مقالات

بازی های پرطرفدار کنسول های بازی فروشگاه دیجی گیم کنسول

بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

در دنیای بازی های کامپیوتری روز به روز شاهد خلق بازی های جدید و جذابی از کمپانی های مختلف هستیم که در رقابت تنگاتنگی با هم هستند . همچنین با پیشرفته تر شدن کنسول های بازی دست سازندگان بازی ها برای ایجاد قابلیت های بیشتر در بازی افزایش یافته است . در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی های پرطرفدار کنسول های بازی در سالهای اخیر بپردازیم . فروشگاه دیجی کنسول ارائه کننده کنسول های ایکس باکس ، پلی استیشن ، نینتندو و تجهیزات جانبی شما را به مطالعه این مقاله جذاب دعوت می کند .

معرفی بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

بازی های مختلفی در لیست بهترین بازی های پرطرفدار کنسول های بازی قرار می گیرند و منتقدین و طرفداران از منظرهای گوناگونی به این بازی ها نگاه می کنند . با این وجود در اینجا چند بازی که جزو محبوب ترین ها از نگاه گیمرهای مختلف بوده اند معرفی شده اند.

بازی Forza Horizon5

اگر قرار باشد لیستی از بهترین بازی های پرطرفدار کنسول های بازی تهیه کنیم قطعا یکی از اولین ها بازی محبوب Forza Horizon5 است که سازنده آن کمپانی مایکروسافت است که در کنسولهای ایکس باکس و کامپیوترها قابل اجراست . این بازی که از نظر گرافیکی و زیبایی بصری بسیار جذاب است لذت رانندگی را در دنیای مجازی به شما می چشاند. همچنین در این بازی تنوع زیادی از ماشینها وجود دارد که هر کدام لذت خاصی در رانندگی شان نهفته است . اگر به بازی های ریسینگ علاقمند هستید حتما مجذوب این بازی می شوید.

مقاله پیشنهادی : مقایسه PS5 و Xbox series X 

بازی های پرطرفدار کنسول های بازی بازی Forza horizon5

بازی Halo Infinite

یکی دیگر از بازی های پرطرفدار کنسول های بازی Halo Infinite است . این بازی نیز حاصل کمپانی مایکروسافت است که برای کنسول های ایکس باکس طراحی شده است . البته این بازی در کامپیوترهای شخصی نیز قابل اجراست . این بازی از طرفی بخش داستانی جالبی دارد و ما را به یک بازی حماسی و پرتنش دعوت می کند و از طرف دیگر گرافیک جذاب و طراحی های منحصربفردی دارد . مکمل بخش کمپین بازی نیز یک بخش چند نفره رقابتی و جالب دارد که رایگان منتشر شده است و از همان ابتدا برتری این بازی را به معرض نمایش گذاشت.

بازی Metroid Dread

سومین بازی در لیست ما از نظر بازی های پرطرفدار کنسول های بازی Metroid Dread است که هر آن چه از یک بازی دو بعدی انتظار دارید را دارد. داستان بازی بسیار جذاب و بر پایه شخصیت samus است . این بازی پر از مبارزه های نفس گیر و چالش های پیش روی بازیکن است . این بازی تنها بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ قابل اجراست و طبعا ساخته شرکت نینتندو می باشد .

بازی Returnal

بازی Returnal ساخته استودیو هوس مارک و سونی می باشد که برای پلتفرم PS5 طراحی شده است . ریترنال با اینکه بازی سختی محسوب می شود ولی به قدری بازیکن را جذب خود می کند که بارها و بارها تلاش می کند تا مرحله بازی را به اتمام برساند. فضای بازی خاص و تاریک است و فیلم های بیگانه را به یاد می آورد . این بازی به خوبی مهارتهای شما را در بازی به چالش می کشد و داستان جذاب آن شما را به دنبال خود می کشد .

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود : نکات خرید کنسول بازی برای کودکان 

بازی های پرطرفدار کنسول های بازی بازی Returnal

بازی Resident Evil Village

رزیدنت اویل همواره از بهترین بازی های پرطرفدار کنسول های بازی بوده است و جدیدترین نسخه آن با نام ویلیج نیز همین محبوبیت را دارد . سازنده و ناشر این بازی کپکام است و این بازی برخلاف بسیاری از بازی ها بر روی همه کنسول های بازی اعم از ایکس باکس ، پلی استیشن ، نینتندو و حتی کامپیوترهای خانگی قابل اجرا می باشد . در این بازی ایتن که نام شخصیت اصلی است به دنبال دخترش است که توسط شخصیتی آشنا در یک شب دزدیده شده و در پی آن به یک روستای مرموز پای می گذارد . این بازی اکشن معقول و داستان جذابی دارد و همانند رزیدنت اویل های گذشته بسیار مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است .

بازی Hitman3

هیتمن 3 پایان سه گانه مجموعه هیتمن است که سازنده و ناشر آن آ اُ اینتراکتیو است و این بازی برای انواع پلتفرم پلی استیشن ، ایکس باکس ، نینتندو و کامپیوترهای شخصی طراحی شده است . این بازی حسن ختام عالی برای مجموعه این بازیها می باشد. در این بازی بازیکن با مامور 47 که از مخوف ترین قاتلان مخفی کاری است همکاری می کند تا ماموریت های گوناگونی در بازی انجام شود . در این بازی طراحی و تنوع مراحل بسیار خوب صورت گرفته و حتی اجازه خلاقیت به بازیکنان می دهد که از فاز مخفی کاری خارج شده و کارهای اکشن از خود نشان دهند .

بازی The Forgotten City

این بازی که ساخته شرکت مدرن استوری تلر است برای همه کنسول های بازی و کامپیوترها طراحی شده است . شخصیت اول و اصلی به طرزی عجیب از یونان باستان سر در می آورد و در شهری پر رمز و راز به گشت و گذار می پردازد . در این بازی مبارزات و پازل های گوناگونی داریم که این بازی را برای گیمرها جذاب می کند .

بیشتر بخوانید : 5 دلیل برای انتخاب کنسول بازی به جای رایانه 

بازی های پرطرفدار کنسول های بازی بازی The forgotten city

بازی The Last of Us Remastered

بازی آخرین از ما یک بازی فوق العاده از بازی های پرطرفدار کنسول های بازی برای PS4 است که گرافیک به روز و محتوای بالایی دارد . بازی یک داستان پسا پاندمیک دارد که دنیا در اثر یک قارچ قدرتمند تبدیل به ویرانه شده و بسیاری افراد از بین رفته اند. در این بازی جوئل و جو خطراتی را به جان می خرند تا یک سرپناه امن پیدا کنند و در این راه با مخاطراتی همراه می شوند و باید مبارزاتی انجام دهند . به دلیل موفقیت بالای این بازی ، سریالی با همین نام نیز تولید شده که بسیار پربیننده بوده است .

کلام آخر

بازی هایی که در این مقاله به آن اشاره شد تنها گوشه ای از بازی های پرطرفدار کنسول های بازی هستند که شاید بازی های محبوب شما در این لیست گنجانده نشده اند . دنیای بازی های کامپیوتری بسیار گسترده و پرهیجان است که به سرعت در حال پیشرفته تر و واقعی تر شدن است . اگر از دوستداران بازی های دیجیتالی هستید می توانید انواعی از بازی های کامپیوتری برای انواع کنسول های پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو را از فروشگاه دیجی گیم کنسول تهیه کنید .

فروشگاه دیجی کنسول

فروشگاه دیجی کنسول عرضه کننده انواع کنسول های بازی و تجهیزات جانبی به همراه تنوعی از بازی های کامپیوتری است که می توانید به صورت حضوری و آنلاین نسبت به خرید آنها اقدام کنید . همچنین طرح تعویض دستگاه کارکرده با نو که با استقبال زیاد مشتریان همراه شد هنوز برقرار است و شما می توانید کنسول های قدیمی و کارکرده خود را با دستگاه نو تعویض کنید پس از این طرح جا نمانید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید. 

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “بازی های پرطرفدار کنسول های بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید