پلی استیشن برخوردار هستید، از آن خارج شده و حساب را حذف نمایید. همچنین می توانید از مسیر  Settings –> System –> Automatic Downloads آپدیت خودکار را خاموش کنید . 

مقاله مرتبط : تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی

کپی خور کردن پلی استیشن 4 مراحل کپی خور کردن

مرحله دوم

دوباره به بخش Network رفته و گزینه Set up Internet Connection  را انتخاب کنید . پس از آنکه نوع اتصال را انتخاب کردید گزینه Custom را بزنید. در پنجره IP Address Settings گزینه Automatic  را کلیک کنید . سپس در صفحه DHCP Host Name نیز گزینه انتخاب Do Not Specify  نمایید.

مرحله سوم

بعد از آن به پنجره DNS Settings رفته و Manual را بزنید.  پنجره ای جدید برای شما به نمایش در می آید که باید در آن اقدام به مشخص کردن سرور DNS نمایید. آدرس 192.241.221.79 را برای Primary DNS  و آدرس 165.227.83.135 را برای Secondary DNS قرار دهید.

مرحله چهارم

حالا در این مرحله از کپی خور کردن پلی استیشن 4 به مرورگر پلی استیشن رفته و به حذف داده ها و کوکی های ذخیره شده بپردازید. حالا در کامپیوتر به دانلود این برنامه بپردازید (این فایل جیلبریک PS4 است). در مرحله بعد به نصب و دانلود نرم افزار Rufus پرداخته و پس از اتصال فلش به کامپیوتر، در بخش Device، این برنامه را انتخاب نمایید. سپس با کلیک روی  Select و فایل IMG که دانلود کرده اید را انتخاب نمایید. حالا روی Start  کلیک کنید. با این اقدام تمام اطلاعات شما حذف خواهد شد. بنابراین در صورتی که به آن ها احتیاج دارید، اقدام به تهیه بک آپ کرده تا اطلاعات شما از دست نروند. پس از پایان یافتن  فرآیند، فلش را از کامپیوتر جدا نمایید.

مقاله پیشنهادی : 7 نکته خرید کنسول بازی PS4

کپی خور کردن پلی استیشن 4 قیمت کپی خور کردن پلی استیشن

مرحله پنجم

حالا به واسطه کنسول و مرورگر آن، وارد آدرس https://cthugha.exploit.menu شوید. در صفحه ای که به نمایش درمی آید، گزینه PS4 9.0 را بزنید.  در صفحه بعد، اقدام به انتخاب گزینه GoldHEN کنید. اگر با پیام There is not enough free system memory روبرو شدید روی دکمه OK بزنید. 

مرحله ششم

حالا درایو فلش با نرم افزار Rufus را به کنسول متصل نمایید. پس از برقراری اتصال، با پیغام This USB storage device’s file system is unsupported مواجه می شوید که نباید به آن توجه کنید و Ok را بزنید. در مرحله بعد پیغام GoldHEN v2.2.2 loaded برای شما به نمایش درمی آید. حالا می توانید ادعای جیلبریک PS4 را داشته باشید و می توانید فلش را از آن جدا کنید. به منظور اطمینان یافتن از کپی خور کردن پلی استیشن 4 می توانید به Setting بروید.

چنانچه گزینه GoldHEN را در قسمت بالای فهرست مشاهده کردید، می توانید مطمئن شوید که این فرآیند را به درستی انجام داده اید. لازم است بدانید که کپی خور کردن پلی استیشن 4 موقت بوده و در صورت خاموش کردن کنسول، تنظیمات آن از بین رفته و باید مجددا مراحل آن را تکرار کنید. از این رو پیشنهاد می کنیم یک فلش جداگانه را به این کار اختصاص دهید تا بتوانید سریع تر و راحت تر مراحل آن را انجام دهید.

شرایط کپی خور کردن پلی استیشن 4

قبل از کپی خور کردن پلی استیشن 4 آخرین آپدیت 4.50 یا کمتر باشد اگر بالای 4.50 باشد کپی خور نمیشود. نکته ای که در هک ورژن 4.50 وجود دارد این است که فعلا فقط بازی های ps4 قابل اجرا است و هک کش آنلاین ندارد .

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین کنسول بازی کدام است؟ را مطالعه کنید. 

کپی خور کردن پلی استیشن 4 کپی یا اکانتی

چگونه بفهمیم آخرین آپدیت کنسول چند هست؟

مرحله اول: کنسول خود را روشن کرده و به منوی Setting‌s  بروید. این گزینه غالبا در پایین سمت راست صفحه قرار دارد. منوی Settings را تا پایین صفحه بروید تا گزینه System‌  را مشاهده کنید.

مرحله دوم: اگر این گزینه را پیدا نمی‌کنید؛ به دنبال Account management‌  بگردید. در منوی Account management  می‌توانید System را پیدا کنید.

مرحله سوم: در بالای صفحه، System information  کلیک کنید با انتخاب این گزینه، به صفحه اطلاعات کنسول وارد می شوید.

مرحله چهارم: روبه‌روی System software‌  می‌توانید ورژن پلی استیشن خود را مشاهده کنید.

معایب کپی خور کردن پلی استیشن 4

  •  عدم دسترسی به بازی های جدید
  • ایجاد مشکل در انجام بازی های آنلاین
  • عدم اتصال به PSN
  • بن شدن و از کار افتادن کنسول
  • آپدیت نشدن کنسول بعد از گذشت زمان
  • عدم امکان کنترل دستگاه توسط موبایل
  • عدم دریافت بروزرسانی های تازه
  • انجام تنظیمات هک پس از هر بار خاموش روشن کردن پلی استیشن

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی

در فروشگاه دیجی گیم کنسول انواعی از کنسول بازی اعم از پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو عرضه می شود. همچنین لوازم جانبی از قبیل انواع کنترلر ، کاور دسته و کیف ، هدفون و هدست ، انواع بازی برای کنسول های گوناگون و … در این فروشگاه موجود می باشد . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . اگر قصد تعویض کنسول بازی خود را دارید می توانید در طرح تعویض کنسول کارکرده با نو در این فروشگاه صاحب کنسول به روز و نو شوید . کافیست با کارشناسان ما در دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید