مقالات

طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو فروشگاه دیجی گیم کنسول

طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو

آیا در مورد طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو چیزی شنیده اید؟ اگر اهل بازی های کامپیوتری و از طرفداران کنسول های بازی هستید یک خبر خوب برایتان داریم. برخی از شما کنسول های بازی کارکرده از نسل های قدیمی دارید که تمایل دارید بازی با کنسول های جدید را هم امتحان کنید. فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول های بازی ، لوازم و تجهیزات جانبی بازی و انواع بازی های کامپیوتری اقدام به ارائه طرح جدیدی نموده است.

در طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو شما می توانید کنسول قدیمی خود را تحویل داده و کنسول نو دریافت کنید. مابه التفاوت قیمت کنسول جدید نیز به قیمتی منصفانه از شما دریافت خواهد شد. حتی اگر تنها قصد فروش کنسول خود را داشته باشید و دیگر نیازی به خرید کنسول بازی نداشته باشید می توانید با فروش کنسول بازی خود به فروشگاه دیجی گیم کنسول وجه آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی را مطالعه کنید . 

طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو چطور کنسول کهنه را با نو عوض کنیم

برای شرکت در طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو چه کنیم؟

جهت شرکت در طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو تنها کافیست در شهر تهران به میدان امام خمینی ، پاساژ لباف ، فروشگاه دیجی گیم کنسول مراجعه کنید و با همراه داشتن کنسول قدیمی خود برای انجام طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو اقدام کنید. همچنین اگر در شهرهای دیگر ساکن هستید می توانید با تلفن های 09125901391 و 09364703657 تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید .

در این صورت می توانید پس از توافقات اولیه و ارسال تصویر کنسول خود نسبت به ارسال کنسول به وسیله پست به این فروشگاه اقدام کنید. پس از انتخاب کنسول موردنظر خود و پرداخت مابه التفاوت مبلغ کنسول کارکرده و نو ، کالای موردنظر خود را درب منزل خود تحویل بگیرید .

چنانچه با کمبود بودجه مواجه هستید و قادر به خرید کنسول نو نیستید پیشنهاد دیگری برای شما داریم. در مجموعه دیجی گیم کنسول ، شما می توانید کنسول های استوک و کارکرده سالم را از این مجموعه خرید کنید. برای این کار کافیست به قسمت دستگاه های استوک در سایت مراجعه کنید و با مشاهده مشخصات و تصاویر کنسول های کارکرده نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام کنید.

سپس کلیه مراحل بالا برای طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول استوک موردنظر شما انجام می شود . ما در فروشگاه دیجی گیم کنسول شما را صاحب کنسول بازی مورد علاقه تان می کنیم . تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا با هر شرایطی که دارید صاحب کنسول بازی شوید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله مقایسه PS5 و Xbox series X را از دست ندهید . 

طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو خرید کنسول ارزان قیمت

فروشگاه دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی

در فروشگاه دیجی گیم کنسول انواعی از کنسول بازی اعم از پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو عرضه می شود. همچنین لوازم جانبی و تجهیزات گیمینگ از قبیل انواع کنترلر ، کاور دسته و کیف ، هدفون و هدست ، انواع بازی برای کنسول های گوناگون و … در این فروشگاه موجود می باشد . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . اگر قصد تعویض کنسول بازی خود را دارید می توانید در طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو در این فروشگاه صاحب کنسول به روز و نو شوید . کافیست با کارشناسان ما در دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید