مقالات

خرید کنسول بازی کارکرده فروشگاه دیجی گیم کنسول

قیمت و خرید کنسول بازی کارکرده از فروشگاه معتبر

خرید کنسول بازی کارکرده

کمپانی های بزرگ تولیدکننده کنسول بازی در جهان از قبیل سونی ، مایکروسافت و نینتندو هر چند سال یک بار به تولید و ارائه محصولی جدید به بازار اقدام می کنند. کنسول های جدید در مقایسه با کنسول های قدیمی تر از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردارند و لذت و هیجان بیشتری را در حین بازی به کاربران تزریق می کنند. اما با این وجود برخی افراد همچنان تمایل دارند که از کنسول های قدیمی برای انجام بازی های ویدیویی استفاده کنند.

این تمایل می تواند عوامل گوناگونی داشته باشد که از آن جمله می توان به کمبود بودجه برای خرید کنسول بازی جدید، لذت از حس نوستالژی کنسول های قدیمی و … اشاره کرد. افرادی که اقدام به خرید کنسول بازی جدید می کنند اغلب تمایل به فروش کنسول بازی کارکرده خود دارند تا مبلغی از هزینه کنسول بازی جدید از این طریق تامین گردد.

از طرفی کاربرانی نیز هستند که به دنبال خرید کنسول بازی کارکرده از فروشگاه و مرکزی معتبر هستند چرا که نمی توان به هر کالای دست دومی اعتماد کرد. اگر شما نیز قصد خرید کنسول بازی کارکرده و در عین حال سالم و تمیز را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با فروشگاه دیجی گیم کنسول که عرضه کننده انواع کنسول های آکبند و کارکرده و سایر لوازم جانبی کنسولهای بازی است آشنا شوید.

خرید کنسول بازی کارکرده ضمانت و گارانتی معتبر

کنسول بازی کارکرده و دست دوم چیست؟

کنسول بازی که برای اجرای بازی های ویدیویی از آن استفاده می شود انواع گوناگونی دارد. در بازار بازی های ویدیویی دو برند معروف پلی استیشن و ایکس باکس بیش از همه فروش و محبوبیت دارند. کنسول بازی که توسط فردی خریده شده و مدتی مورد استفاده قرار گرفته دست دوم و کارکرده محسوب می شود. این مدت می تواند از چند روز تا چند سال متغیر باشد. همچون سایر کالاها ، کنسول های بازی کارکرده نسبت به آکبند و نو از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار است و همین موضوع موجب گرایش افراد به خرید کنسول بازی کارکرده می شود.

اما باید توجه داشت که کنسول بازی کارکرده می تواند ظاهری نو و تمیز داشته باشد ولی از کیفیت و سلامت کافی برخوردار نباشد و شما را دچار دردسر کند. از این رو لازم است نسبت به خرید کنسول بازی کارکرده از فروشگاه یا مراکز معتبر اقدام کنید. فروشگاه دیجی گیم کنسول سالهاست که در زمینه خرید و فروش کنسول های کارکرده و نو فعالیت دارد و طرح تعویض کنسول کارکرده با نو را نیز در فروشگاه خود به اجرا گذاشته است. شما می توانید کنسول کارکرده خود را تحویل این فروشگاه نموده و کنسول نو دریافت کنید.

مابه التفاوت این معاوضه نیز طبق قیمت روز بازار تعیین می شود و از شما دریافت می گردد. این فروشگاه کنسول های کارکرده و استوک خود را با ضمانت سلامت کالا به شما تحویل می دهد و شما تا چند روز فرصت تست کردن خواهید داشت. خرید کنسول بازی کارکرده به صورت حضوری و آنلاین از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش دیجی گیم کنسول تماس بگیرید .

مطلب مرتبط : طرح تعویض کنسول کارکرده با کنسول نو 

خرید کنسول بازی کارکرده تعویض با کنسول نو

نکات مهمی که هنگام خرید کنسول بازی کارکرده باید رعایت کنیم

یکی از مهمترین نکات خرید کنسول بازی کارکرده این است که هرگز کنسول دست دوم و کارکرده بدون جعبه نخرید. این موضوع به چند دلیل اهمیت ویژه دارد. یکی از دلایل این است که شما می توانید شماره سریال دستگاه را با شماره سریال روی جعبه مطابقت دهید و در صورت عدم تطابق متوجه می شوید که دستگاه شما اصل نیست. دلیل دیگر این است که از دزدی نبودن کنسول بازی دست دوم مطمئن می شوید.

نکته بعدی که رعایت آن بسیار مهم است این است که ظاهر کنسول را به دقت مورد بررسی قرار دهید. هرگونه ترک و شکستگی روی بدنه می تواند نشان از زمین خوردن دستگاه و ضربه و آسیب جدی به آن باشد.

حتما قبل از خرید کنسول بازی کارکرده و دست دوم آن را تست کنید. از فروشنده بخواهید که دستگاه را روشن کرده و آن را برای شما امتحان کند. همچنین دسته های بازی را به دقت مورد آزمایش قرار دهید و از سلامت آنها مطمئن شوید. همچنین می توانید از فروشنده بخواهید که دستگاه را به اینترنت متصل نموده و کارایی دستگاه را در وقت آنلاین بودن نیز بررسی کنید.

اگر در وقت خرید کنسول بازی کارکرده فروشنده به دلایلی از اتصال کنسول به اینترنت طفره می رود می تواند نشان از این باشد که پسورد و یوزرنیم کنسول دزدیده شده و در وقت اتصال به اینترنت برای شما خطراتی از جمله بن شدن دستگاه توسط شرکت سازنده را ایجاد کند.

قبل از خرید کنسول بازی کارکرده حتما کنترلرها و دی وی دی ها چک کنید چرا که ممکن است DVD ها در اثر استفاده زیاد خط و خش داشته باشند و یا کنترلرها درست و خوب عمل نکنند. شما در این صورت مجبور به هزینه کردن مجدد برای خرید دسته بازی و دی وی دی بازی هستید پس این موضوع را حتما لحاظ کنید.

در هنگام خرید کنسول بازی کارکرده حتما ضمانت نامه کتبی ، شماره تماس و نشانی از فروشنده داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید با فروشنده در تماس باشید.

خرید کنسول بازی کارکرده به همراه DVD

چرا کنسول بازی کارکرده و دست دوم بخریم؟

امروزه در اغلب کشورهای جهان استفاده از کالاهای دست دوم خصوصا لوازم الکترونیکی برای کمک به طبیعت و تولید زباله کمتر بسیار تشویق می شود. از طرفی در هر جامعه ای افرادی هستند که از بضاعت مالی کمتری برخوردارند و ترجیح می دهند با هزینه ای کمتر نسبت به خرید برخی کالاها اقدام کنند. در مورد کنسول های بازی هم وضع به همین منوال است. بسیاری از افراد بعد از مدت کوتاهی از کنسول بازی خود خسته می شوند و یا ترجیح می دهند ورژنی بالاتر را داشته باشند.

فروش کنسول بازی کارکرده توسط آنها می تواند از طرفی بخشی از هزینه آنها را بازگرداند و از طرفی افرادی که نیاز به این کنسول بازی دارند می توانند نسبت به خرید کنسول بازی کرکرده اقدام کنند. در کشور ما نیز خرید و فروش کنسول بازی استوک ، کارکرده و دست دوم بسیار رونق دارد و توسط بسیاری از مراکز و فروشگاهها انجام می شود. توصیه ما به شما در هنگام خرید کنسول بازی کارکرده همواره این است که از مرکزی معتبر نسبت به انجام آن اقدام کنید.

به دلایلی که در قسمت نکات مهم خرید کنسول بازی کارکرده به آن اشاره شد برای اینکه از خرید خود پشیمان نشوید بهتر است از ابتدا فروشگاهی معتبر را جهت خرید کنسول بازی کارکرده انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه دیجی گیم کنسول در شهر تهران است که به سرتاسر کشور ارسال محصول دارند و شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین نسبت به خرید کنسول بازی کارکرده و نو و سایر تجهیزات و لوازم جانبی کنسول بازی از این فروشگاه اقدام کنید.

خرید کنسول بازی کارکرده با جعبه و دسته بازی سالم

کلام آخر

در این مقاله با کنسول بازی دست دوم ، نکات مهم خرید کنسول بازی کارکرده و چرایی خرید این محصول با شما صحبت کردیم. همچنین فروشگاهی معتبر را جهت خرید انواع کنسول بازی از قبیل ایکس باکس، نینتندو و پلی استیشن به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما سودمند باشد.

فروشگاه دیجی گیم کنسول

دیجی گیم کنسول عرضه کننده انواع کنسول بازی پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی نظیر اسپیکر ، هدفون و هدست ، کاور و کیف ، کنترلر و … می باشد . همچنین در این فروشگاه طرح تعویض کنسول کارکرده با نو نیز اجرا می شود. شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب کنسول نو و به روز شوید و از بازی های جدید لذت ببرید . در اینستاگرام با ما همراه باشید .

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید